Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1911
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg har tatt imovane 7.5 MG noen uker. Kjedelig den gir ikke noe god virkning, tror dere det blir bedre med 15mg? Vil ha en godvirkning. Har tatt 1tabl kl 21-15 og tok en ny 23.15 lite funk? Er ikke noe vant til desse tabl heller siden jeg har tatt 7.5 noen uker og merket svært lite til og med da! Hm?
Sier seg selv at doseøkning vil gi økte effekter. Det gjelder bivirkninger også, og bivirkningene på Imovane er som regel ikke noe å trakte etter om du har en telefon + kontaktliste og snapchat osv.

Kanskje du har drukket mye kaffe idag og det ødelegger for den søvndyssende effekten Imovane skal ha?

Hva med å høre med legen om Apodorm? Siden du allerede bruker vanedannende legemidler.
Apodorm (Nitrazepam) er et benzodiazepin som brukes for søvn og gjør deg god, avslappet og trøtt. Ganske likt Valium med litt ekstra godfølelse og sterkere hypnotisk effekt.
Ikke noe kult å bli avhengig av, men det er ikke Imovane heller. Og spør du meg blir man mer uforutsigbar på sistnevnte.
Sist endret av krystallkongen; 24. desember 2019 kl. 23:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Åssen virkning er du ute etter ? Rus, eller teraputisk?
Har tatt 1tabl kl 21-15 og tok en ny 23.15 lite funk?
Vis hele sitatet...
Zopiklon preparater fungerer relativt fort iforhold til mange andre legemidler. Jeg anbefaler at det taes når man legger seg, eller max 20-30 min før man legger seg (for terapeutisk bruk). Det er jo et søvninduserende legemiddel så du sovner kjappere. Så kanskje du tar det for tidlig, eller så må du også tenke på andre rutiner før du skal sove som redusere skjermbruk (spesielt blålys), ikke drikke koffein sent osv.

Nå vet jeg ikke om du tar dette for den søvninduserende effekten, eller rus (mtp. hvilket underforum dette er).
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Åssen er apodorm i forhold til lorazepam? Tar lorazepam kanskje 2-5 ganger per måned om det blir mer enn en eller to netter helt uten søvn(insomni) og føler effekten er mindre enn da jeg startet for noen år tilbake. Imovane hjelper meg ikke. Heller ikke vallergan. Verdt å forsøke apodorm? Kun for søvn og ikke for rus. Bruker lorazepam så lite og sjeldent som mulig. Kanskje 1-3 pakker à 28 tabl per år.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hahaha fyf. Så krise. Tok 30mg igår kveld altså 7,5x4. Kan nesten ikke huske en shit følte meg ikke ruset i går men har bare små glimt i hukommelsen om at jeg har vispet penger til forskjellige ordinasjoner til folk som trenger hjelp, sendt nudes (det er krise, gjør aldri sånt til vanelig). Haha å nei
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok kanskje en liten en til middagen igår? Eller kanskje noe godt til kaffen og rundet av med en bedre juleøl før du inntok pillene? Det vil forklare oppførselen.
Anonym bruker
"Lykkelig Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
... bivirkningene på Imovane er som regel ikke noe å trakte etter om du har en telefon + kontaktliste og snapchat osv.
Vis hele sitatet...

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
...små glimt i hukommelsen om at jeg har vispet penger til forskjellige ordinasjoner til folk som trenger hjelp, sendt nudes...
Vis hele sitatet...
Liker hvordan Krystallkongen klarte å spå trådstarter sin fremtid.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg har det alltid virket logisk at hvis jeg lar være å spise en stund før jeg skal ta, og gjerne har fått dårlig søvn dagen før, så gir de mer den "buzzy-feelingen"

Kan jo være at jeg finner på en konspirasjonsteori for å få deg til å føle at det funker pga. placebo også da Eller ikke
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Liker hvordan Krystallkongen klarte å spå trådstarter sin fremtid.
Vis hele sitatet...
Ikke akkurat heksekunst for en som har vært litt for glad i stoffer med amnesi og kritikkløshet som hovedeffekter
Sist endret av krystallkongen; 28. desember 2019 kl. 20:50.
Offfff... jeg har en pakke imovane liggende mot søvnvansker, men etter alt jeg har lest her inne så ikke faen om jeg tør å ta dem.