Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1826
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
heihei!

sitter her med 4 paragin forte og lurer på å ta meg en kosekveld med disse, lurer da på hvor mange jeg trenger (de er på 30mg kodein for de som ikke visste det), hvor lang virkningstid det er på de og slikt. går på internatskole så ekstraktering av kodein er uaktuellt :/ (hadde gjort det under andre omstendigheter)

må altså opp kl 7.30 imorgen og lurer på om det kommer til å sitte noe veldig i også, da jeg har fysisk jobb å gjøre imorgen.
Bare ta alle sammen, det blir en opplevelse du sent glemmer
Alternativt kan du ta to. Det gir deg en god nok buzz.

Du vil ikke plages med dette imorgen, det gjorde ihvertfall ikke jeg.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
tenker meg å settle på 3 hvordan er det å kombinere dette med for eksempel en valium eller sobril (10mg)? ville det være noe forsterkning eller minskning av effekt?
4 er en grei dose, mer enn det blir fort kvalmende.
Ehhhh...
Jeg husker ikke helt hvordan det var for meg å blande valium og paralgin forte, det eneste jeg vet er at jeg ble mer koko i hodet, samt husket mindre av ting som skjedde de gangene.

Prøv deg frem er mitt råd. Selv om jeg egentlig burde råde deg til å la være å misbruke piller..
Rus og rus. Ubegripelig for meg at noen synes det er gøy å spise pf.
Sitat av Susanna Vis innlegg
Rus og rus. Ubegripelig for meg at noen synes det er gøy å spise pf.
Vis hele sitatet...
Det er ikke gøy, det blir bare luxus-følelse i kroppen !
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
legevakten: det jeg tenkte meg, har eksprimentert en del med benzoer nå og det er liksom ikke helt min greie (liker ikke den grad av impulsitet, med mindre jeg ikke trenger selvkontrollen min i behold )

susanna: ser ikke helt hvorfor du ikke ser det for deg, morfin og opiater genrellt er jo vidt brukt over hele verden, i rekreasjonell og andre sammenhenger.
Det er vel en grunn til at jeg aldri falt pladask for opiater, for jeg liker ikke å bli daff og treig.

Jeg har forresten skuffen full av pf etter en ulykke i sommer. Spiste bare akkurat så mange som jeg måtte for smertene, og ble fort lei av å sløve bort dagene.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
Sitat av Susanna Vis innlegg
Det er vel en grunn til at jeg aldri falt pladask for opiater, for jeg liker ikke å bli daff og treig.
Vis hele sitatet...
det er vi to om, men jeg har ikke hatt så mye erfaring med opiater elelrs og "what the heck", ser ikke noen grunn til at jeg ikke kan kose meg litt ekstra ikveld.
Jaja, så lenge du koser deg...
Pf er kos, spesielt hvis man skal kose seg på sofaen, men funker på byen, og slik. Har selv gått på det imens jeg har vært en hel dag på skolen (har resept, men tom nå ) Men er dog ikke like euforisk som Tramadol,og som gir hakket sterkere "varme" i kroppen. 2 er nok til et buzz, 3 er det meste jeg har tatt, men vil tro 4-5 er nok for en extra chill kveld. Benzoer vil forsterke effekten vil jeg tro, men alkohol vil ødelegge den, syns jeg. Ikke overstig 6, da det er veldig mye paracet i dem, da vil jeg evt anbefale at du ekstraherer kodeinet. Det er veldig lett. men siden du skal bare ta 4, så er det greit. Det funker i 3-6 timer, halveringstid er 3, og en halv time. Kos deg
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
Sitat av baadpyro Vis innlegg
Pf er kos, spesielt hvis man skal kose seg på sofaen, men funker på byen, og slik. Har selv gått på det imens jeg har vært en hel dag på skolen (har resept, men tom nå ) Men er dog ikke like euforisk som Tramadol,og som gir hakket sterkere "varme" i kroppen. 2 er nok til et buzz, 3 er det meste jeg har tatt, men vil tro 4-5 er nok for en extra chill kveld. Benzoer vil forsterke effekten vil jeg tro, men alkohol vil ødelegge den, syns jeg. Ikke overstig 6, da det er veldig mye paracet i dem, da vil jeg evt anbefale at du ekstraherer kodeinet. Det er veldig lett. men siden du skal bare ta 4, så er det greit. Det funker i 3-6 timer, halveringstid er 3, og en halv time. Kos deg
Vis hele sitatet...
merket det, var rimelig chill så se på film, men tok en valium og en sobril (10mg) så ende i ett helvette til kosehumør sammt slapp til 1000
aner ikke hvor lenge de funka, tror de sitter litt igjen, men jeg hadde sex så gudene må vite om det er bare det eller pillene..
Sitat av Lima Vis innlegg
Placeboooo
Vis hele sitatet...
Mener du at man ikke får rus av kodein?
Sitat av Susanna Vis innlegg
Det er vel en grunn til at jeg aldri falt pladask for opiater, for jeg liker ikke å bli daff og treig.

Jeg har forresten skuffen full av pf etter en ulykke i sommer. Spiste bare akkurat så mange som jeg måtte for smertene, og ble fort lei av å sløve bort dagene.
Vis hele sitatet...

Hvis man ikke spiser store mengder, så går det da fint an å regulere på formen. Hvis man bare sitter på rævva, så blir man fort sløv. Å gjøre husarbeid f.eks med en passe dose er jo en fornøyelse.