Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 6008
Hallais med Freaks, Trenger litt hjelp med leting av noen nye TV-Serier

Har sett : Friends, How i met your mother, Two and a half men, The king of queens, The big bang theory,Joey, Scrubs, Fresh prince of Bel Air, My name is Earl, That 70's show, Community, South Park,The simpsons og en del til!


Tar jo så lang tid før det kommer ut nye episoder

Hvis dere vet om noen brae serier si gjærne ifra!

Takk på forhond!
Du kan sjekke ut Chuck?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Californication burde du sjekke ut! Uten tvil en av de beste seriene jeg har sett.

The Walking Dead har foreløpig bare kommet til sesong 2, men alt tyder på at serien ikke vil bli kansellert med det første. Absolutt nevneverdig.

Også burde du sjekke ut Veronica Mars (ikke døm serien etter coveret nå, ser du de 3 første episodene så forlater du ikke pcen før om 2 dager).
Kan anbefale Fantasy factory, Rob & Big, Nitro Circus. Hvis du liker tullinger som liker å bruke penger på tull. litt som bam margera og jackass.

Du kommer til å le deg svett:P
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Azumanga er i hvertfall den morsomste serien jeg har sett
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Black Books
Britisk komiserie om Bernard Black og hans møllspiste lille bokhandel. Han sitter og drikker vin med naboen og en idiot ansatt mens han hater hele verden.
Hadde hatt den liggende i evigheter og aldri giddet å se det, tvinga meg gjennom første episode og endte opp med å digge det.
Litt sært og anneledes tempo enn 2 1\2 men og big bang theory, men jævlig morsomt hvis du liker litt snålt britisk.
Kan minne litt om Spaced, som har scifi istedet for bøker og weed istedet for vin.
Sist endret av Bothrops; 21. april 2012 kl. 09:43.
Criminal minds !!
Dexter har fanget min oppmerksomhet i det siste.
Spartacus første sesongen var veldig bra!
Trailer Park Boys!
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Stemmer for Dexter, utrolig bra og spennende serie, tror det er på 4 sesonger nå. Så du har mye å se!
Breaking Bad, Game of Thrones
The Office( både den britiske og amerikanske ), samt Parks & Recreation. Alle seriene tar seg opp veldig etter du har sett et par episoder, ikke avslå de etter å ha sett to
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Black Books
Britisk komiserie om Bernard Black og hans møllspiste lille bokhandel. Han sitter og drikker vin med naboen og en idiot ansatt mens han hater hele verden.
Hadde hatt den liggende i evigheter og aldri giddet å se det, tvinga meg gjennom første episode og endte opp med å digge det.
Litt sært og anneledes tempo enn 2 1\2 men og big bang theory, men jævlig morsomt hvis du liker litt snålt britisk.
Kan minne litt om Spaced, som har scifi istedet for bøker og weed istedet for vin.
Vis hele sitatet...
Når du først har nevnt en britisk serie så kan jo jeg fortsette:
The ITCrowd
Ideal
og sist men ikke minst en serie jeg lo så jeg begynte og grine flere ganger:
Life's too short.
The Walking Dead! ufattelig rå serie, med bra historie mot neste sesong
http://img576.imageshack.us/img576/9118/wallpaperozbytvseries.jpg

http://www.imdb.com/title/tt0118421/

http://img687.imageshack.us/img687/3222/trailerparkboyso.jpg

http://www.imdb.com/title/tt0290988/
http://www.imdb.com/title/tt1586680/ Shameless, dette er comedy! finnes en amerikansk versjon og en britisk, personlig likte jeg den amerikanske versjonen.

Ellers kan jeg anbefale Skins http://www.imdb.com/title/tt0840196/. her finnes det også en amerikansk og britisk versjon. Her vil jeg anbefale den britiske!
Disse er mine favoritt serier fra best til dårligst:

1. Breaking Bad.
2. Dexter.
3. The Walking Dead
4. Weeds.
5. How I met Your Mother.
6. Who's line is it anyway?

De første 3 er rein spenning, hver episode kommer du til å være en cm unna skjermen og når du starter å se på kan du aldri slutte.
4-6 er ikke dårlige, de er faktisk drit bra serier! Anbefaler deg å se på alle!
http://bildr.no/thumb/319215.jpeg
Regissør: Judd Apatow & Paul Feig
Skuespillere: Linda Cardellini, John Francis Daley, James Franco, Samm Levine, Seth Rogen, Jason Segel, Martin Starr, Busy Philipps, Becky Ann Baker
Sjanger: Drama, komedie
Sesonger: 1 (ble kansellert etter 18 episoder)
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0193676/
Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=hJAGxAeV7YU

Plot:
Denne serien handler om fem “freaks” og tre “geeks. Disse går på high school og prøver etter beste evne og passe inn. Serien blir sett gjennom øynene til hovedpersonen Lindsey Weir. Hun er en skikkelig, skoleflink jente med gode karakterer og plass “matte-atlet” laget til den respektive skolen. Hun prøver derimot konstant og rive seg løs fra den livstilen og de vennene hun har i det livet, og prøver å få innpass hos freaksa. Broren hennes, Sam Weir, er en geek. Han er tre år yngre enn Lindsey, men går på same skole. Han og to kompiser sliter seg gjennom dagene, og alle probleme high school byr på for fjorten-femten år gamle gutter.

En av mine topp tre serier, og jeg har sett det meste.
Sist endret av TheGloryHole; 21. april 2012 kl. 15:07.
jeg liker Dexter, Game of thrones, men min favoritt er Breaking Bad...
Sist endret av Larss; 21. april 2012 kl. 20:14.
1. Chuck!
2. Game Of Thrones!
3. The Walking Dead!
4. The Big Bang Theory!
5. How I Met Your Mother!
6. White Collar!
7. Nikita!
8. Heroes!
9. Touch!
10. The Cleveland Show

Ikke i rekkefølge etter hvor bra jeg synes de er, men alle er sykt bra!
The League,
Eastbound And Down,
Archer,
Generation Kill,
Nitro Circus,
Sopranos,
Spartacus,
Community,
Criminal Minds,
Mythbusters,
Top Gear,
Fringe,
Boardwalk Empire,
Prison Break season 1,
Carl Sagan's Cosmos,
24,
Malcolm in the Middle,
The Wire,
Supernatural.
vampire diaries! nitro circus, sons of guns
Sitat av DannyFugl Vis innlegg
Stemmer for Dexter, utrolig bra og spennende serie, tror det er på 4 sesonger nå. Så du har mye å se!
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bruke 10 sekunder på å sjekke fakta? Sesong 7 begynner 30. september
Skins ! den britiske versjonen
Cookie Monstah ^_^
falling skies
-Ice road truckers
-Weeds
-1000 ways to die

De fleste serier som går på discovery channel, natgeo osv
Vil ambefale My Little Pony: Friendship is Magic på det sterkeste. (Ja, dette er en seriøs ambefaling).
Veldig bra laget, bra animasjon, voice acting, plots/writing. Pluss referanser fra virkeligheten, filmer/serier, og fra seriens fanbase på internet.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Tilfeldig utvalg av noen serier.

Boardwalk EmpireIMDb
Chappelle's ShowIMDb
Mad MenIMDb
The BoondocksIMDb
Sons of AnarchyIMDb
Workaholics IMDb
The Office

Chuck

South park
Sist endret av Prompdompap; 22. april 2012 kl. 09:38.
The Shield

Shameless US

Californication


Vil anbefale MLP:FiM på det sterkeste, det er en godt gjennomført serie, med god animasjon og voice acting.
Karakterene har nå lært nye ting og utviklet seg i hver eneste episode nå i to sesonger og har blitt noen av de mest fantastiske karakterene jeg noen gang har sett i noen serie. MLP:FiM byr også på mye av den gode familie humoren fe fleste er blitt så glad i. Takket være Daniel Ingram er musikken storslagen og bedre en det mange av de store artistene i dag er istand til å lage.
Om du har sett litt av hvert av andre serier og filmer gjør det også MLP:FiM til en enda bedre serie for deg for med mange både åpenbare og noen litt mere gjemte referanser blir det bare enda gøyere (feks: Star Wars, The Big Lebowski(1,2,3,4) og I Love Lucy).

Og sist men ikke mins så har man broniene, den desidert beste fanbasen jeg noen gang har vært en del av. Den er ikke sånn som fanbasenen til mange spill hvor folk bare snakker dritt og ikke klarer å ha en ordentlig diskusjon, det er en fanbase full av mange talentfulle folk, blant annet artister, tegnere, forfattere og spill designere. Det er en fanbase for alle.
Litt musikk: Like a Spinning Record, Loyalty, Luna, Party With Pinkie, Sweet Apple Acres. Noen tegninger: 1, 2, 3, 4, 5. Og ja, en 2000 sider lang bok basert på MLP og Fallout, Fallout: Equestria.

Til dere som spiller Minecraft: notch like mlp

TL;DR Ballad of the Brony
Sitat av EvveDevve Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Du skriver tl;dr, også linker du til en video som varer i over en time?
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Anbefaler House. En genial serie!
Katy Perry <3
The Wire

titegn
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Du skriver tl;dr, også linker du til en video som varer i over en time?
Vis hele sitatet...
Yepp, om du ikke gidder å lese det kan du heller få sitte det å se på filmen, ikke det at jeg tror du ville giddet det om du ikke gadd å lese det jeg skrev da...
Viva la bam!!
- Breaking Bad
- Prison Break
- Awake
Sitat av EvveDevve Vis innlegg
Vil anbefale MLP:FiM på det sterkeste, det er en godt gjennomført serie, med god animasjon og voice acting.
Vis hele sitatet...
/) Brohoof?
Forbanna byfis
1 0
Doctor Who!
Sitat av Dolan Vis innlegg
/) Brohoof?
Vis hele sitatet...
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120313000035/central/images/6/6c/Dashie_aj_brohoof.jpg


Sitat av EvveDevve Vis innlegg
Yepp, om du ikke gidder å lese det kan du heller få sitte det å se på filmen, ikke det at jeg tror du ville giddet det om du ikke gadd å lese det jeg skrev da...
Vis hele sitatet...
Det er forresten absolutt vært det å se den videoen, den forklarer så og si alt.
Sist endret av EvveDevve; 22. april 2012 kl. 21:49.
Anbefaler :

Graven
Album
The fugetive
Mot alle vindar
Pusher
Talvisota
King of Destructions
lilpsych's Avatar
'The Wire
The Shield
Oz
Breakout Kings
Breaking Bad
Damages
Detroit 187
Californication
South Park
How I met your mother
Mad Men
Big Bang 'Theory
Family Guy
Weeds
The Ultimate Fighter (s01-s15)
Two and a Half men (s.01-s09)
the Chicago Code
Dexter
TheWalkiing Dead
Sist endret av lilpsych; 23. april 2012 kl. 13:32.
Har sett en del i løpet av livet så kan jo ramse opp det som har blitt sett

Dexter, House, HIMYM, two and a half men, sons of anarcy, boston legal, breaking bad, the big bang theory, walking dead, spartacus, pawnshop detroit, the wire, the shield, prison break, sunny, chuck, californication, criminal minds, OZ, 24, weeds, game of thrones, Falling skies, V, one tree hill, macgyver, malcom i midten, scrubs, southpark, american dad, familiy guy... Det jo også en hel haug med serier jeg ikke har sett, men disse er absolutt nevneverdige!
Breaking Bad er helt klart den beste serien jeg noen gang har sett. Så ferdig 3 sesonger på 1 uke når jeg først startet, og da snakker vi flere timer hver dag!

Hvis det er slik at du liker humorserier best så blir The Office helt klart min favoritt av de du ikke nevnte.