Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1466
Hei peeps!

Jeg har idag brukt amfetamin i 6 år, ikke fast, men det siste året har jeg blitt psykisk avhengig og store konsekvenser kommer med hvis jeg slutter å bruke det. Jeg får valium på resept og andre medikamenter som skal stabilisere psyken min, men pepper har vært førsteprioritet da jeg blir mer produktiv og fungerer bedre enn på valium og resten av pillene med rød trekant på.

Jeg har vært nødt til å lære meg all over again å bruke pepper, for å ikke snakke om vite forskjellen på amfetamin og meta, siden jeg har måtte sove om natten, komme meg på skole og jobbe og ikke minst ikke havne i psykose som skyldes alt for mange dager våken.

De siste ukene har jeg lært å ta kontroll over pepperen og sover fint, trener, jobber og holder på med selvstudier. Startet å droppe igjen istedenfor å skyte for å ha mest mulig kontroll. Dette er også snakk om såppas ren vare som ikke gir en "rush", i motsetning til meta, ikke dreper matlyst og søvnrutinene mine over lengre tid og minimalt med avfall. Gode greier, så lenge man klarer å holde seg i skinnet.

Jeg må bare understreke at jeg tar noen pauser også for at kroppen skal kunne slappe helt av.

En liten stund tilbake lot jeg megselv miste kontrollen over pepperen for å direkte ruse meg og bære våken i mange dager og alt det der. Det skjer kanskje 2 gang i året siden jeg virkelig ikke ønsker å assosiere amf med misbruk, gruser meg heller på heroin eller noe hvis jeg føler for å direkte ruse meg.

Jeg har vært lenge vant til meta, som holder en våken til man rett og slett detter om av utmattelse og ikke klarer å spise siden INGENTING går ned. Har da klart å gå våken i 3-4 dager max før jeg kortsluttet og kroppen ga etter. Men da jeg snublet over dextroamfetaminen ble jeg nysgjerrig på hvor lenge jeg kan være våken. Dette prosjektet mitt endte opp med en uke våken i strekk uten et eneste minutt med søvn. Det gikk i KUN pepper, vann (unngikk sukker), rikelig med mat og tilskudd. Rett og slett bare holdt fokus på det som var bra for kroppen og hodet mitt.

Skal ikke gå inn på detaljer, men alt i alt så gikk det kjempefint og jeg var våken, opplagt og tilstede til en hver tid selv når jeg bikket dag 6.

POENGET MITT
Den store feilen jeg gjorde var å ikke trappe ned, men ble bråstopp for min del. Jeg duppet av på slutten av dag 7 og våknet opp av at jeg slo hjul i en psykose som traff meg som et tog med NULL forvarsel. Det helvetet varte i noen dager før jeg kom til meg selv igjen. Til syvende og sist så gikk det bra og jeg er tilbake til fast bruk

Så lurte jeg på hva som egentlig skjer med fysiologien og anatomien hvis jeg hadde vært våken enda lengre? Jeg vet det grunnleggende, som hjerteinfarkt og alt det der, men hva meg alt annet? Jeg selv kom til det punktet at leddene mine ble mer porøs, slimhinnene begynte å slutte å fungere, synet/hørsel/tale sviktet såppas at jeg blant annet glemte hvordan jeg bruker kniv og gaffel og klarte på liv og død ikke skrive og ikke lese. På dette punktet er jeg også helt våken og bevist på det som skjer og jeg synes det var hysterisk gøy, merkelig nokk. Meg jeg klarer ikke finne noe på nett om noen som har vært våken lengre enn det på amfetamin og hvilke følger det hadde. Det er jo umulig å dø av kun ren amfetamin, men døden kommer av amfetamin fremkalte følget, dehydrering og alt det fæle som ellers kan skje.

Spørsmålet mitt er da; er det noen som har vært våken i mer enn en uke uten søvn whatsoever, ikke missbrukt pepperen og spist og drukket som ellers i hverdagen og hva skjedde? Eller har jeg virkelig pusher grensen såpass mye at det ikke er til å overgå? Ønskes det isåfall en full og detaljert rapport på det?

Takk på forhånd
Jeg kjenner selv ganske mange som har 6-7 dager som en vanlig stuke-uke. Ikke så unormalt i miljøet jeg vanket i. Meg selv inkludert den gangen.
Rekorden min var 11 dager uten søvn, på klassisk marsipan.
Spiste normalt, eller så normalt som man kan på makka, drakk rikelig med vann og slukte en del mindre kaffe enn vanlig. Hadde aldri psykotiske tendenser, men noen halliser her å der dukka jo selvfølgelig opp.

Den dag i dag (10 år senere) husker jeg egentlig ikke stort av selve turen, men husker øyeblikket jeg våkna etter å endelig blacka hardt i senga. Var smått herja i huet da ja, litt deppa og forvirra. Et par sob og noen trekk fiksa det. Det gikk vel ei lita uke før jeg var heeeeelt tilbake igjen, men hadde aldri noe slags fysisk svikt i kroppen.

Det bør vel nevnes at et par av de andre i gjengen fikk værre følger psykisk. Innlagt en stund, og ustabil oppførsel i perioden etterpå.
De ga seg i snitt på dag 6-8, jeg og en annen kompis holdt til 11. (ikke at det var en konkurranse altså, men vi vant uansett)

Folk reagerer forskjellig. Hvis du er bekymra burde du ta en legesjekk.
Det er vel gjerne normalt å klare 6-7 dager på gode varer, tenker jeg. Og ja, alle reagerer forskjellig

Men jeg tenkte mer på hvordan en så lang periode på pepper påvirker kroppen og organer. Hvilken slitasjer er det man eventuelt får?
For eksempel; etter dropp ble jeg plutselig både tett i nesen samtidig som den rant som fyyy
Viste seg da at det var fordi jeg hadde vært våken så lenge, og på så store mengder pepper, at alt av slimhinner i systemet sviktet

alle er forskjellige, men en hver blir jo påvirket på samme måte fysisk på de forskjellige organene i kroppen, til en viss grad
...mener nu jeg ivertfall

Klarte jo aldri å dra den så langt selv for å se hvilken skader som finnes mellom den første droppen og selveste hjerteinfarktet
Sist endret av Snuspusen; 16. desember 2018 kl. 21:01. Grunn: Autocorrect
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du prater om å ha fokus på det som er bra for kroppen og hodet ditt, men har et prosjekt om å se hvor lenge du kan være våken. Du prater om å ha kontroll og unngå misbruk, men har nylig blitt psykotisk fordi du faktisk testet ut hvor lenge du kunne være våken. Du sier det var null forvarsel til psykosen, men også at du opplevde at leddene dine ble mer porøse, slimhinnene sluttet å fungere, synet/hørsel/tale sviktet, du glemte hvordan man bruker kniv og gaffel, klarte ikke skrive og ikke lese, og var så ute at du syntes dette var hysterisk gøy.

Du kan ikke ha fokus på kontroll, hva som er bra for kroppen og hodet ditt, eller unngå misbruk så lenge du ikke ser kritisk på dette og begynner å skjønne litt. Heftig kognitiv dissonans! Du lurer deg selv, kompis.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Startet "nettopp" med speed for å kunne jobbe bedre, altså jeg manglet motivasjon for jobben jeg driver med. Skulle bare bli 2-3 ganger i uken og kun 1-2 linjer per dag, MAX 3. Vel sånn har det ikke blitt, uke 1 gikk fint, uke 2 er jeg på nå, og jeg bruker det hver dag nå, og 1-2 linjer har blitt til opptil 6 streker per dag istedenfor.

Det hjelpe jo sykt på motivasjonen, men merker at jeg blir for glad i dritten. Selv om jeg egentlig aldri har vert en pluss-person. Alltid vert en opiat og ketamin elsker. Men opiater spesielt, slutta cold turkey med opiater rundt 5 ganger så startet igjen, er på opiater igjen nå igjen også....

Men jeg sover jo da, er aldri våken mer enn 16-20 timer per dag sånn ca, og jeg spiser normalt, 4-5 måltider per dag. Men merker virkelig at jeg ikke kan fortsette sånn her lengre, vil ende opp avhengig av speed OG opiater, det kan jo bare være dritmorsomt !

Merker lysten på en strek hele tiden nå føler jeg, klør i fingrene og i nesa etter en strek. Så jeg tenker og sniffe ferdig posen og si meg ferdig med amf for motivasjon.

Men for å svare på spørsmålet ditt, aldri våken mer enn 16-20 timer, spiser normalt og har veid meg hver morgen og veier det samme, drikker mye vann og noe drikke med elektrolytter når jeg holder på.

Pepper sniker seg virkelig innpå altså! Stopper jeg ikke nå ASAP så blir det fort 6 år med missbruk for meg også, så nei, skal virkelig prøve å legge dette på hylla etter posen er tom, noe den snart er. Skremmende og lese at du ikke kunne skrive eller bruke kniv og gaffel :O Nei, fyfan, håper inderlig jeg kan legge det vekk

Men jeg har jo ikke holdt på like lenge eller hardt som deg i det heeeeeeeeeeeele tatt, kan ikke sammenlignes engang hehe

Uansett, lykke til!
Av ren nysgjerrighet var det litt spennende å se hvor lenge jeg klarte å være våken ja. Det var ikke planlagt, men etter 3 dager våken var det bare noe jeg bestemte meg for å gjøre ja. Dette var åltså første møtet mitt med dextroamfetaminen og av den grunn var det ikke ubehagelig å være våken så lenge nettopp fordi jeg var på så ren amfetamin.

Det var rimelig hysterisk da jeg var så overtrøtt etter 6 dager. Ikke psykotisk. Og det var ingen forvarsel fordi jeg kan skrive under på når jeg er psykotisk og ikke. Nemlig fordi jeg vet og har fått bekreftelse på det faktumet at jeg kan den forskjellen. Og den gangen byttet jeg personlighet i det jeg snakket med en kompis ansikt til ansikt, midt i en samtale. Så dette hadde med med meg og min psyken og gjøre, og ikke utløst av pepper. Jeg var ikke påvirket av noen typer stoff da jeg stupte i den tilstanden, og var nykter så lenge det varte.

Og jeg har vært til en hver tid klar over at det jeg gjorde ikke var bra i det hele tatt og jeg skulle aldri ha dratt den så langt. But hey, here we are!

Jeg glemte kanskje og nevne av jeg droppet kun 0,15-20 to gang på 24t i den perioden så det var på ingen måte misbruk, jeg var aldri ruset, bare våken. Jeg var bevist over at det ikke var rett, men skjønne at det kan oppfattes på en annen måte fordi det er jo ikke normalt. Ja det kan anses som misbruk og det skjønner jeg godt, men det var ikke det

Trenger ikke moralpreken. Jeg vet nøyaktig hva som er rett og galt. Har full kontroll over mitt bruk enda den dag idag. Jeg skal ikke måtte forklare meg angående min toleranse, var ikke dette handler om til å begynne med

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Startet "nettopp" med speed for å kunne jobbe bedre, altså jeg manglet motivasjon for jobben jeg driver med. Skulle bare bli 2-3 ganger i uken og kun 1-2 linjer per dag, MAX 3. Vel sånn har det ikke blitt, uke 1 gikk fint, uke 2 er jeg på nå, og jeg bruker det hver dag nå, og 1-2 linjer har blitt til opptil 6 streker per dag istedenfor.

Det hjelpe jo sykt på motivasjonen, men merker at jeg blir for glad i dritten. Selv om jeg egentlig aldri har vert en pluss-person. Alltid vert en opiat og ketamin elsker. Men opiater spesielt, slutta cold turkey med opiater rundt 5 ganger så startet igjen, er på opiater igjen nå igjen også....

Men jeg sover jo da, er aldri våken mer enn 16-20 timer per dag sånn ca, og jeg spiser normalt, 4-5 måltider per dag. Men merker virkelig at jeg ikke kan fortsette sånn her lengre, vil ende opp avhengig av speed OG opiater, det kan jo bare være dritmorsomt !

Merker lysten på en strek hele tiden nå føler jeg, klør i fingrene og i nesa etter en strek. Så jeg tenker og sniffe ferdig posen og si meg ferdig med amf for motivasjon.

Men for å svare på spørsmålet ditt, aldri våken mer enn 16-20 timer, spiser normalt og har veid meg hver morgen og veier det samme, drikker mye vann og noe drikke med elektrolytter når jeg holder på.

Pepper sniker seg virkelig innpå altså! Stopper jeg ikke nå ASAP så blir det fort 6 år med missbruk for meg også, så nei, skal virkelig prøve å legge dette på hylla etter posen er tom, noe den snart er. Skremmende og lese at du ikke kunne skrive eller bruke kniv og gaffel :O Nei, fyfan, håper inderlig jeg kan legge det vekk

Men jeg har jo ikke holdt på like lenge eller hardt som deg i det heeeeeeeeeeeele tatt, kan ikke sammenlignes engang hehe

Uansett, lykke til!
Vis hele sitatet...
Ja den pepperen er ikke for alle nei! Men der igjen så kommer det jo også veldig ann på hvordan man bruker det. Å ta flere lisseer i løpet av dagen er jo mye mer avhengighetsskapende enn små doseringer i drops 1 til 2 ganger om dagen.

Minus er sykt digg da og jeg var sikker på at jeg kom til å blir hekta, men så godt som det er så kom pepperen først heh

Jeg har ikke misbrukt pepper i 6 år da haha huff det må ha vært tungt i såfall! Men har misbrukt minus, GHB og ikke minst smertestillende når vi først er inne på temaet.

Har brukt pepper i små mengder fordi jeg liker ikke den rusen jeg får ut av ren amf da den er helt annen enn rusen på pepper kjøpt på gata. Blir alt for tungt for meg å være så pansra på amf, ivertfall når man ikke får en high av noen form av ren pepper. Det er ikke mine intensjoner heller når det kommer til speed

Det var nok siste gang jeg pusher meg selv med vilje så langt og lenge og det anbefales ikke, men jeg og de som var med meg får oss fremdeles en god latter av å tenke tilbake på det hah
Sist endret av Snuspusen; 16. desember 2018 kl. 23:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.