Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3714
Jeg husker når jeg var mindre ble jeg utsatt for og innhalere bensin gass,det ga meg en skikkelig rar opplevelse som gjorde så jeg besvimte.
har hørt at den gassen bensin skaper er utrolig farlig idet siste men hvor omskapende farlig er det?
Les denne tråden her på Freak for en liten introduksjon av skadene du kan få.

Kort og godt, har du løst på et ødelagt minne og generell tankegang, sniff i vei.

Edit: Du finner også mange tråder om hvor farlig innhalering av løsemidler er på forumet også.
Sist endret av Sethalas; 12. januar 2011 kl. 03:46.
ngr
Trådstarter
11 1
hmmm..
hvordan på virker det tankegangen og minne?
Sitat av ngr Vis innlegg
hmmm..
hvordan på virker det tankegangen og minne?
Vis hele sitatet...
Her er den store løsemiddeltråden.

Sitat av Dodecha
Imotsetning til de 'vanlige' rusmidlene (Vanlig i den forstand at de er
laget for å ruse seg på, cannabis, amfetamin, heroin, lsd og andre sentralstimulerende stoffer) så er
løsemidler laget primært for å løse opp fett, ikke for å gi rus.
Hele kroppen er avhengig av fett, det finnes i hjernen, rundt benstrukterer og
i musklene. Du kan vel selv tenke deg hva et stoff som ikke hovedsaklig er
laget for å gi rus, men å løse opp de viktige stoffene i hjernen og resten av
kroppen din gjør med din helse
Vis hele sitatet...
Det jeg har mest ofte lest fra de som er blitt utsatt ufrivillig for disse gassene er at de mister kortidsminnet sitt. Du kan jo alltids lese litt selv siden du er interessert.
TL;DR: Don't do it. Løsemiddelskader er IKKE bra og absolutt ikke verdt hva enn slags rus man får av det.
Har sniffet løs midler i 1 - 2 år, med sikkert 1 månders pause osv.. men når man først begyner så stopper man ikke.
det har resultat med at jeg har problemer med og huske og er helt forvirret når man omgåes med folk, bare og tenke er syk vanskelig.

IKKE sniff løsmidler!!
ngr
Trådstarter
11 1
var et uhell når jeg var 9 år.
Den er meget farlig. Captain obvious to the rescue!