Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1469
Hei,

Er første posten jeg skriver her på freakforum, men leser ofte trip rapporter fra flere her inne og andre poster så har sikkert vært her inne 1-2 måneder, men tilbake til spørsmålet mitt:

Jeg tok 2C-B i dag med en kompis, vi tok først oralt ca 20mg ver og deretter svelget kl 09.57

Jeg følte aldri jeg fikk noe særlig funk så når kl var rundt 12.00 tok jeg og kompisen min of sniffet 10mg ver nasalt.

Hele tiden var jeg aldri slik jeg så visuals eller så halliser eller noe slags..

En annen venn av meg sa til meg at mye av grunnen kunne være at jeg knipset i helgen.


Noen som kan komme med forslag hvorfor jeg fikk så dårlig funk av 2C-B?
Sitat av Goojack
Hei,

Er første posten jeg skriver her på freakforum, men leser ofte trip rapporter fra flere her inne og andre poster så har sikkert vært her inne 1-2 måneder, men tilbake til spørsmålet mitt:

Jeg tok 2C-B i dag med en kompis, vi tok først oralt ca 20mg ver og deretter svelget kl 09.57

Jeg følte aldri jeg fikk noe særlig funk så når kl var rundt 12.00 tok jeg og kompisen min of sniffet 10mg ver nasalt.

Hele tiden var jeg aldri slik jeg så visuals eller så halliser eller noe slags..

En annen venn av meg sa til meg at mye av grunnen kunne være at jeg knipset i helgen.


Noen som kan komme med forslag hvorfor jeg fikk så dårlig funk av 2C-B?
Vis hele sitatet...
Jeg uttaler meg skjeldent/aldri innenfor rusmiddelforumet, men syns det kan være morsomt å lese litt triprapporter i ny og ne. Jeg har fått mye god latter og litt kunnskap ut av disse, blandt annet at man får forskjellige reaksjoner på de forskjellige stoffene. Kan jo være at du rett og slett ikke reagerer på en måte som freaksene innpå her gjorde? Jeg veit ikke om man absolutt skal få det med 2c-b, men kan være at kroppen din tåler mer eller ikke har noe problem med disse stoffene?
Ehh.. At du ikke fikk 2C-B?

Alternativt kan du ha fått 2C-B som er blandet ut; for en dose på tilsammen 30 mg skulle være mer en nok for de aller fleste..!

Si meg? Du kjøppte ikke av han dere halvskætchy hip-hop junkien nede med brygga? I så fall må jeg advare om ham, for det er nemlig badesalt i gelatin-kapsler han driver og selger til 150,- pris som 2C-B... Og LSD'n hans er nok ikke noe ringere enn H2O i øyedråpe flasker. Fikk en smaksprøve på 2C-B'n hans engang (som var rødt badesalt [stusset veldig på fargen der ja]), og han maste noe sinnsykt på om jeg kjente smaken av "mefyliseringa" og om jeg ikke kunne kjenne rushet; pisspreik og et tappert (dog magert) forsøk til å prøve å lure på meg en placebo rus...
Merka kompisen din noe? Hva slags setting var dere i? At du tok ecstasy skal ikke ha noe å si. Med doseringene du beskriver virker det litt rart at du ikke fikk visuals, men det kommer veldig an på humør og form.
Trådstarter
10 0
Ja kompisen min fikk visuals så ting ble skeivt og slikt. Da vi var hoss han tnekt ehan å dusje da det hadde gått ca 1 time. da han kom itlbake hadde rommet og veggene presset seg samen og slikt, men da han kom inn igjen satt jeg å røyke hasj i huse hans?:S Vet kke hvorfro jeg plutselig gjorde det, føltes bare normalt ut. Så det ødela vibben kanskje..

Kompisen var helt vekke han sa hele tiden itng var skjeve og ja.. Mye rart.. Han vi kjøpte av hadde neon jeg kjente kjøpt tidligere av og fått funk av. Eneste jeg fikk var latterkramper ny og ne. og om jeg konsa meg SKIKKELIG da jeg så på graset kunendet bølge bitte bitte litt..

Men hele dagen hadde jeg dårlig vibe, er 19år, men morra mi sko visstnokk ringe meg hele tiden og jeg fikk noia da, kanskje det har noe med dårlig vibe?

Er hvertfall skikkelig skuffa da jeg har lest flere sine trip rapporter om 2C-B.

Kan si at helga var første gang tok ecstacy ellers har det vært Cannabis kun.

Kan jeg har sniffet det feil da jeg sniffet 10mg? Jeg sniffet så hardt jeg kunne inn i nasen.


Skriver bare dette her: Setter veldig pris på svar så fort og at jeg i det hele tatt for svar. Setter meget pris på.


Som du sier nichotin, jeg var hele tiden på vakt på tlf min sko ringe morra mi. Prøvde hele tiden holde meg rolig slik, og at jeg fikk kjeft av kompisen min for jeg begynte røyke inn hasj. Tenkte etter på hvor skikkelig LITE smart det var, da han bor hjemme
Sist endret av Goojack; 16. april 2008 kl. 23:11.
Holder en knapp på at det var de dårlige vibbene. Røyking av cannabis skal evt. forsterke effekten, ikke ødelegge den (generelt sett). Er ikke så mange måter å snorte på, antar du har gjort det riktig. Eneste man vil unngå er at alt for mye kommer ned i lungene fordi man drar for hardt.
Erfaringsvis får hvertfall jeg mildere effekt av 2C-B når jeg røyker ved siden av, men har alltid fått visuals alikevel..!

Si meg, har du høy tolleranse på andre ting som du vet om? Det kan være at du rett og slett bare tåler endel?? (Selv om 30 mg er GANSKE mye, det hadde holdt for tre greie tripper for min del, med visuals)
Trådstarter
10 0
Kompisen min mener bare jeg ikke skjønner va jeg skal se/føle.. Tingen kan jo være har ikke vært 100mg i posen, men han fyren så ikke som en perosn som lurer og absolut alle de andre 4 jeg har snakket med har merket dette funket.

hmm.. Jeg har aldri mista kontroll over meg med alkohol, røyking, og knips. Kunne snakke helt normalt. Nå uttaler jeg meg på noe jeg ikke burde gjøre kanskje da jeg ikke har kunnskap om dette, men er vell slik folk tar overdose da dem ikke får funk.

Men va menes med visuals? Jeg merka fargene var sterkere enn normalt, men var bare som det føltes da jeg var liten og var ute å leket i gatene da fargene var sterkere ( jo eldre du blir jo "mørkere" blir synet..) Eneste jeg følte.

Men konsa meg aldri på å få noe visuals, for føler et slik som dette må jeg ikke stresse for å se noe.

F.eks da jeg røyker, og om jeg røyker mye kan jeg se i sidesynet eller om holder øyene på en fucket måte^^ :P kan jeg se ting. Kun bildet da..

H*****e så kjipt.. Tenker seriøst på å ta det siste i kveld 10-15 nasalt.

Er sikker jeg har høy toleranse, men tingen med meg jeg vet ikke hvor grensa går sikkert..
Settingen har mye å si! Og kanskje du bare har høy terskel for sånne stoffer, eller du går på medisiner som demper effekten.
Røyking pleier å forsterke effekten hos mange. Alkohol kan muligens sløve ned effekten, men jeg har aldri opplevd det. Ecstacy-inntak har ikke noe å si. Med 20 mg oralt og 10 mg nasalt burde du ha merket noe. 2C-B visualsene er lett gjennkjennelige, mye bevegelse, shifting av lys, "pustende" omgivelser.

Ble du klam på hendene/kroppen?

Svei det hardt i nesa når du snortet?

Spiste du rett før du spiste kapselen?

Alltids muligheten for at det er bøff eller at du gjorde noe feil i snorte/spiseprossessen, for som det har blitt nevnt; dosen du tok er nok til å gi de fleste ganske bra funk!
Trådstarter
10 0
Nei jeg ble ikke klam. Jeg tror kanskje dosen var for liten, kasnkej det ikke var 100mg vi kjøpte. Kan jo aldri vite nå:/ Tror ihvertfall det er beste forklaring.

Jeg spiste 30 minutter ettet jeg tok gelatin kapselen.

Svidde heller ikke noe særlig syns jeg da jeg sniffa.

Sniffet samme kvelden mine siste 10mg. Merka bare jeg hadde rare tanker.. Men aldri visuals.. :/
Sist endret av Goojack; 18. april 2008 kl. 14:27.
2c-b/e skal svi i nesen. Enten fikk dere mindre en 100mg eller så var det utblandet, gjerne en kombinasjon.
jeg satser på at det var blandet ut.
Det er endel 2c-b som vandrer rundt omkring omdagen
å da er det bare vanlig at det blir endel buff ute å går også.