Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1089
Bruker 30mg aduvanz fast og gjort i noen år. Før jeg begynte på de så hadde jeg noen ganger der jeg rusa meg på amf eller ritalin. Snorta 40mg ritalin og ble høy/mer energi.
Og nå har jeg fått 3 40mg ritalin depot som jeg tenkte å ta for å få en tur med energi for å få gjort en real omgang med husarbeid som trengs..
Men usikker om jeg trenger mer en 40 for å oppnå samme rus nå siden jeg er vant med aduvanzen. Prøvde 130mg aduvanz for noen dager siden, ga meg ingenting annet enn ett døgn uten søvn.. Null energi ekstra

Og ja, vet at ritalin er noe helvetes dritt med nedtur når det går ut. Men har xanor og valium til den. Og da gikk det fint før. Skulle helst hatt amf, men det fikk jeg ikke tak på. Og det er ett engangstilfelle fordi jeg er desperat. Så trenger ikke svar om hvor dritt ritalin er ��
Sist endret av Fjellugle; 29. februar 2024 kl. 16:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er jo ikke så veldig komplisert. Du starter med 40mg og venter 2 timer for og se ann effekten. Så tar du mer hvis du ønsker. Hvis det er snakk om de kapslene med mange små kuler i, så kan disse også knuses for å ødelegge depot effekten.

Da har du instant release som er litt lettere og redosere med da du kan ta mindre doser og det treffer med en gang.
Ja tenkte å knuse de. Men vil ikke risikere de bivirkningene om jeg har opparbeidet meg toleranse pga aduvanzen så di ikke virker ��
Men er jo to forskjellihe virkestoff, så det har kanskje ikke så mue å si?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tipper du vil oppleve en form for krysstoleranse og mer bivirkninger.
Trådstarter
11 1
Hvorfor mer bivirkninger? Har jo ikke tenkt å ta aduvanzen i tillegg den dagen.
Men dess mer jeg tenker på den nedturen ritalin ga i tillegg til at jeg nå kan rissikere ennå flere bivirkninger så tror jeg jeg dropper det heller 😅
Ennå ikke turt å ta de, så sikker like greit å la vær da
Hvis du ikke skal kombinere blir det nok ikke flere bivirkninger.
Ritalin er da ikke noe bedre egnet til rekreasjonelt bruk enn elvanse/aduvanz? Snarere tvert i mot er min erfaring. Prøvd Ritalin noen ganger, blir bare urolig, og irriterende våken. Lisdeksamfetamin funker derimot ganske bra. Skulle tro dobbel dose av det du pleier burde gjøre jobben, men er vel kanskje noe annet når du har gått på det så lenge?
Trådstarter
11 1
Som jeg nevnte så har jeg prøvd over 4 ganger dosen jeg bruker fast med aduvanz. Uten virkning. Jeg smellte i meg ritalinen og jeg, lur som jeg var. Men fikk verken effekt eller bivirkninger. Så er vel sikker blitt immun mot det energikikket jeg ønsket og oppnå. Men sikker bare like greit

Nå skal hele leiligheten ryddes og vaskes ��
Fikk tak i lyrica og tok 600mg av de og 150mg aduvanz. Så nå har jeg energi og motivasjon.
Bare gjemme mobilen en plass. For som dere sikker meeker så blir jeg enstremt snakkesalig når jeg er høy ��

Men kan jeg ta flere aduvanz etter noen timer? For å opprettholde utover kvelden. Eller rissikerer jeg jævlige bivirkningee som hjertebank og evnt hjerteinfarkt da? Det ser sikker ikke ut som jeg bryr meg så mye om det, men er livredd for hjerteinfark og angst, evnt havne i psykose så jeg havner på legevakten. For vil jo ikke at lege skal finne ut dette så jeg rissikere å miste medisinen.
Dette er ett engangstilfelle da det har blitt forfallt i flere mnd pga jeg har slitt med fattigue og til tider deprsjon siden november. Derfor ikke orker å gjort noe. Men når jeg får ordnet og vasket hele huset så kommee jo det til å hjelpe på psyken og ta vekk stresset. Så blor det lettere å holde fremover. Satt opp faste vaskedager 2 dager i uken der jeg tar halve om gangen. Beklager. Dette ble nesten som noe jeg skulle sagt til en psykolog. Men har ingen å snakke med. Men nå vet dere hvertfall at det blei vellykka. Kan sikker bare slette tråden etterpå. For dette ble bare tull
Sist endret av Fjellugle; 2. mars 2024 kl. 15:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det skal gå fint med 1-2 aduvanz til. Med mindre du har hjerteproblemer fra før, så skal man opp i ganske stor dose amf før faren for hjerteinfarkt er der. Men du kan nok forvente litt mer hjertebank,
Sitat av Fjellugle Vis innlegg
Ja tenkte å knuse de. Men vil ikke risikere de bivirkningene om jeg har opparbeidet meg toleranse pga aduvanzen så di ikke virker ��
Men er jo to forskjellihe virkestoff, så det har kanskje ikke så mue å si?
Vis hele sitatet...
Skal spørre en venn, som bruker tre typer av dine, men Blande gjør han aldri.

Selv var jeg hekta på nåla i 12 års alderen, å når jpg satt ett gram , hadde jeg bare lyst til å sove, me vanvittig hodepine, å lyst på mer.

Pr dg`s datoene jeg holdt meg unna amf, pillekopier og stort sett lsd.
Så hva som har skjedd, har jeg null peiling på.
At jeg har berget etter over 10 dager bevistløst,med totalt hukkomelsestsap. Er vanskelig å forstå.
Slutte med nåla gjorde jeg som 16 åring, uten at det hjalp.
Men nå har jeg aldri kjent på,
Trådstarter
11 1
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Det skal gå fint med 1-2 aduvanz til. Med mindre du har hjerteproblemer fra før, så skal man opp i ganske stor dose amf før faren for hjerteinfarkt er der. Men du kan nok forvente litt mer hjertebank,
Vis hele sitatet...
Ja tok 60mg til, så totalt 210mg og 600mg lyrica. Ingen hjertebank, men skulle holdt meg til en lyrica for ser nesten dobbelt 😅 Vanligvis om jeg tar lyr så tar jeg 300g og da er jeg helt fjern etterpå. Men nå forsterka de jo aduvanzen. Eneste var at det ble ikke så mye husarbeid i starten. Fikk oppheng på mobilen satt på 1 time etter dusjen og skrev på messenger 😅

Mwn kan jeg forvente nedtur etter å ha tatt så mye? Har aldri hatt nedtur di få gangene jeg prøvde amfetamin. Og en av de første ganhgene tok jeg 1g i løpet av kvelden/natta. Hadde ikke nedtur da. Men fikk nedtur når jeg prøvde ritalin bare 40mg.
Men hvor mye kan jeg ta senere i kveld om de slutter å virke og jeg ikke får sove? Eller bør jeg kanskje stoppe nå mens jeg ikke har bivirkninger? Har xanor i tilfelle angst/nedtur
Sist endret av Fjellugle; 2. mars 2024 kl. 19:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Eg tokk over 1g 290mg ritalin eg veier 48kg, ganske vert d synest I iallefall og de er som å være "rusa" men det er jo egt ikke rus da men fyf de varer så jævli lenge da har hatt denne følelsen siden klokka var 03:00 eller 04:00 eg husker faen med ikke de er goofy asf