Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1432
Er denne kombinasjonen farlig? Ligger på sykehus etter lang historie.... .....?
Visst du ligger på sykehus så er vell spørsmålet allerede besvart ?
Trådstarter
78 2
Ja...... men jeg tenker generelt..... Sykehuset hadde aldri hørt om 2cb før...
Sentralstimulerende + hallusinogener tærer veldig på psyken, for min del hvertfall.
Sist endret av Aaatcho; 27. april 2010 kl. 13:01.
Trådstarter
78 2
Historien er slik at vedkommende som forøvrig bor i sandnes, viste hvordan det mest sannsynlig ville ende, siden han da kunne spare de små ynkelige kronene som han hadde lånt av meg..... Når jeg begynte å miste følelsen i føttene og de hovnet JÆVLIG opp så lenge jeg satt, eller stod oppreist, ringte jeg 113. Han gikk ut etter meg og la på tlf, og truet meg til helvette inn... Inne holdt han meg lenge, men jeg "lovte" jeg skule hjem....
Taxi rett til legevakt, ambulanse til akkuttmottak.... ujevn hjerterytme osv.
Alt dette for å spare 400++ YNKELIGE kr som han skylte meg!
Nå går turen til Avrusingsavdelingen... Etter oppholdet der skal jeg rett ut, ordne opp i "old stuff", så UT av drittmiljøet....
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av KrissHad Vis innlegg
Historien er slik at vedkommende som forøvrig bor i sandnes, viste hvordan det mest sannsynlig ville ende, siden han da kunne spare de små ynkelige kronene som han hadde lånt av meg..... Når jeg begynte å miste følelsen i føttene og de hovnet JÆVLIG opp så lenge jeg satt, eller stod oppreist, ringte jeg 113. Han gikk ut etter meg og la på tlf, og truet meg til helvette inn... Inne holdt han meg lenge, men jeg "lovte" jeg skule hjem....
Taxi rett til legevakt, ambulanse til akkuttmottak.... ujevn hjerterytme osv.
Alt dette for å spare 400++ YNKELIGE kr som han skylte meg!
Nå går turen til Avrusingsavdelingen... Etter oppholdet der skal jeg rett ut, ordne opp i "old stuff", så UT av drittmiljøet....
Vis hele sitatet...
vi aner ikke hva du prater om, du skriver bare rot.

ro deg ned, få tankene klare, og prøv å fortell på nytt.
Ikke en helt stødig kombinasjon for kropp og sinn nei, og isåfall et skittent triks av han "kameraten" din.
Vedkommende redd for at politi og ambulanse skal dukke opp, du redd fordi føtter hovner opp og særdeles utilpass?
En typisk grey situasjon gitt, bra du er i trygge hender nå da, tiden vil lindre.
Har hørt om mange blande 2C-B med alt fra syre til speed og MDMA før uten problemer. Høres heller ut som det har vært noe bøff innblandet... Møkk i speeden? Høres mer ut som en bieffekt av mephedrone dette med opphovning i beina.