Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3928
- Jeg og sandra
- 1,2 Gram.


Jeg testet meth igår, Eller vet ikke helt definisjonen på om det er Crystal meth eller vanlig, Vel. Posen med sakene inni, Var på 1,2 gram og la det til tørke i og med det var en kremete konsistens som senere ble til pulver. I starten trodde jeg det bare var bøff, og regna med jeg skulle kjenne effekt med ENGANG men det gjorde jeg ikke, Vel etter 4-5 min begynte jeg å få frysninger men samtidig var jeg skikkelig varm, Det samme skjedde med dama. Vel, Vi bestemte oss for å ta mer og ble enda mer varme, og fikk heftige frysninger, hvor håra sto RETT opp.

Etter en liten stund, Tenkte vi at vi skulle røyke resten, men tok halvparten av slutten og røyka det, kjente ikke noe særlig av det, sikkert fordi vi røyka det feil? Eller, Kjente litt kriblinger men ikke noe verdt å nevne egentlig. Vel, Jeg hadde aldri testa dette før, og vennina jeg fikk det av sa det var jævlig bra om du skulle Knulle, for det vil øke lysten osv, Vel lysten min er på topp nivå konstant, Men jeg sverger, det har aldri vært så deilig som nå da vi hadde tatt meth, Før var favoritten min å knulle etter å ha snorta en liner med cola, Men dette er garantert det beste om du skal ha sex.

Jeg vet ikke hvorfor men hver gang jeg ruser meg på sentralstimulerende midler klarer jeg rett å slett ikke få den opp på lang tid, så Dama sugde meg i 10 min uten noe skjedde, runka i 10 min uten noe skjedde, og plutselig da jeg bare tok litt på henne fikk jeg ståpikk som faen, Men det varte ikke lenge før den ble slap igjen, så fikk liksom ikke kommet, så det ble bare til at vi koste osv i senga.

Tidsperspektivet mista vi helt, vi tok Meth'en klokka 20:00 og plutselig var klokka 00:00 og vi måtte kjappe oss for å rekke siste t-bane. (Altså, Jeg ville føle henne hjem) Da vi var på vei til byen så jeg plutselig ting i sidesynet, Tror egentlig jeg innbilte meg det, men det virka jævlig sant og snudde meg hver gang jeg så noe og det var hvert 5 min eller noe. Og fikk en liten følelse av Noia, Men ikke veldig.

Vel, Jeg trodde rusen var borte, og det var det liksom, at det bare var en form for lykkerus, men rett etter at dama hadde satt seg på bussen fra oslo og hjem, løp jeg til Parrongen min får å rekke det toget som skulle komme om 10 min.

Da jeg ankom parrongen VISSTE jeg at dette akkurat hadde starta for fullt, Beina mine føltes som sement, og gikk seriøst som en narkis (Bøy i knærne, og ustødig) Gikk bort til Trappa man kunne bruke, også kommer over til en annen parrong, her satte jeg meg og tok så av gensern for jeg syntes det var glo varmt, mens folk sto å frøys rundt meg med like mye klær. Jeg satte meg ned, og plutselig fikk jeg den effekten som jeg tror kalles for det med at Mark krabber under huden, Men kan ikke si noe sikkert, Det var i allefall noe under huden min, og jeg klorte og klorte, forda kjente jeg det ikke, men med engang jeg fjerna henda kjente jeg det igjen, Nå følte jeg også at fingra mine var som sement, og kunne såvidt bevege disse også, og lo for meg selv - Aner virkelig ikke hvorfor. Det var Morsomt, men alikavel ekkelt.

følte noen ganger at jeg kom til å dø, for pusta sykt fort, og alt gikk sakte rundt meg, men Alikavel ikke for så lenge jeg klarte å puste så ville det gå bra. Satt meg inn på toget, og på vei til plassen jeg ville sitte, så var det kanskje 5 meter unna, Vel jeg brukte kanskje 2 min ditt, for jeg var helt stuck, og kunne ikke bevege meg, Men så plutselig satt jeg der, og fra da jeg sto der, til jeg satt husker jeg ikke. Folk så drittrart på meg, Men ga egentlig faen. Folk skjønte jeg hadde gjort noe, Men får kick av det så gjør ikke noe (Ja, får kick av at andre ser jeg har gjort noe ulovlig, eller at andre ser jeg gjør noe ulovlig) Fra togstasjonen jeg gikk av på å hjem, brukte jeg 45 min tydeligvis, men det føltes som 5 min eller noe. På veien hjem føltes det også som jeg hadde vinger da jeg bevegde armene (Var skikkelig deilig da jeg svingte armene, som de gamlingene med gå stokk som tar skikkelig i

Vel, Jeg kom inn, og følte nå at effekten var borte, Men neida, Øynene mine dirra, Jeg vet ikke åssen jeg skal forklare det, Hele ansiktet og kroppen min pusta på en måte, og satt fast med øya når jeg så på ting, Jeg stirra liksom på alt jeg så på og følte øynene mine bevegde seg sykt fort fram og tilbake. Vanskelig å forklare, Men kjenner en som klarer dette naturlige, hvor han bare stirrer, så dirrer øynene, dette skjedde meg meg, og har aldri klart det ellers.

Utover dette var det bare sidesyn noia, Jeg syns jeg følte at det var mennesker bak meg, fordi jeg liksom så skygger i øyekrokken. Det var liksom effektene av trippen min, og for å være ærlig, Var dette bedre enn noe annet jeg har prøvd, Men holder meg unna noen månd før jeg prøver igjen, forhåpentligvis. Dessuten, så fikk jeg ikke sove denne natta, og er lys våken. Dessuten føles det også som jeg ikke har spist på en uke, Munnen min blir hele tia tør, og hjelper ikke med vann eller noe. Dessuten blir jeg kvalm når jeg prøver å spise. Jeg vet ikke helt om denne passer inn her, om ikke. Kan mod fortelle meg hvor jeg kan plassere dette, Jeg kan jo eventuelt gjøre en trip rapport utav dette. Men inntil videre for det være sånn. Beklager også Knull, Runk og alt det Men det hører med til Trippen ^^

Det var forresten en HELT FORJÆVLIG aftereffekt som får meg til å ikke ville ta dette igjen, men alikavel kommer jeg nok til å gjøre det. Har hatt sykt Kvalme, Kjeverykninger osv osv. Dessuten vil jeg også nevne at jeg ikke har noe matlyst i det hele tatt!
Sist endret av Saint123; 27. mai 2008 kl. 23:40.
Godt med smør
er du fortsatt rusa nå?

vist ikke kan du værsåsnill å hive inn noen avsnitt?
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av Apeloff
er du fortsatt rusa nå?

vist ikke kan du værsåsnill å hive inn noen avsnitt?
Vis hele sitatet...
Mener du at jeg skal lage avsnitt på Rapporten jeg skrev, eller skrive mer. Uansett hva du mener, Gjør ikke jeg det nå, Men nærmere imorgen, for hakke sovet på 30 timer.
og føler meg helt vrak.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sett inn noen avsnitt (mellomrom) i teksten din er du snill? Det er seriøst vanskelig å lese når det er så tettpakka.
Godt med smør
Sitat av KingPill
Mener du at jeg skal lage avsnitt på Rapporten jeg skrev, eller skrive mer. Uansett hva du mener, Gjør ikke jeg det nå, Men nærmere imorgen, for hakke sovet på 30 timer.
og føler meg helt vrak.
Vis hele sitatet...
Skaff deg litt søvn, og se på teksten din.

Du kan ikke skrive flere avsnitt, fordi du har ikke laget 1 avsnitt ennå ^^

men ja for å klarere det, se på teksten din, den trenger noen avsnitt vist den skal nå til resten av nff
I <3 DMT
Trådstarter
Okey Prøver i all hast Men kan ikke garantere noe vakkert syn, for suger når det gjelder stting av ting, som Avsnitt, Komma, Punktum osv

Done Bedre nå ^^
Godt med smør
Sitat av KingPill
Okey Prøver i all hast Men kan ikke garantere noe vakkert syn, for suger når det gjelder stting av ting, som Avsnitt, Komma, Punktum osv

Done Bedre nå ^^
Vis hele sitatet...
Godkjent etter mine standarder.

Men ja, dette var egentlig mitt i blinken, jeg var ute etter noen meth rapporter nå
hmmm, minnes å ha hørt at effekten (sexuellt) ble styrket med amf evt meth, tror jeg er første post jeg har lest om som omhandler noe av det motsatte (hvis ikke så har jeg vært sveiseblind når jeg har sjekka forumet :P )

langeffekt på det eller ? bivirkningene altså (you know, "downstairs" )
ille kjipt om det messer med junior i en uke eller lignende



-Tommen
Interresant tripprapport KingPill. Kavet meg gjennom teksten før den ble fikset, stress...

Du fikk med mange viktige ting og beskreiv rusen ganske bra.
kingpill,bare greitt med tripprapport når du er rusa,får skrevet det du føler da.Vil bare kommentere at du beklager innspillet om sex,er ingenting å beklage,men er et alvorlig emne,syns jeg.
Det å få et sex-oppheng på meth(eller amf) for den slags skyld er ikke uvanlig,både hos jenter og gutter,og kan føre til langvarig misbruk bare for den delen av rusen sin skyld.Selv om få sier det høyt er det farlig godt,men bakdelen er at det vanlige følelseslivet blir kjedelig og smått i forhold,slik at noen tar det pånytt og på nytt for å få det til,rett og slett,og det er en farlig ting å gjøre,så selv om det hører trippen til,prøv å heng deg opp i noe annet først,og vent med sexbiten til avtennninga er et faktum.

Sitat av _tommen_
hmmm, minnes å ha hørt at effekten (sexuellt) ble styrket med amf evt meth, tror jeg er første post jeg har lest om som omhandler noe av det motsatte (hvis ikke så har jeg vært sveiseblind når jeg har sjekka forumet :P )

langeffekt på det eller ? bivirkningene altså (you know, "downstairs" )
ille kjipt om det messer med junior i en uke eller lignende



-Tommen
Vis hele sitatet...
langtidseffekt er at til slutt får du det rett og slett ikke til,hverken med elller uten,messer ikke med junior fysisk,men med hue ditt,og det gjelder begge kjønn.
Sist endret av alldo; 28. mai 2008 kl. 00:07.
kjempe bra trip rapport Hørtes ut som en grei beskrivelse av hvordan meth kan oppføre seg. Dette med jævlige aftereffects skal visst være nokså vanlig?
det er veldig vanlig. Står mye om det på erowid.

http://www.erowid.org/chemicals/meth/meth_effects.shtml
I <3 DMT
Trådstarter
Yes, Da var jeg våken igjen Og er nå i toppform, Det er nå to dager siden jeg tok meth, og føler på en måte meg ganske rensa. Jeg vet ikke hvorfor, Men føler meg veldig frisk. Men det er kanskje p.g.a Jeg var helt forjævlig igår, og ikke hadde jeg sovet eller spist. Jeg vet ikke helt om jeg tolka spørsmålet ditt riktig, _Tommen_ Men Junior funker hvertfall nå ^^
▼ ... over en uke senere ... ▼
Til alldo og andre som evt måte lure på negative virkninger/bivirkninger ved bruk av methamfetamin:

disturbed sleep patterns - Hakke sovet på 30 timer eller noe
tightened jaw muscles, grinding teeth (trismus and bruxia) Hadde skikkelig Kjeverykninger idag, og tenna mine beit seg hardt mot hverandre
loss of appetite (anorexia), leading to poor nutrition and weight loss with heavy use (Hakke spist på 30 timer, blir kvalm da jeg tenker på mat.)
reduced enjoyment of eating -------"----------
loss of interest in sex, over time (Den skjønte jeg ikke helt, Men følte meg ganske Impotent)
itching, welts on skin (Fikk såkalt mark syndrom under trippen, hvor jeg måtte klø meg for at det ikke skulle krabbe under huden
nausea, vomiting, diarrhea (Ja, Diare har jeg fått, Og har måttet spy et par ganger)
excessive excitation, hyperactivity - Stemmer også
shortness of breath - Tror nesten jeg besvimte p.g.a jeg pusta så fort og tungt.
moodiness & irritability
anxiousness & nervousness
aggressiveness
panic, suspiciousness & paranoia
involuntary body movements (uncontrollable movement and/or twitches of fingers, facial & body muscles, lip-smaking, tongue protrusion, grimacing, etc.)
false sense of confidence and power (delusions of grandeur)
aggressive and violent behavior
I tillegg kan du ta ett søk på google og søke på meth under bilder.

*teksten er stjålet ifra en av KingPill`s tidligere innlegg*

Kan også legge til at når du tar meth så produserer kroppen din ett stoff ( som jeg ikke husker hva het i farta). Dette er samme stoff som skilles ut når du trener, spiser sjokolade og har sex. Men da i mindre doser. Vanlig amf gir også økt produksjon av dette stoffet, men dog ikke i den grad som meth. Det verste som kan skje og sannsynligvis VIL skje om du vipper deg over fra "bruker" til missbruker er at kroppen slutter å produsere dette stoffet selv. Du mister "lykkefølelsen" av alt i livet, til og med sex. Det er nettopp derfor dette stoffet er SÅ farlig. Meth er også meget avhengihetsskapende. Mange selvmord er rappotert hos personer som har brukt meth.

Må forøvrig også kommentere rapporten og jeg synes den var artig å lese. Var ikke meningen å gå offtopic men det var en som spesifikk spurte om negative virkninger med meth så måtte jeg nesten svare Uansett bra tråd.
Sist endret av magziii; 5. juni 2008 kl. 12:06.
Stoffet du refererer til her magzii er DOPAMIN.. Det er ett stoff som man produserer i kroppen i forbindelse med det sentrale systemet i hjernen. Dopamin gjør at du føler deg lykkelig og glad, foreksempel når du har sex. Når du har gjort deg ferdig i senga føler du deg lykkelig, tilfreds og glad som følge av opplevelsen og dopaminet som blir spredt ut i systemet.. Når enn inntar en brukerdose meth jobber produksjonen av dopamin i kroppen for fult.. Langtidsbruk av meth gjør at dopamin sensorene ( de som produserer stoffet) mindre og kroppen klarer ikke motta det dopaminet som blir skilt ut fordi "de små nervetottene" er blitt forkortet/mindre fordi de blir slitt av for høy aktivitet.
Dermed føler man seg deppa og nedfor spesielt i tiden en methnarkoman ikke er ruset.
Det skal forsåvidt mange år med meth til får at dette skal skje!

- Meth MÅ brukes forsiktig, legg klare regler for hvordan det skal brukes, og når du bryter dem, oppsøk hjelp med engang! Min regel er at all stimulerende midler kun skal brukes 2 ganger i månden.. Selvfølgelig er pils unntaket

- Flott rapport KingPill, blir mer å mer interissert i dette stoffet..