Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2228
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Har røyket hasj over en periode på litt over 1 år, og det har så og si vært hver dag. Men nå den siste tiden har jeg innsett at jeg har blitt helt syk i hodet, og har fått depersonalisering og derealisering.
Har slutta helt med hasj nå, men jeg er veldig usikker på hva jeg bør gjøre?
Det er helt sykt egentlig, hvordan jeg har oppnådd en tilstand hvor jeg føler jeg ikke kjenner meg selv, mine foreldre, og mine beste venner lenger... til og med mitt eget hus føles ukjent ut, og jeg har ingen anelse om hva jeg skal gjøre. Hukommelsen min er helt svekket, og jeg føler også at jeg sliter sterkt med å prate med folk.. Burde jeg kontakte en psykolog og åpne meg om hasjbruken? Hva kan jeg gjøre for å bli frisk? Jeg har søkt masse steder, men jeg finner egentlig ingen formula på å bli kvitt dp/dr.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hatt det i 7 år. Anbefaler deg på det sterkeste å kutte *all* rus (snus og kaffe er sikkert ok) fremover. Trene, spise bra, meditere, prøve nofap, kalde dusjer kan være til hjelp. Prøv å ha noe å gjøre fra du våkner til du legger deg og ikke bare sitt og ikke gjør en drit som jeg gjorde fordi jeh ble piss redd for mennesker.Det værste du kan gjøre er å isolere deg. Og prøv så godt du kan å ikke tenke på det, selvom jeg vet det høres umulig og retarda ut.
Ps. Cbd olje kan potensielt gjøre det verre, just sayin.
Ville anbefalt deg å fortelle det til noen uansett.

Det virker kanskje ikke som det ville vært til noe hjelp. Men det å snakke om problemer man sliter med slik at noen kan holde et lite øye med deg, i tillegg til å vise omsorg for deg. Det er viktig. Når du kommer i en slik tilstand, er det viktig å bygge seg selv opp igjen. Man er sterk nok til å klare det.

Få i gang rutiner. Vær sosial, tren, driv med en hobby du liker, se en film. Whatever. Bare få noe som holder deg igang, og vit at det er jo sånn livet er. Det handler om hva man gjør det til. Det verste du kan gjøre er å isolere deg selv og kaste bort livet ved å overfokusere på at du har røyket for mye og nå sliter med dp/dr.
Sist endret av Sopphuet; 27. januar 2019 kl. 22:39.
Anonym bruker
"Slank Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1 år med røyking er ikke så extremt egentlig. Du er nok ikke helt syk i hodet, tenker mer du overreagerer da du ikke er vant med denne tilstanden. Har hatt det samme selv og det er en slik ting som blir et problem hvis du tenker og bekymrer deg over det. Og det blir en slags ond sirkel hvor du får angst og bekymrer deg over det som igjen forsterker symptomene.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hatt dp/dr i ca 5 år selv.

Det endret personligheten min fra en ekstrovert til introvert. Alt du har skrevet gikk jeg selv igjennom ts.

Viktigste nå er å kutte alt rus i en mnd, selv alkohol, kaffe ville jeg anbefalt å slutte midlertidig med.

Som de andre sier, ikke isoler deg. Det blir ikke bedre av å være alene å ha for mye tid til å tenke og sjekke symptomer på google.

Trene, spise, sosialisere deg (gode rutiner) søvn er ekstremt viktig, hvis du ikke klarer å sove, så dra til legen.

De fleste blir kurert etter en periode uten rusmidler, noen blir aldri helt kvitt det. Uansett så vil det bli bedre
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei,
Har røyket hasj over en periode på litt over 1 år, og det har så og si vært hver dag. Men nå den siste tiden har jeg innsett at jeg har blitt helt syk i hodet, og har fått depersonalisering og derealisering.
Har slutta helt med hasj nå, men jeg er veldig usikker på hva jeg bør gjøre?
Det er helt sykt egentlig, hvordan jeg har oppnådd en tilstand hvor jeg føler jeg ikke kjenner meg selv, mine foreldre, og mine beste venner lenger... til og med mitt eget hus føles ukjent ut, og jeg har ingen anelse om hva jeg skal gjøre. Hukommelsen min er helt svekket, og jeg føler også at jeg sliter sterkt med å prate med folk.. Burde jeg kontakte en psykolog og åpne meg om hasjbruken? Hva kan jeg gjøre for å bli frisk? Jeg har søkt masse steder, men jeg finner egentlig ingen formula på å bli kvitt dp/dr.
Vis hele sitatet...

Du burde defintivt snakke med Legen om det, kanskje få noen beroligende å gå på en ukes tid eller to(Viktig at det ikke blir lenger tid enn det, og pass på at det ikke er c-preparater, men f.eks Sobril, 10 eller 15 x morgen og kveld, i 12 dager. Det blir en pakke på 25stk så det passer bra!

I tilegg legger THC seg i fett laget i hjernen og det tar lang tid å bli kvitt. Du vil føle deg bedre etter noen måneder, men du vil ikke være helt kvitt det før etter 6mnd++

Og viss du er heelt ute av deg selv, burde du kanskje vurdere noe mere drastisk, som f.eks Ketamin Intramuskulært eller Intravenøst(Kun en eller to ganger, men høye doser) Da det gir deg persepektiv, eller så kan sopp gjøre det samme, men det varer mye lenger og er ikke like effektivt! LSD er for risikabelt!

Ketamin hjelper hjernen å koble seg skikkelig, på måter som før kun var mulig med månedsvis av behandling med SSRI og lignende som i tilegg hadde alvorlige bivirkninger ved siden av!


En annen å tenke på, har du endret omgangskrets? Begynte du henge med andre folk etter du begynte å røyke hasj? Isåfall må du prøve å ta kontakt med den gamle omgangskretsen din om du vil bli "ditt gamle jeg" Folkene vi bruker tiden vår med har mye mer og si for hvordan man føler seg enn det folk innser! Men viss du ikke har endret omgangskrets, eller av en eller annne grunn ikke kan eller vill gå tilbake til din gamle omgangskrets må du prøve finne deg til rette med din nye personlighet, spessielt om ingen av tingene over fungerte!

For det finnes mange grunner til å føle seg annerledes, det betyr at du vokser, før var du kanskje ikke klar over ting du nå er klar over, så kanskje er du egentlig bare mer våken, det må du passe på å ikke blande! For om du er den samme bare mer våken, og så prøver finne ditt gamle jeg, så kan du rote deg bort!

Følg flowen, er flowen elendig, prøv litt youtube guider, chakra healing, reis en tur til Thailand og få litt kultursjokk, alt som resetter hjernen!

Som sagt er Ketamin veldig effektivt! Søk opp ketamin for deppresjon for å få litt følelse av hva jeg mener!

Apropos Deppresjon høres det du sier ut som tegn på deppresjon! Men Ketamin hjelper på mange andre måter og! Du får kjøpt det flere steder på nettet! Har selv sluttet helt med hasj, og det var ikke før jeg sluttet å røyke en gang i blandt i over 6mnd at jeg virkelig merket forskjell..(jeg trudde aldri en liten røykings kunne gjøre skade om det var en gang i mnd) Men jeg begynner bli mer og mer meg selv! Uten å endre noe!

Hvor lenge har du gått uten? Og hvor gammel er du? Og hvor lenge har du røyket?

Som sagt, Sobril i 2 uker for å roe ned uroen rundt dette slik at du ikke gjør det enda værre ved å tenke på det å kjører huet ditt enda lenger ut. Ketamin for perspektiv! Sopp om det ikke hjelper! Og alt dette med Trening, sunnere kosthold, for all del ikke røyk Sigaretter! Snus holder! Ikke drikk kaffe, Te kan du gå over til, ikke drikk Energi drikker, bare les hvor mye stoffer som er i de..

PS! Estoffer er bare forkortelser for kjemikalier som er for skumle til å skrive fulle navn på produktene våre!

Tenk på hva du putter i deg igjennom mat og drikke! Dette lagrer seg også i fettvevet akkurat som THC!

Og om du skulle røyke(ikke klare å slutte) Røyk kun Hasj som er dyrket ute, da Marihuana som dyrkes inne ikke produserer CBD(Canaboider) som er det som gir de terapautiske effektene, Plantene trenger ekte sollys for å kunne produsere det!


Noe av det høres ekstremt ut, men jeg ville ikke anbefalt det uten å vite hva det gjør!

PS! begynn å svøm, ta badstue og bad i kaldkulpen etterpå! Da får du varme, kulde, varme! Det resetter også kropp og sinn!
Dæven for en ketaminreklame.

Tror heller du burde ta det rolig, og holde deg unna psykoaktive stoffer i en stund fremover.

Er hodet i ubalanse hjelper det lite å kjøre på med flere ting du ikke er vant med.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Dæven for en ketaminreklame.

Tror heller du burde ta det rolig, og holde deg unna psykoaktive stoffer i en stund fremover.

Er hodet i ubalanse hjelper det lite å kjøre på med flere ting du ikke er vant med.
Vis hele sitatet...
Enig i denne. TS kan såklart høre med legen om mulige medisiner eller annen terapi hvis problemene vedvarer, men er verdt å vite at mye psyko-farma kan gi flere problemer og andre bivirkninger enn man allerede har. Er en god del som har vært behandlet i psykisk helsevern som opplever å bli prakket på medisiner som bare bidrar til å forverre sykdommen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg føler for å presisere at det Lunar kommer med her er påstander uten rot i virkeligheten. Det jeg vet om dyrking stemmer absolutt ikke med påstandene og det er noe særdeles spesielt med påstandene rundt ketamin.

Jeg er på jobb nå så jeg rekker ikke komme.med noe mer utfyllende svar men følte jeg måtte trå til og gjøre noe skaderedusering her: vi tillater ingen å leke doktor å påstå at <narkotiske stoff> er bra for <lidelse>.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lunar Vis innlegg
Du burde defintivt snakke med Legen om det, kanskje få noen beroligende å gå på en ukes tid eller to(Viktig at det ikke blir lenger tid enn det, og pass på at det ikke er c-preparater, men f.eks Sobril, 10 eller 15 x morgen og kveld, i 12 dager. Det blir en pakke på 25stk så det passer bra!

I tilegg legger THC seg i fett laget i hjernen og det tar lang tid å bli kvitt. Du vil føle deg bedre etter noen måneder, men du vil ikke være helt kvitt det før etter 6mnd++

Og viss du er heelt ute av deg selv, burde du kanskje vurdere noe mere drastisk, som f.eks Ketamin Intramuskulært eller Intravenøst(Kun en eller to ganger, men høye doser) Da det gir deg persepektiv, eller så kan sopp gjøre det samme, men det varer mye lenger og er ikke like effektivt! LSD er for risikabelt!

Ketamin hjelper hjernen å koble seg skikkelig, på måter som før kun var mulig med månedsvis av behandling med SSRI og lignende som i tilegg hadde alvorlige bivirkninger ved siden av!


En annen å tenke på, har du endret omgangskrets? Begynte du henge med andre folk etter du begynte å røyke hasj? Isåfall må du prøve å ta kontakt med den gamle omgangskretsen din om du vil bli "ditt gamle jeg" Folkene vi bruker tiden vår med har mye mer og si for hvordan man føler seg enn det folk innser! Men viss du ikke har endret omgangskrets, eller av en eller annne grunn ikke kan eller vill gå tilbake til din gamle omgangskrets må du prøve finne deg til rette med din nye personlighet, spessielt om ingen av tingene over fungerte!

For det finnes mange grunner til å føle seg annerledes, det betyr at du vokser, før var du kanskje ikke klar over ting du nå er klar over, så kanskje er du egentlig bare mer våken, det må du passe på å ikke blande! For om du er den samme bare mer våken, og så prøver finne ditt gamle jeg, så kan du rote deg bort!

Følg flowen, er flowen elendig, prøv litt youtube guider, chakra healing, reis en tur til Thailand og få litt kultursjokk, alt som resetter hjernen!

Som sagt er Ketamin veldig effektivt! Søk opp ketamin for deppresjon for å få litt følelse av hva jeg mener!

Apropos Deppresjon høres det du sier ut som tegn på deppresjon! Men Ketamin hjelper på mange andre måter og! Du får kjøpt det flere steder på nettet! Har selv sluttet helt med hasj, og det var ikke før jeg sluttet å røyke en gang i blandt i over 6mnd at jeg virkelig merket forskjell..(jeg trudde aldri en liten røykings kunne gjøre skade om det var en gang i mnd) Men jeg begynner bli mer og mer meg selv! Uten å endre noe!

Hvor lenge har du gått uten? Og hvor gammel er du? Og hvor lenge har du røyket?

Som sagt, Sobril i 2 uker for å roe ned uroen rundt dette slik at du ikke gjør det enda værre ved å tenke på det å kjører huet ditt enda lenger ut. Ketamin for perspektiv! Sopp om det ikke hjelper! Og alt dette med Trening, sunnere kosthold, for all del ikke røyk Sigaretter! Snus holder! Ikke drikk kaffe, Te kan du gå over til, ikke drikk Energi drikker, bare les hvor mye stoffer som er i de..

PS! Estoffer er bare forkortelser for kjemikalier som er for skumle til å skrive fulle navn på produktene våre!

Tenk på hva du putter i deg igjennom mat og drikke! Dette lagrer seg også i fettvevet akkurat som THC!

Og om du skulle røyke(ikke klare å slutte) Røyk kun Hasj som er dyrket ute, da Marihuana som dyrkes inne ikke produserer CBD(Canaboider) som er det som gir de terapautiske effektene, Plantene trenger ekte sollys for å kunne produsere det!


Noe av det høres ekstremt ut, men jeg ville ikke anbefalt det uten å vite hva det gjør!

PS! begynn å svøm, ta badstue og bad i kaldkulpen etterpå! Da får du varme, kulde, varme! Det resetter også kropp og sinn!
Vis hele sitatet...
Du anbefaler altså ketamin intravenøst, men LSD er for farlig? ait

Først og fremst ville jeg ikke tydd til rusmidler i denne situasjonen. Kan eventuelt gjøre ting verre, sjansen for at den gjør den bedre er der I guess, men ikke en risk verdt å ta.
Gå heller edru litt og som sagt, det tar en stund for å få ut THC.
Var akkuradt på hasj pause sjæl. Hjelper å være litt klar i toppen bare du klarer å holde ut. Tipset er å gjøre noe. Vær aktiv selv om du ikke ønsker å gå ut/tydde eller slikt.
Sitat av Lunar Vis innlegg
Ketamin hjelper hjernen å koble seg skikkelig, på måter som før kun var mulig med månedsvis av behandling med SSRI og lignende som i tilegg hadde alvorlige bivirkninger ved siden av!


En annen å tenke på, har du endret omgangskrets? Begynte du henge med andre folk etter du begynte å røyke hasj? Isåfall må du prøve å ta kontakt med den gamle omgangskretsen din om du vil bli "ditt gamle jeg" Folkene vi bruker tiden vår med har mye mer og si for hvordan man føler seg enn det folk innser! Men viss du ikke har endret omgangskrets, eller av en eller annne grunn ikke kan eller vill gå tilbake til din gamle omgangskrets må du prøve finne deg til rette med din nye personlighet, spessielt om ingen av tingene over fungerte!

For det finnes mange grunner til å føle seg annerledes, det betyr at du vokser, før var du kanskje ikke klar over ting du nå er klar over, så kanskje er du egentlig bare mer våken, det må du passe på å ikke blande! For om du er den samme bare mer våken, og så prøver finne ditt gamle jeg, så kan du rote deg bort!

Følg flowen, er flowen elendig, prøv litt youtube guider, chakra healing, reis en tur til Thailand og få litt kultursjokk, alt som resetter hjernen!

Som sagt er Ketamin veldig effektivt! Søk opp ketamin for deppresjon for å få litt følelse av hva jeg mener!

Apropos Deppresjon høres det du sier ut som tegn på deppresjon! Men Ketamin hjelper på mange andre måter og! Du får kjøpt det flere steder på nettet! Har selv sluttet helt med hasj, og det var ikke før jeg sluttet å røyke en gang i blandt i over 6mnd at jeg virkelig merket forskjell..(jeg trudde aldri en liten røykings kunne gjøre skade om det var en gang i mnd) Men jeg begynner bli mer og mer meg selv! Uten å endre noe!
Vis hele sitatet...
Hvis du skal anbefale noe som ketaminbehandling. Be han konsultere med legen om alternative behandlingsmetoder ovenfor å blindt anbefale han for noe slik.

Ketaminbehandling er ikke noe mirakelkur, og kan få flere negative resultater enn positive. Det finnes imidlertid klinikker som driver med ketaminbehandling (vet EmmaSofia gjør det. finnes kanskje flere). Men som sagt, dette er noe en kvalifisert lege må vurdere om vil være hensiktsmessig. IKKE PRØV DETTE PÅ EGENHÅND. Spesielt i den tilstanden TS er i. Det ville vært langt mer destruktivt enn det ville gjort godt.
Sist endret av Sopphuet; 29. januar 2019 kl. 11:08.
Jeg selv opplevde dette etter 1-2 år som stoner, ble gradvis værre etter omtrent 1 år.
Sluttet PGA dette, har blitt gradvis bedre etter dette og føler meg mye bedre nå 4-5 år etterpå.

Fant ut at Magnesium tilskudd hjalp litt på dette, selvom jeg ikke hadde mangel.
Halla, røyka fast hver dag i cirka 2 år. Jeg følte jeg levde under en sky i begynnelsen og etterhvert følte jeg meg ikke selv, det var rart, det føltes ut som noe var galt og jeg visste ikke hva, alt var ukjent fra venner til familie. Jeg isolerte meg veldig fra alt jeg hadde «men noe rart var at når jeg begynte å bli retard i hodet fikk jeg ekstremt gode karakterer, jikk opp fra 2.4 til 4.5 på et halvår» Men etter jeg sluttet med weed var alt tilbake til normalt på ca 1 måned. sorry for dårlig skriving har litt promille ✌️
Når man sliter psykisk, er en lengre pause eller total stopp uten tvil det første steget å ta. Så applaus for en god begynnelse!

Å kontakte psykolog er absolutt verdt å teste ut! Henvendelse kan du få av legen din. Vær gjerne ærlig allerede i lege besøket, så h*n kan henvende deg til en psykolog som har litt innsikt i rus-verdenen.

Ellers vil jeg anbefale deg å gjøre noe aktivt i friluften som å gå turer eller å sykle.
Det er helt utrolig hvor deilig det kan være for sinnet å gå turer alene. Gjerne på steder du treffer lite til ingen andre mennesker. Da får du tid til å tenke, samtidig som du beveger deg i frisk luft. Og så ser du gjerne noe fint på veien.

Ikke vær redd for å tenke noen tanker! Og er de alt for 'syk' kan kanskje psykologen du kontakter, hjelpe deg å komme til bunns i tankene dine. Hjelpe deg å finne ut hvorfor du tenker slik. Kanskje psykologen din til og med avkrefter at det er unormalt å tenke slik.

Lykke til!
Jeg gjetter på at du er temmelig ung, så slik jeg litt svart/hvit ser det, har du to valg :

1)Gå for benzo(som sobril), bli små-forelska i det (som alle som sliter psykisk gjør) og muligens ikke ketamin IV, men hallusinogener kan gi perspektiv som hjelper, og så noe annet for noe mer og noe mer for noe annet.....ballen starter kjapt å rulle, vipps har du en livsfornedrende narkomani å forholde deg til.

2)Følg de meget gode rådene du får her. Vær ærlig, om følelser, om hasj, om whatever, til riktig person - trenger ikke være psykolog, men har litt erfaring sjæl med at det krever trening å snakke om det virkelige snåle vi går med inne i oss, men du blir kjapt overraska over hvor mange som har opplevd en regnfull dag eller ti mentalt, så ikke undervurder dine venner.
Om du ikke har, skaff deg en hobby, helst en med en fysisk komponent.

Jeg anbefaler valg nr 2. I chose not to choose 2, før i godt voksen alder, for å si det sånn ;-)
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Alt av psykedelika er en særdeles dårlig idé. Det kan hjelpe, men tror sjansen for det motsatte overskygge dette som en potensiell mulighet. Har hørt om folk som prøver dette som en "last resort" med å forverre situasjonen mer enn det går an å forestille seg. Jeg tok en kvart syrebit etter å ha hatt DP/DR i 4 år, i en periode der jeg hadde vært fri for problemet lenge. Det endte med den verste omgangen DP/DR jeg noengang har hatt (selv om trippen i seg selv var fin), og tok nærmere et år før jeg følte meg frisk. Skal riktignok si at jeg føler MDMA har hjulpet meg litt, men dette var flere måneder etter at det utløste seg og var i en rolig setting der jeg fikk snakke ordentlig ut om hvordan jeg hadde hatt det, men ville likevel ikke vurdert dette. Mange forverrer situasjonen av det, og for mange er MDMA også det som utløser det i første omgang. Du er obsessed med alt av sanseinntrykk og følelsen at noe er galt (det er fullt forståelig), og det får det til være mye mer påkjennende enn det egentlig er. Du må bevise for deg selv at du fortsatt kan fungere akkurat som tidligere og at du ikke er syk i hodet, så er du på bedringens vei før du vet ordet av det. Men desverre er dette en prosess som trenger sin tid. 3-6 måneder er et ganske greit estimat. Heldigvis er ikke dette månedsvis med den følelsen du har de første dagene. Gi det et par uker der du tar det litt rolig , gå turer og snakk med dem som eventuelt kan vise forståelse. Benzoer er også greit for å komme seg gjennom de første dagene. På lang sikt er også SSRI vært veldig hjelpsomt både for meg og mange, men ikke gå for denne med én gang. Uansett bruker denne fort 1 måned eller to på å begynne å virke og kan gjøre deg verre i starten.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Lunar Vis innlegg
Du burde defintivt snakke med Legen om det, kanskje få noen beroligende å gå på en ukes tid eller to(Viktig at det ikke blir lenger tid enn det, og pass på at det ikke er c-preparater, men f.eks Sobril, 10 eller 15 x morgen og kveld, i 12 dager. Det blir en pakke på 25stk så det passer bra!
Vis hele sitatet...
Vi er egentlig ikke glad i at folk driver å utgir seg for å være leger/farmasøyter på denne måten, spesielt ikke når du påstår at "vanlige reseptpliktige legemidler er ikke bra nok, du må på kraftige vanedannende medikamenter".

Sitat av Lunar Vis innlegg
I tilegg legger THC seg i fett laget i hjernen og det tar lang tid å bli kvitt. Du vil føle deg bedre etter noen måneder, men du vil ikke være helt kvitt det før etter 6mnd++
Vis hele sitatet...
Her går du rett i fellen. THC eksisterer ikke i kroppen lenge, for kroppen din metaboliserer det til 11-OH-THC og så over til den aktive metabolitten THC-COOH (teknisk sett er det snakk om rundt 100 metabolitter som lages av Delta-9-THC, men disse to er de viktigste, du kan lese mer her).
11-COOH-THC er det som metaboliseres videre av den aktive metabolitten og er ikke psykoaktiv, den er dels antiinflammatorisk og det er dette stoffet som urinprøvene leter etter.

Sitat av Lunar Vis innlegg
Og viss du er heelt ute av deg selv, burde du kanskje vurdere noe mere drastisk, som f.eks Ketamin Intramuskulært eller Intravenøst(Kun en eller to ganger, men høye doser) Da det gir deg persepektiv, eller så kan sopp gjøre det samme, men det varer mye lenger og er ikke like effektivt! LSD er for risikabelt!

Ketamin hjelper hjernen å koble seg skikkelig, på måter som før kun var mulig med månedsvis av behandling med SSRI og lignende som i tilegg hadde alvorlige bivirkninger ved siden av!
Vis hele sitatet...
Ser egentlig ikke hvorfor ketamin skal hjelpe på noe som helst, det er et særdeles spaca dissosiativt psykedelika. Jeg har ikke tatt store mengder av det, men likte å kose meg litt med det en liten periode av livet. Jeg tok aldri noe breakthrough dose som gjorda at jeg endte i "hullet". Men, mine erfaringer er bare litt anekdotisk virkemiddel, jeg vet det er studier rundt ketaminbruk i forbindelse med terapi, men her legges det veldig vekt på: under kontrollerte omgivelser i forbindelse med terapi. Det blir det samme med MDMA, man kan ikke si det er umulig å ikke få noe godt av å prøve det, men å gjøre det i forbindelse med en terapi blir noe helt annet.

Sitat av Lunar Vis innlegg
En annen å tenke på, har du endret omgangskrets? Begynte du henge med andre folk etter du begynte å røyke hasj? Isåfall må du prøve å ta kontakt med den gamle omgangskretsen din om du vil bli "ditt gamle jeg" Folkene vi bruker tiden vår med har mye mer og si for hvordan man føler seg enn det folk innser! Men viss du ikke har endret omgangskrets, eller av en eller annne grunn ikke kan eller vill gå tilbake til din gamle omgangskrets må du prøve finne deg til rette med din nye personlighet, spessielt om ingen av tingene over fungerte!

For det finnes mange grunner til å føle seg annerledes, det betyr at du vokser, før var du kanskje ikke klar over ting du nå er klar over, så kanskje er du egentlig bare mer våken, det må du passe på å ikke blande! For om du er den samme bare mer våken, og så prøver finne ditt gamle jeg, så kan du rote deg bort!


Følg flowen, er flowen elendig, prøv litt youtube guider, chakra healing, reis en tur til Thailand og få litt kultursjokk, alt som resetter hjernen!
Vis hele sitatet...
Ikke noe å si på dette, velmente gode tips.

Sitat av Lunar Vis innlegg
Som sagt er Ketamin veldig effektivt! Søk opp ketamin for deppresjon for å få litt følelse av hva jeg mener!

Apropos Deppresjon høres det du sier ut som tegn på deppresjon! Men Ketamin hjelper på mange andre måter og! Du får kjøpt det flere steder på nettet! Har selv sluttet helt med hasj, og det var ikke før jeg sluttet å røyke en gang i blandt i over 6mnd at jeg virkelig merket forskjell..(jeg trudde aldri en liten røykings kunne gjøre skade om det var en gang i mnd) Men jeg begynner bli mer og mer meg selv! Uten å endre noe!

Hvor lenge har du gått uten? Og hvor gammel er du? Og hvor lenge har du røyket?
Vis hele sitatet...
Denne biten kan du totalt ignorere, jeg klarer ikke å utrykke i ord hvor idiotisk det er å anbefale ketamin til noen som er deprimert og ikke helt vet hva en skal forvente seg.

Sitat av Lunar Vis innlegg
Som sagt, Sobril i 2 uker for å roe ned uroen rundt dette slik at du ikke gjør det enda værre ved å tenke på det å kjører huet ditt enda lenger ut. Ketamin for perspektiv! Sopp om det ikke hjelper! Og alt dette med Trening, sunnere kosthold, for all del ikke røyk Sigaretter! Snus holder! Ikke drikk kaffe, Te kan du gå over til, ikke drikk Energi drikker, bare les hvor mye stoffer som er i de..

PS! Estoffer er bare forkortelser for kjemikalier som er for skumle til å skrive fulle navn på produktene våre!

Tenk på hva du putter i deg igjennom mat og drikke! Dette lagrer seg også i fettvevet akkurat som THC!
Vis hele sitatet...
Så.. vanedannende medikamenter, som har en egen kategori av abstinenser fordi den er så farlig og langvarig er helt fint å kjøre i seg men E-stoffer er farlige?
Dette burde tas som bevis på at denne personen ikke vet hva h*n snakker om i det hele tatt: E-stoffer er EU godkjente stoffer for tilsetning av mat og drikke enten for søthet, farge, konsistens eller holdbarhet.
Flere av stoffene er naturlige, visste du at rødfarge i mat kommer fra en liten bille? E-stoff 101 er riboflavin, et vitamin som vi også bruker til gulfarge i mat, mangel på vitaminet fører til sår i hals og munn.

Jeg liker å illustrere "frykten for kjemikalier" på denne måten, her er alt som finnes i et egg:


"Kjemikalie" betyr rent stoff.. Helt rent vann er et kjemikalie.


Sitat av Lunar Vis innlegg
Og om du skulle røyke(ikke klare å slutte) Røyk kun Hasj som er dyrket ute, da Marihuana som dyrkes inne ikke produserer CBD(Canaboider) som er det som gir de terapautiske effektene, Plantene trenger ekte sollys for å kunne produsere det!
Vis hele sitatet...
Merkelig, for et av europas største cannabis drivhus produserer cannabis med høy CBD prosent for medisinsk bruk. Du sier med andre ord at de ikke vet hva de snakker om?