Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1826
Erfaringer innen psykadelisk: Salvia 16x
Generelt erfaring:

Brunt
Grønnt
Alkohol
Morfin
P.Forte
Kryss


For cirka 1 uke siden fant jeg og 2 kamerater ut at vi skulle teste ut tørket afrikansk transkei (5 gram).

Hvordan vi tilberedte det? Vi blanda det i appelsinjuice og isbiter, sleng den i mixer`n i rundt 1 min, vips

Ok, hele startet med at vi mekket shakes og drakk, satt på litt avslappa musikk og dempet belysningen litt, trippen til kameraten min begynte allerede å kicke inn etter rundt 10-15 min da han skulle sette inn cd i stereoen, noe som bare endte i at han lo og forstod absolutt ingenting av hva som skjedde

Ca en halvtime etter dette gikk vi ut og endte opp på en gammel industriplass nede ved sjøen midt på natta. Før vi visste ordet av det, datt alle 3 bokstavelig talt rett i bakken, der jeg husker at vi lå på bakken og lo og sprella og siterte at vi hold på å rakne og at vi forstod absolutt INGENTING av det som foregikk.

Tida gikk og vi klarte å komme oss på bena igjen, etter litt kom vi til en plass som i en sopprus kan minne om verdens ende.. Det var rundt denne tida vi begynte å glemme at vi hadde tatt sopp. Vi satt oss ned, og så på noe som var en urgammel vekt som har blitt forlatt av industrien. Vi så for oss at denne vekta var en mekanisk alv, ergo sjefen for de alvene folk ser når de får utløst nok dmt

Plutselig kjørte det en vaktservice-bil forbi nede i gata og jeg kan trygt si at jeg noia i dass, gjemte meg bak alvekompisen min, noe som resulterte i at kompisene mine datt i bakken av latter Verste av alt var at jeg hørte bilen komme opp der vi satt.

Herfra starta en 2 timers bad-trip for meg, der jeg aldri nådde toppunktet av rusen følte jeg, og at jeg følte meg klin røskende gal gjorde ikke saken bedre. Var en liten stund jeg bare fikk lyst å legge med ned å dø... Hadde ingen aning hvorfor jeg noiet, bare kjente på meg at no fælt kom til å skje, og jeg ville ikke være en del av det. I løpet av bad-trippen gikk jeg bare rundt, følte meg helt jævlig, gikk ut på terassen, inn på toalettet, satte meg i sofaen, ingenting fungerte, må være den verste følelsen jeg har hatt i livet mitt, i og med at jeg ikke klarte å si til meg selv at dette ikke var ekte. Var så gale at ingen av oss tørte ta trekk fra bongen og da er det gærnt

Etter litt om og men fikk jeg mekka meg et heftig mekk, noe som gjorde at jeg roet meg kraftig ned, bare lå i sofaen og så i taket, mens kameraten min dro fram en av de laserpekerne du kan svi hull i båssekker osv med, spytta på linsa og lyste opp i taket, der fikk vi se sinnsykt av forstørret bakterier og annet, dette her var FETT (dette her ble opplyst i hele taket med grønn knalsk farge.) Vi bare lo i timesvis uten mål å mening, og eneste orda vi fikk ut var : "å fy faen, ååååååå fyyyyyyyy faen!" "nåå rakner det" og en del manisk latter. I denne delen av trippen var jeg forelska i absolutt alt jeg kom borti, lå å gnidde ansiktet inntil puta i benken, satt og smilte til bongen og bare følte meg sinnsykt letta av at jeg overlevde versteparten. Resten av trippen satt jeg og en til og bare lo i rundtom 2 timer, tom, sliten og bare full i latter.

I denne trippen her fikk jeg flashbilder i huet av soppsporer, stilker og mye annet som kunne forbindes med sopp. Så også masse flashbilder av tentaklene til en blekksprut, noe som jeg lurer veldig hva kommer av? Følte at jeg var no annet enn jeg var på en måte, at jeg var en sopp\blekksprut (?). Under trippen sa jeg også ting som jeg ikke forsto hvorfor kom ut av munnen, noe som bare spratt ut, som f.eks når kameraten min påpekte at plassen vi var på var ganske dyster: "Ja er her narkisene legger seg ned for å dø på kaien, for å så blåse på sjøen."

Rart at denne trippen her skulle være så sinnsyk heftig for meg hvertfall, har prøvd 4 tørket gram før med alkohol og tjall, og virket ikke halvparten så heftig.

Er kanskje en veldig dårlig rapport, er kanskje fordi denne trippen her går egentli ikke å få fram med ord.

Lite tips til andre nybegynnere:

Ikke stritt imot rusen når du mister kontroll, bli voldtatt av soppen
Bra innlegg til å være det første!
Høres ut som dere hadde det artig i hvertfall ; )
Oi, du ble roet ned av å røyke? Stort sett gjør det jo at folk som noier flipper enda mer ut, så jeg vil fraråde det på generelt grunnlag.
Ja ble ganske roet ned, røyker ganske mye daglig ellers, kanskje jeg bare fikk needsa jeg trengte og roet meg ned? Som en cig :P Ble ikke særlig mere fjern av trekket, trur ikke formen kunne bli mer fucka :P

Kommer nok rapporter fra flere på trippen, samt flere bilder
Morsom rapport, men du kunne kanskje gjort den litt lengre.
Fin rapport! Har selv testet denne Transkei soppen, fra samme "parti". Jeg ble veldig skuffet, da den var rimelig mild. Spiste 3g og fikk ikke mer funk en at fargene ble skarpere og pittelitt slørete. Fleinen i år derimot
Som sagt fatta jeg ingenting selv, forrige gang tok jeg 4 gram, og nå 5, og syk forskjell, ingen av oss fatta no Begynte å prate om at lepricons har fucka med soppen vår
Artig å lese at det stadig kommer noe nytt.. Synd det antageligvis bare blir med lesinga :P
høres helt flott ut, begynner å kjenne meg klar for noe sånt jeg også.
Vil si selv om jeg hadde en liten bad trip, så vil jeg oppsumere opplevelsen som sykt morsomt å lærerikt, gleder meg til neste blir ikke med det første tho
hmm transkei åssen sopp er det?
er det psilocybin som er virke stoffet?
Det er en Psilocybe cubensis.
Jepp er Psilocybin holdig sopp. Ble oppdaget for ikke så lenge siden. Og er vel den eneste aktive soppen i afrika ( som de har funnet til nå )

Google "transkei mushroom"
Jeg har prøvd Psilocybe Cubensis,det er noen av de mest syke opplevelsene i mitt liv!
Men er transkei noe anderledes en vanlig tørka Cubensis? :P
Sist endret av Dodecha; 3. september 2008 kl. 14:14. Grunn: Fjerning av distributørnavn