Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2940
skal ta mdma for første gang i helga. har ikke prøvd noe slikt før og er en smule nervøs, men vil gjerne prøve. har skjønt det slik at det skal litt til før det går galt, men vil være på den sikre siden. tar det ikke alene. jeg er jente, 170 og ca 65kg. hvor mye vil dere anbefale? er det noe spesielt jeg bør tenke på?
Spis en skikkelig middag et par timer før du tar det. Start rolig, så kan du heller svaie deg oppover etter behov. lykke til!
I hvilken setting har du tenkt å ta det?

Selv om mange tenker at mdma/ecstasy er synonymt med dansegulv og party, vil jeg heller anbefale deg å ta det i litt rolige omgivelser, med få personer du er 100% trygg på tilstede. Jeg synes den aller beste settingen å ta det i er sammen med kjæresten. Du skjønner tidsnok hvorfor

Når det kommer til dosering bør du sørge for å ha en skikkelig milligrams-vekt. Ikke stol på "sleike-seg-på-fingertuppen"-trikset. Å ta utgangspunkt i 1-1,5mg/kg vil være en grei start. For ditt vedkommende vil det da si ca 65-100mg, og føler du behovet for mer kan du redosere etter en stund.

Prøv å begrens matinntaket til et minimum på dagen du skal ture. Ellers bør du sørge for at du har nok væske tilgjengelig, men pass på å ikke overdriv væskeinntaket også. Det er ikke unormalt å spy litt på vei opp. Personlig har jeg konkludert med at det ikke er noe vits i å motarbeide kvalmen. Ikke la det ødelegge turen, bare la kvalmen komme. Den forsvinner før du vet ordet av det, og selv spying kan være en interessant affære når man turer på MDMA.

Et godt tips er å ha litt artige saker og ting tilgjengelig, som du kan leke med når du er på tur. Jeg synes feks. kaleidoskop er voldsomt fascinerende. Sørg for å ha det komfortabelt, med masse dyner og puter tilgjengelig.

Kommer ikke på noe mer i farten. Husk at "less is more" når det kommer til MDMA. Å begynne med heroiske doser er bare tull, spesielt de første gangene. MDMA er ikke noe leketøy. Det er kraftige saker for hjernen din - så behandle det med respekt! Gjør du dét vil du etter alle solemerker få en fantastisk opplevelse Hvis du har noen spørsmål er det bare å sende meg en PM!

God tur, og vær forsiktig
R.i.p 23.04.2021
Skal du bare ta det for og gjøre det med andre, eller har du planlagt det lenge? Ingen god idé og ta mdma bare fordi noen du kjenner skal det.
Istedenfor vann bruker jeg å kjøpe inn noen flasker med blå powerade. Da får du i deg elektrolytter samtidig. Ha litt frukt tilgjengelig (mango, frosne druer, vannmelon). Mat er det siste du tenker på, men det er godt å ha noe lett frukt å tygge på.

Ikke overdriv dosering, følg 1-1,5mg per kg kroppsvekt.

Vær forberedt på å kjenne følelser du ikke trodde du hadde. Nyt turen å ikke la deg skremme hvis oppturen blir intens. Hos meg går det 10-15min der jeg føler det er litt for intenst, men det forsvinner like fort som det kommer, så ikke bli redd hvis det føles overveldende. (frisk luft hjelper MYE)

La telefonen ligge, konsentrer deg heller om deg selv og de du turer med.

Behagelige klær er viktig, la dongeribuksa ligge i skapet.

Nyt turen, ingenting er som første tur på mdma. Den er noe helt for seg selv uansett hvor mange ganger man tar mdma, ingenting slår første gang.

Lykke til å ha en fin tur
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spis sunt samme dag/dagen i forveien. Bananer for magnesium og mindre kjevegnissing/kramper anbefales, og drikk noe med elektrolytter underveis, Farris er fint og mindre ekkelt enn blå energidrikker. Å ruse seg sulten er en dårlig ide med de fleste stimulanter. Vanskelig å anbefale dosering, så begynn forsiktig og heller redoser etter en stund, når du kjenner til potensen og effekten på kroppen din av greiene. Maks EN gang. Etter min erfaring kan styrken mellom batches variere ganske mye, så man vet aldri helt hva man får av opplevelser. Har også inntrykk av at noe spying fra MDMA skyldes inntak på tom mage, da det virker rimelig sterkt å fordøye. Kjipt å spy opp dosen før du får hele effekten.
Gled deg. Mdma er ganske tilgivende om man bare oppfører seg, så du trenger ikke være nervøs. Men respekten for den skal du ha. Ikke spill helt på dose, ikke ta for mange redoseringer(ville bare tatt en, maks to redoseringer).
Ha tilgang på drikke, men drikk restriktivt, ihvertfall om du har trøbbel med å gå på do.
Setting er viktig. Bare ha folk du stoler på rundt deg som ikke stresser deg opp. God musikk.

Og viktig: kjøp deg 3 pakker tyggis! Tenna dine kommer til og takke deg for det.

Ellers, god tur.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ikke ta for mye Og gled deg, det blir antageligvis en opplevelse du kommer til å snakke en del om i etterkant.
Trådstarter
10 6
Sitat av Tarm Vis innlegg
Skal du bare ta det for og gjøre det med andre, eller har du planlagt det lenge? Ingen god idé og ta mdma bare fordi noen du kjenner skal det.
Vis hele sitatet...
Jeg har bare holdt meg til hasj til nå, men interessen har økt og økt for å teste litt andre ting. Nevnte dette for en jeg kjenner godt og ble invitert på mdma etter litt tid. Jeg sa først nei og var skeptisk, noe som var helt greit, ikke noe press. Ombestemte meg rimelig fort og sa ja likevel. Er super nysgjerrig, gleder meg bare mer og mer til å prøve!
Husker min første gang, var full samtidig.. Ikke anbefalt, hørte jeg har helt psyko. Andre gangen måtte jeg holde meg fast i et skrivebord, følte at kroppen min tok av til mars og blei der. Husk å alltid ha et varmt godt kosepledd som er deilig å ta på + litt vann eller saft, husdyr som katter og hunder er koselige å trippe med selv om de kan gi deg noen snodige blikk. God tur!
Sitat av Eligans Vis innlegg
Jeg har bare holdt meg til hasj til nå, men interessen har økt og økt for å teste litt andre ting. Nevnte dette for en jeg kjenner godt og ble invitert på mdma etter litt tid. Jeg sa først nei og var skeptisk, noe som var helt greit, ikke noe press. Ombestemte meg rimelig fort og sa ja likevel. Er super nysgjerrig, gleder meg bare mer og mer til å prøve!
Vis hele sitatet...
Hvis du først skal prøve noe annet enn hasj så er nok MDMA noe av det minst farlige.

Vil anbefale å sjekke klokka av og til (kan føles som at tida går fort eller sakte).

IKKE DRIKK FOR MYE VANN, anbefaler heller ikke å drikke alkohol. Det er dette som kan være farlig. Halvliter vann på en time går greit for meg. Ikke få noia fordi jeg skriver det, bare følg litt med på klokka. Som en annen skrev, kjøp noen tyggispakker.


Ikke gå ut på byen første gang du prøver det. Sammen med venner du stoler på er det beste. Mange anbefaler gatorade/sportsdrikker men synes selv dette smaker piss.

Ønsker deg en fin opplevelse!
Sitat av Eligans Vis innlegg
hvor mye vil dere anbefale?
Vis hele sitatet...
Dosene ligger på rundt 110-150mg alt ettersom hvor mye du veier. Et godt tips ville vært å dosere fra 50mg+kroppsvekt. Da er man på den sikre siden, men fysiologien din og hvordan du reagerer har mye å si. Tatt emma med et par kompiser tidligere der en av kompisene mine ville definitivt høyne fra sist gang ettersom at han følte kicket men at det kunne vært enda bedre. Han tok høyere andre gangen og angret ikke et sekund. Vit dog at det ikke er noe vits i å ta doser over 250mg, da mye av effekten ikke øker synonymt med doseringen. Etter et viss punkt er det meningsløst å ta mer og det øker bare bivirkninger.

Hvis man ønsker å redosere (100% verdt det) utover kvelden, så skjer dette etter 1t-1,5t første inntak. Da tar man gjerne litt over halvparten av det man tok i starten.

PS. Viktig å drikke mye, da man blir veldig dehydrert. Ta med tyggis!!! Skjeven kan begynne å hakke (Visstnok ikke farlig, helt normalt). Hørt at vannmelon er gull verdt (skal prøve det neste emmatur) da alt annet smaker for seigt/papp.
Sist endret av Sopphuet; 23. oktober 2019 kl. 19:45.
Hvilken setting er det det blir tatt i? Og hvilken aldersgruppe og med hvilke folk? Har de andre prøvd MDMA flere ganger før? Og er det slik at dere skal drikke og feste, eller slappe av hjemme i stua? Skal dere på byen?

Det anbefales alltid å teste MDMA'en før bruk med en EZ-Test kit. Jeg vil tro at rett i underkant av 100mg vil være en fin dose for deg. Selv synes jeg det er mest koselig med turene hvor man bare slapper av hjemme, dersom det er en slik kveld dere skal ha så kan jeg komme med noen tips: Kjøp med deg div. frukt og druer og liknende før du dropper. Ta på evt ta med behagelige klær, som joggebukse og myk hettegenser, kanskje lue hvis du er som meg og elsker det. Pledd kan du jo også ta med, da det er gull på mdma, og det fort blir ''kamp om pleddene'', og før man vet ordet av det ligger man 5 stykker under et lite pledd. Man kan fort begynne å bite sammen tennene litt ukontrollert, så litt tyggegummi er å anbefale for å forhindre skade på tenner. Og en liten sidenote: noe som for meg var litt ekkelt første gang var at jeg opplevde av og til at synet mitt vibrerte raskt fra side til side, dette er helt vanlig og ikke farlig.

Om du sliter med å sovne etterpå, så er dette helt normalt. Jeg liker å bare sette på en film å ligge å slumre og se på til jeg til slutt sovner.

Ikke overtenk, og bare kos deg.
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Dosene ligger på rundt 110-150mg alt ettersom hvor mye du veier. Et godt tips ville vært å dosere fra 50mg+kroppsvekt. Da er man på den sikre siden, men fysiologien din og hvordan du reagerer har mye å si. Tatt emma med et par kompiser tidligere der en av kompisene mine ville definitivt høyne fra sist gang ettersom at han følte kicket men at det kunne vært enda bedre. Han tok høyere andre gangen og angret ikke et sekund. Vit dog at det ikke er noe vits i å ta doser over 250mg, da mye av effekten ikke øker synonymt med doseringen. Etter et viss punkt er det meningsløst å ta mer og det øker bare bivirkninger.

Hvis man ønsker å redosere (100% verdt det) utover kvelden, så skjer dette etter 1t-1,5t første inntak. Da tar man gjerne litt over halvparten av det man tok i starten.

PS. Viktig å drikke mye, da man blir veldig dehydrert. Ta med tyggis!!! Skjeven kan begynne å hakke (Visstnok ikke farlig, helt normalt). Hørt at vannmelon er gull verdt (skal prøve det neste emmatur) da alt annet smaker for seigt/papp.
Vis hele sitatet...
Synes du skal spesifisere hva som er "mye" for deg.

Til trådstarter: Les deg litt opp på nettet om dette. Å drikke for mye når du tar MDMA er svært farlig.
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Vit dog at det ikke er noe vits i å ta doser over 250mg, da mye av effekten ikke øker synonymt med doseringen.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ordet du er ute etter er 'proporsjonalt'.

Jeg måtte bare.


Til Trådstarter. Jeg ser du kan bli litt forvirret når halvparten sier at du skal passe på at du ikke drikker for mye vann, mens den andre halvparten sier at du må passe på å ikke drikke for lite vann.

1-2 glass med vann/væske per time burde holde.
Danser du og er aktiv kan du drikke mer.
Sitter du i en sofa og chiller, trenger man ikke like mye væske. Sunn fornuft.
Sist endret av Superspurv; 23. oktober 2019 kl. 21:24.
Trådstarter
10 6
Som nevnt i innlegget over er det jo en del delte meninger her, jeg har forstått det sånn at jeg skal holde meg hydrert uten å drukne. Jeg ELSKER powerade og alt som ligner på det, så det tenker jeg at jeg kjøper inn. Og tyggis Jeg er i en periode hvor jeg spiser ganske lite, men prøver å få i meg nok mat på forhånd, i alle fall.

Jeg er for pyse til å ta noe sånt på byen, så planen er å ta det i kompisens leilighet, (bare oss to altså, hehe) med god musikk og kanskje litt hasj hvis alt føles ok i forveien. Han har tatt det før (mer enn 1 gang), og har testkit. Stoler på at han vet hva han driver med, men nå har jeg jo litt info å rutte med selv her. Det skal gå helt rolig for seg, så godt det kan la seg gjøre, og jeg håper på noen skikkelig dype samtaler, egentlig. Del gjerne erfaringene deres på MDMA! Hvordan føles det? Hvordan unngå overoppheting? Og hvordan pleier nedturen å være for dere? Det er den jeg leser mest negativt om.

...og jeg er forresten 19!
Sist endret av Eligans; 23. oktober 2019 kl. 22:56.
Spis mat noen timer i forveien. Blir noen timer i kjærlighetsland så mat er det siste du tenker på i noen timer. Greit at kroppen har litt å gå på.
Vanskelig å vite hvordan hver enkelt reagerer på mdma generelt. Noen får skikkelig pratetrang, mens andre kun vil danse og nyte musikken helt for seg selv, eller en kombinasjon av de to Det vet man egentlig ikke før man står i det. Har selv hatt turer der jeg har fått munndiare og ønsker veldig å utrykke meg til venner. Går ofte i hvor mye man setter pris på vennskapet, for under påvirkning av mdma har du lite sperrer ift hva du ønsker å dele med de rundt deg.

Men så har jeg også hatt turer der jeg kun ønsker å tilbringe tid med mitt eget hode med lukkede øyne mens man nyter musikk. Alt er like normalt, så det er egentlig bare å følge turen rett å slett. Mdma er svært vanskelig å beskrive med ord hvordan det føles. Det er rett å slett lykke. En gladfølelse du ALDRI har kjent før. En unik følelse som starter i magen å sprer seg ut i hender og føtter, nesten som kiling på en måte. Hver centimeter i kroppen din føles helt fantastisk og alt føles digg. Du vil skjønne hva det snakkes om når du er i det, og etterpå vil du skjønne hvor vanskelig det er å forklare.

Overoppheting er ikke ett stort problem såfremt du ikke danser i masse timer uten pause. Under en hjemmesession vil jeg si at det ikke vil bli et tema, men ha gjerne lette klær på deg samt ta pauser hvis det blir til at du danser nonstop.

Nedturen er også veldig individuell. Av alle mine turer (10-15) har jeg hatt 1 nedtur som startet dagen etter, og varte til neste dag. Jeg følte en klump i magen, som når man er lei seg. Du kan bli rimelig deprimert og vil ikke gjøre annet enn å ligge i senga hele dagen. For meg har det alltid vært veldig viktig å ha folk rundt seg dagen etter. Gjerne samme menneskene man turer med dagen før. Vi har brukt å hatt sløvedag etterpå med film, eventuelt dratt på kino. Bare det å være rundt folk hjelper utrolig mye. Den gangen jeg fikk nedtur var jeg alene dagen etter og følte meg forlatt rett å slett.

Trenger ikke å skje deg, men du kan være forberedt på å føle deg litt tom i ett par dager. Er du riktig heldig får du afterglow som varer i noen dager heller
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når det er i et kontrollert miljø og det går rolig for seg, så kjenner du om du er tørst og trenger å drikke. Det samme gjelder om du blir for varm, da er det bare å hoppe i dusjen eller fylle badekaret, noe som er helt magisk.

To tinger jeg liker veldig godt er en god massasje med en god krem og solois
Sitat av Eligans Vis innlegg

Jeg er for pyse til å ta noe sånt på byen, så planen er å ta det i kompisens leilighet, (bare oss to altså, hehe) med god musikk og kanskje litt hasj hvis alt føles ok i forveien. Han har tatt det før (mer enn 1 gang), og har testkit. Stoler på at han vet hva han driver med, men nå har jeg jo litt info å rutte med selv her. Det skal gå helt rolig for seg, så godt det kan la seg gjøre, og jeg håper på noen skikkelig dype samtaler, egentlig. Del gjerne erfaringene deres på MDMA! Hvordan føles det? Hvordan unngå overoppheting? Og hvordan pleier nedturen å være for dere? Det er den jeg leser mest negativt om.

...og jeg er forresten 19!
Vis hele sitatet...
Det høres ut som om dere kommer til å få en fin kveld. Selv opplever jeg ofte gode dype samtaler på MDMA, men når sant skal sies så går det ofte mye tid i stillhet med å bare ligge og nærmest vri seg i velbehag. Overoppheting er ikke engang et tema, det har vært tilfeller der det har skjedd, men det er ofte når folk er i tette varme klubber og danser i timesvis uten å drikke vann. Bare drikk som vanlig, så går det helt fint.

Når det kommer til nedturen så er det jo veldig individuelt, men jeg har merket at mesteparten av det sitter i hodet. Selv fikk jeg fryktelige nedturer før, men fikk lært av noen jeg stoler på at det sitter i hodet mye, og etter det har jeg hatt ganske milde nedturer - hvis noen. Det er for det meste bare en slapphet dagen derpå, som nytes godt med en god film, masse god mat og drikke og gjerne møte folk. Ofte blir det senga + netflix for meg men.

Jeg er sikker på at denne kvelden kommer til å bli koselig!
Sitat av Blatte Vis innlegg
Synes du skal spesifisere hva som er "mye" for deg.

Til trådstarter: Les deg litt opp på nettet om dette. Å drikke for mye når du tar MDMA er svært farlig.
Vis hele sitatet...
Mye for meg er mer enn vanlig.

Jeg sier dette da jeg selv opplever at munnen min er tørr 24/7. Sitter ikke og bælmer liter på liter på liter på liter, som noen har fått inntrykk av her inne.

Jeg drikker når jeg merker at jeg er knusktørr i munn, og under emma, så blir jeg jævlig fort knusktørr i munn og drikker derfor mer vann enn jeg vanligvis gjør. Det er jo egentlig jævlig åpenbart for alle og enhver, men i en emma tilstand kan det hende man glemmer slikt og tenker på andre ting. Derfor velger jeg å påpeke at man skal drikke "mye" på forhånd.

Vil også påpeke for folk her inne at levern driver og bearbeider emmaen og trenger derfor vanne til å skille ut. Det er samme prosess som når man drikker vann i fylla for at levern skal få mer væske å jobbe med. Så, ja ikke drikk 8L ila. av 30 minutter. Men ikke frastå fra å drikke fordi man "MÅ IKKE DRIKKE FOR MYE!!!!". Da kan man jo risikere dehydrering, som er minst like farlig og gir uggene bivirkninger.
Sist endret av Sopphuet; 24. oktober 2019 kl. 14:47.
Sitat av Eligans Vis innlegg
Hvordan føles det?
Hvordan unngå overoppheting? Og hvordan pleier nedturen å være for dere? Det er den jeg leser mest negativt om.

...og jeg er forresten 19!
Vis hele sitatet...
1. Første gang blir magisk. Du vil smelte i sofaen. Husk å ha en chill spilleliste klar.
2. Ta noen lufteturer, eller luft leiligheten etter behov
3. Nedturen er som den er. Vanskelig å beskrive. Hvis man ikke har overdrevet med doseringen blir det ikke noe særlig fysisk nedtur. Her pleier jeg å røyke litt. Det hjelper.
4. Gutt og jente som tar mdma alene? Det blir nok endel timer med sex :')
....om han får den opp ahem. Siden det blir din første gang og andre har touchet temaet allerede. "Mange" opplever en slapp liten fant i opptil ett par dager. Ha det i bakhodet før du tror noe er galt der nede. Om du har ereksjonsproblem kan det vare i en dag eller to. Det betyr ikke at noe er galt med utstyret. Det er normalt
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Du bør også være forsiktig med å røyke på nedturen. Vent en ekstra halvtime fra du kommer på å røyke og tenker det er på tide. Vær helt sikker på at du ikke bare en på en lav bølge (rusen går i bølger på slutten). Røyker du og havner på en topp igjen kan det bli svært ubehagelig.

Kos deg masse! Det blir nok magisk og en opplevelse for livet!
Sist endret av Echuz; 24. oktober 2019 kl. 18:24. Grunn: skriveleif
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Echuz Vis innlegg
Du bør også være forsiktig med å røyke på nedturen. Vent en ekstra halvtime fra du kommer på å røyke og tenker det er på tide. Vær helt sikker på at du ikke bare en på en lav bølge (rusen går i bølger på slutten). Røyker du og havner på en topp igjen kan det bli svært ubehagelig.

Kos deg masse! Det blir nok magisk og en opplevelse for livet!
Vis hele sitatet...
Nå tar jeg ikke MDMA lenger, men husker jeg elsket å røyke under trippen også. Spesielt hvis man bare skal være inne uansett
Ja, men kanskje ikke akkurat FØRSTE gangen. Min første gang var ekstremt intens, fikk timeloop og blackouts... Det var SKAMHERLIG, det og, så jeg klager ikke. men jeg er glad jeg ikke hadde røykings på toppen av alt det i tillegg. Da tror jeg det hadde blitt for mye og ubehagelig.

Er ikke om og pushe alt på en gang
Sist endret av Mokkasinen; 24. oktober 2019 kl. 19:46.
En ting du kan tenke på er å unngå MDMA under, eller like etter menstruasjon, da dette gir økt risiko for Hyponatremi. https://nhi.no/forstehjelp/akuttmedi...e/hyponatremi/
Ser veldig mange sverge til tyggis, men der må jeg faktisk si meg uenig. For min del syns jeg det bare er med på å gjøre kjeven sliten dagen etterpå, siden jeg konstant sitter og tygger. Det som funker for meg er å kjøpe magnesium piller (fåes i vanlige matbutikker, i helsehylla), men også minne meg selv på å ikke sitte å stuke med kjeven. Kan også være greit å nevne dette for tripbuddien, da det ofte er lettere for hen å merke at man gnisser/spenner kjeven. Dette funker dog ikke hvis man skal gå helt Gurners of the Galaxy.. da må man nesten bare regne med å ha vondt i kjeven.

Røykings under tur er bare å anbefale hvis du vil ta turen til et nytt nivå. Jeg, samt kompiser, synes at dette gjør turen mye mer "trippy" eller psykadelisk. Det kan også skyte deg i været igjen, hvis man egentlig er på vei ned.

God tur Pink Floyd anbefales på det sterkeste.
https://psychedelictimes.com/staying...-intoxication/

8 liter på en halvtime? Haha...

Dem sier en halvliter på en time er et greit utgangspunkt, men noe individuellt. Eller 1-2 glass per time som en annen skrev burde også være greit.
Anonym bruker
"Fri Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vi forventer full rapport
Trådstarter
10 6
Tenkte å gi en oppdatering på hvordan det gikk!

Jeg tok 120mg og han 140mg fredag kveld, 9 tiden eller noe slikt. Rullet en joint med en gang og gikk ut for å røyke den og kjøpe mer hasj mens vi ventet på at det skulle virke. Tror vi var ute og gikk i en halvtime eller noe slikt, og da vi gikk opp trappene til leiligheten igjen kunne jeg begynne å merke at beina mine ble tunge. Jeg merket ingen ting i hodet på det tidspunktet, men vi begge kommenterte det samtidig.

Da vi var inne igjen og hadde sittet i sofaen for å finne musikk i noen minutter, begynte jeg å kjenne noe, tror jeg, men jeg tenkte at det var hovedsaklig hasjrus. Følte meg bare avslappet og tung. Men så skulle jeg si noe, og med en gang jeg åpnet munnen var det som om rommet var fylt av tåke, men alt var likevel tydelig å se. Det kom så fort at jeg nærmest hoppet litt, for det var ikke forventet i det hele tatt. Jeg kommenterte det også høyt og mener jeg sa "wow, nå snakker jeg med deg, men rommet er fylt av tåke!"
Herfra snakket jeg om alt og ingen ting i nesten fire timer. Jeg var så åpen som jeg aldri har vært, scrollet gjennom hele kamerarullen min, ramset opp de siste 3 årene av livet mitt (her passer det å legge til at jeg nylig har flyttet til et nytt land, og denne fyren har jeg møtt for kun 3 måneder siden). Jeg snakket, snakket og snakket. Jeg ville bare dele ALT.
Jeg merket også at hendene mine ble ekstremt klamme, og gikk for å vaske hendene mine kanskje 4-5 ganger på disse fire timene. Vi røyket hasj kontinuerlig.

Etter 3 timer begynte jeg å se neongrønne snøkrystaller over hele leiligheten, spesielt på vegger, dører og skapdører kunne jeg se dem godt. Jeg sa med en gang at jeg hallusinerte, og var ikke nervøs angående det. Men da jeg skulle forklare det, gikk jeg bort til veggen og "tegnet" med fingeren slik det så ut. Det er litt vanskelig å beskrive, jeg var veldig klar over at det ikke var der, men samtidig føltes det så utrolig ekte at det var neongrønne snøkrystaller på veggen, og de var like tydelige for meg som om de faktisk hadde vært der. Etter dette fikk også selskapet mitt grønne streker i ansiktet, i følge meg.

Kjevene våre gnisset, selv om vi hadde tatt magnesiumpiller på forhånd. Jeg prøvde å stoppe det, men ble for opptatt av noe annet og begynte igjen veldig fort. Så gikk det gjerne litt tid før jeg oppdaget det igjen. Pupillene mine var også gigantiske, noe jeg aldri har opplevd før. Det syntes jeg bare var skikkelig gøy.

Mens jeg snakket kunne jeg også ta meg selv i å vri meg i velbehag. Jeg har aldri før opplevd å være så komfortabel, og alt føltes bare så deilig. Jeg ble etter hvert kald og gikk for å hente en dyne, og fy faen, så behagelig den dynen var. Den følelsen gjorde at jeg følte meg ekstremt bra, og jeg må ha vært jordens lykkeligste på det tidspunktet.

Også gikk det egentlig bare konstant nedover, lenge. Jeg kommenterte ofte på meg selv at jeg snakket mye, og sa at jeg skulle stoppe, men begynte plutselig igjen. Men etter ca. fire timer med babling, bestemte jeg meg for å faktisk stoppe. Og plutselig hadde jeg ligget urørlig på sofaen, uten å åpne munnen, i en time. Det gikk altså fra å snakke non stop, til å ikke si et ord. Da jeg endelig tenkte over dette, la jeg merke til hvor sliten jeg var, og at kjeven min begynte å gjøre vondt. Vi bestemte oss for å legge oss, og vi trenger vel ikke å gå inn på hva som skjedde etter det.... hehe

Jeg våknet i 12-tiden dagen etter og følte meg ekstremt fyllesyk. Jeg hadde null intensjon om å gå ut av senga, og sovnet igjen etter ganske kort tid, sov til 16-17 tiden. Da jeg våknet igjen og vi hadde summet oss litt begge to, røyket vi en liten joint, og den traff etter bare et par trekk. Jeg følte meg ekstremt tung, hodet mitt dunket, kjeven min var smadret og jeg hadde skjelvinger i hele kroppen. Vi så på netflix i et par timer, til jeg følte meg edru nok til å kjøre, og satte meg i bilen i 20 tiden. Det skulle jeg IKKE gjort, og den kjøreturen hjem var ikke behagelig et lite sekund en gang. Ikke gjør det, folkens. 23 timer senere, altså, og jeg var fortsatt ikke fungerende nok, selv om jeg trodde det. Heldigvis gikk det bra, og jeg fikk kommet meg hjem til egen seng. På dette tidspunktet hadde jeg ikke spist på et døgn, og klarte endelig å tvinge i meg noe mat. Det hjalp litt, men jeg var fortsatt ekstremt sliten og hadde vondt i kroppen, samt skjelvinger.
Da jeg våknet klokken syv null null i dag (søndag) av meg selv, var jeg plutselig full av energi. Jeg var ute av døren før klokken 8 for å trene, handle og vaske klær. Det var jo noe spesielt, men okei. Også røyket jeg en joint ved 12-tiden og har ikke forlatt sengen siden.. hehe.

Dette skal jeg nok prøve igjen, hvor jeg ikke røyker hasj gjennom hele kvelden. Jeg tror det gjorde noe med det. Nedturen likte jeg ikke, og synes den varte veldig lenge. Føler ikke noe behov for å ta mer på lang tid, tror jeg. Men alt i alt veldig fornøyd med hvordan det gikk!

ps, er superforelsket i han nå
Sist endret av Eligans; 27. oktober 2019 kl. 21:32.