Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 650
Er det noen her som har forsøkt Dormicum TABLETTER mot tannlegeskrekk? I Norge fikk jeg dette som mikstur pga ekstrem tannlegeskrekk, men jeg bor nå i utlandet og det finnes kun som tabletter. Har fått det utskrevet fra tannlegen i dag, men er urolig for om dette kommer til å virke.

Har en intens tannlegeskrekk, ingenting av beroligende har hjulpet. Kunne spist ei eske valium uten effekt ... I morgen MÅ jeg klare å gjennomføre et inngrep hos tannlegen, så jeg setter pris på om noen har erfaringer å dele. Hvor mange tabletter tar jeg? Hvor lang tid før tannlegetimen tar jeg dem?
De virker veldig fort, så slapp av. Ta pillene på vei til tannlegen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har tannlege og erfaring med inntak av midazolam som er virkestoff i dormicum. Dette da i form av noe man skulle sprute i kjeften og la slimhinner trekke opp. Het buccolam. Ei veninne som ga meg 5mg fordi hun fikk fler og så lenge hun hadde 1-2 liggende var hun trygg tilfelle epeleptisk anfall (hun hadde epelepsi og sa selv at hun nært sett aldri hadde opplevd flere anfall i løpet av en dag og ga meg med en hjem fordi jeg skulle hjem etter Emma-kveld og håpet jo på litt søvn. Og ja jeg tok den ��, under 10 min seinere sov jeg i 8 timer og våknet svært forvirret ved midnatt. For jeg tenkte jo sterkeste benzo, sjelden vare dette må jeg kjenne bitte litt på før natta men kvelden kom uten videre forvarsel. Så det er om ikke annet SVÆRT sederende og hurtigvirkende