Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1136
Jeg har for lenge siden forhåndsbestilt Cataclysm og hente det i butikken 00.00 and stuff. Jeg har satt WoW på pause for min egen del og skal starte opp snart igjen og jeg har som mål og levle opp super fort. Så det vil si at all tid må bli brukt effektivt så da hørte jeg om at du kunne kjøpe det digitalt og få lastet det ned og begynne og spille 00.00 (Hvis ikke før?)

Så spørsmålet mitt er da om noen vet om dette er gjennomført sikkelig, sånn at det fungerer der og da. Hvis det blir "fucked up" og jeg satser på dette blir det nerdrage.

Så hvis noen vet noe please share!

Runardo out!
Mtp at man får det gjerne i postkassen et par dager før satser jeg heller på det enn å sitte i en enorm bittorrentkø sammen med 4 millioner andre svette digitalnerder på releasedato.
Jeg trodde at store deler av cata allerede har blitt lastet ned i forrige patch jeg? Tror ikke det er så enormt mye data du trenger å laste ned ved release uansett.
Sitat av Restyle Vis innlegg
Jeg trodde at store deler av cata allerede har blitt lastet ned i forrige patch jeg? Tror ikke det er så enormt mye data du trenger å laste ned ved release uansett.
Vis hele sitatet...
Det stemmer som du sier.
Man betaler, installerer det, og dagen det kommer ut ..

tror det er 7 Desember 01:00 blir det aktiver.. relogg WoW og wiips ! <3
Man kan forhåndsbestille og laste ned digital kopi allerede nå, så klienten er ferdig installert til release.

7 desember kl 00:01 går serverene live, og du trenger ikke laste ned noe som helst på releasedagen
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Man betaler, installerer det, og dagen det kommer ut ..

tror det er 7 Desember 01:00 blir det aktiver.. relogg WoW og wiips ! <3
Vis hele sitatet...
Sheeeeeeeit, dagen før eksamen. Nedtur.
Hvor forhåndbestiller du og laster ned da? noen som har gjort det?
Sitat av Runardo Vis innlegg
Hvor forhåndbestiller du og laster ned da? noen som har gjort det?
Vis hele sitatet...
På din WoW konto? Battle.net eller WoW EU siden.

Edit: du kan vel også klikke den store blinkende "Pre buy & download Cataclysm" linken som er i Blizzard Downloaderen når du starter opp WoW.
Sist endret av Sethalas; 15. november 2010 kl. 21:35.
Ah.. når jeg så trailer kjente jeg det rykket kraftig i spillmuskelen min.. Har egentlig sluttet med WoW for lenge siden, men så er det jo vinter og.. ja. Vi får se. Ahrg!
jeg har kjøpt den digitale pre-sale'en.

rett etter man gjorde dette fikk man laste ned 700mb ca, så kommer det mer når det nærmer seg. men jeg er ikke redd for å bli sittende timesvis i en "svett bittorentkø". dessuten har de forandret på oppleget, slik at man nå kan starte spillet uten å ha lastet ned alt, slik at resten lastes ned i bakgrunnen.. da blir områdene tilgjengelig etterhvert som de er nedlastet ganske enkelt genialt
Sitat av Drix Vis innlegg
Ah.. når jeg så trailer kjente jeg det rykket kraftig i spillmuskelen min.. Har egentlig sluttet med WoW for lenge siden, men så er det jo vinter og.. ja. Vi får se. Ahrg!
Vis hele sitatet...
Du føler ikke at du har blitt lurt tidligere av disse trailerne? ^^ Kommer sikkert personlig til å besøke WoW igjen i løpet av de neste 6 månedene (you never quit, you only postpone), men å bli sugd inn i WoW er ganske tidskrevende..
Sitat av Runardo Vis innlegg
Hvor forhåndbestiller du og laster ned da? noen som har gjort det?
Vis hele sitatet...
Her kan du forhåndsbestille det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
shit was so cash
Anda22's Avatar
Egentlig ganske enkelt, du bestiller det på nettet som sån download greie, vente til klokka er 00.01 den 7 desember og du kan logge innpå din acc. Ingen stress med ned lastning osv
bestilte for en tid tilbake via blizz digitalt. gleder meg noe sinnsykt til 7 des game hele 7 timer før jeg må på skolen.