Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1037
Skal på fest med kompiser og vi tenkte å ta molly. jeg går på antidepresiver (remeron) 15mg hver kveld. jeg har lest at mdma har null til lite effekt om man bruker ssri stoffer eller lignende. Vil mdma funke om jeg har ikke tatt remeron på over 40 timer? Har bare gått på remeron i ca. en måned.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skal ha vært av antidepressiva i 3 måneder før du tripper.
Du kommer ikke til å merke noe bra effekt også tar du mer fordi du tror du tåler det siden du ikke blir rusa, så har du plutselig tatt trippel dose og selvom du knapt tripper så påvirkes alle kroppens organer som i en overdose.
Jeg endte på legevakt og nesten dau av å ta exstacy mens jeg gikk på antidepressiva.

Så råder deg til å ikke gjøre det... Du blir å føle deg så jævlig deppa etterpå også og det er det siste du trenger som allerede deprimert
Bli frisk først
Takk!
Anonym bruker
"Kjent Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du skal ha vært av antidepressiva i 3 måneder før du tripper.
Du kommer ikke til å merke noe bra effekt også tar du mer fordi du tror du tåler det siden du ikke blir rusa, så har du plutselig tatt trippel dose og selvom du knapt tripper så påvirkes alle kroppens organer som i en overdose.
Jeg endte på legevakt og nesten dau av å ta exstacy mens jeg gikk på antidepressiva.

Så råder deg til å ikke gjøre det... Du blir å føle deg så jævlig deppa etterpå også og det er det siste du trenger som allerede deprimert
Bli frisk først
Vis hele sitatet...
Hvor har du 3 måneder fra? 2-3 uker holder.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har gått på remeron 60 mg i 4 år å popper fortsatt molly! Men jeg har en hvile periode på 2 måneder! Dette funker! Men jeg blir ikke like «fjern» som vanlig. Når vi snakker om seretonin syndrom så snakker vi om store mengder med antidepressive jeg har gått på 20 mg cipralex og 60 mg remeron og mdma funker forde! Men effekten er redusert! Men slutt å hør på alt tullet folk sier her inne!!!!
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men husk, det er altid for sent å ta mindre men aldri for sent å tå mer
Folie à deux
En noe enkel måte du selv kan se dette ut ifra er affinitet til gitt reseptor. Et eksempel her, om du blar litt ned på selveste Wikipedia er pharmacodynamic og selv se hvem av de to som er mest dominerende, desto lavere tall, desto sterkere binding til gitt reseptor https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mirtazapine

SERT er vesentlig i denne sammenheng da det gjelder MDMA. Jeg eller noen andre har hatt problemer med dette eller denne miksen, men antidepressiva og alt av serotonin utløser skal man være særdeles forsiktig med, kanskje da legemiddelet moklobemid/aurorix som er en type MAO-hemmer... Som passer veldig dårlig med veldig mye som har med serotonin å gjøre da det hemmer enzymet som bryter det ned