Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1332
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Noen med erfaring? hvilken type rus og dosering skal til?
løser det seg opp i vann godt?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir litt som å skyte vallergan liksom.. ingen gidder. Neurontin er MYE virkestoff for liten effekt, så du vil trykke inn greie mengder for å få,det i deg. Lykke til.
Gi oss gjerne en tilbakemelding på hvordan det var
Hvilken rus skal til? Nei burde vel være ganske fucked upp på en god cocktail av forskjellige ting for å tenke ut noe så meningsløst.
Sist endret av BadtotheBone; 7. januar 2024 kl. 22:58.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det mulig å sniffe? Verdt det?
bare tull å sniffe det også.Det klistrer seg fast i speilet.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det mulig å sniffe? Verdt det?
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring funker det fint å sniffe det ja
▼ ... over en uke senere ... ▼
Blås i det, ganske risikabelt
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ta di oralt hvis du plent skal ha de. Jeg tok vel litt over 3 brett en gang og ble bittelitt go i formen og en smule eufori. Langt i fra verdt d
Sitat av Bubasaur Vis innlegg
Ta di oralt hvis du plent skal ha de. Jeg tok vel litt over 3 brett en gang og ble bittelitt go i formen og en smule eufori. Langt i fra verdt d
Vis hele sitatet...
Man skal gjerne ta de gradvis da kroppen ikke tar de opp så bra. Har hørt man skal dele opp dosen og ta litt og litt hver halv time eller noe.
Sist endret av Bolebenny; 4. mars 2024 kl. 21:00.
Hvordan er egentlig virkningen og evt. "Rusen" av Neurontin, mtp. At det er et C-preparat?
Er det noe særlig effektivt for angst?
Har brukt det i en årerekke.Syns det lindrer godt og virker svakt beroligende.De har begynt å dukke opp på gata i USA og blir kalt Gabbys,Har aldri prøvd å trykke i meg to brett på en dag slik jeg gjorde med Lyrica.Har hørt at hjernen bare klarer å absorbere 1500 mg i slengen,så det er et triks som kalles staggering som nevnt ovenfor her.Ta 300 mg hvert tiende minutt en times tid.Prøvde på det,men det ble bare surr.
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Man skal gjerne ta de gradvis da kroppen ikke tar de opp så bra. Har hørt man skal dele opp dosen og ta litt og litt hver halv time eller noe.
Vis hele sitatet...
Spiste litt og litt over ettermiddag,kveld, natta
Om en får di av legen og vil ruse seg, så er det mye bedre å bare klage på at de ikke hjelper godt nok og søke om å få lyrica heller