Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 594
Anonym bruker
"Arg Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo. Smoker freebase fra glass med sølvfolie og rist og aske.

Men klarte selvsagt å blåse ut rista vinduet da jeg sku rense den. Noen som har en nødløsning?

tok en høyttalerkabel og tvinnet rundt osv, la aske på, den smalt noe jævlig, men tenkte ikke på før etterpå hvor lurt det er å ha i seg kobber itillegg til den kjempesunne coke’n?🥶 kan man lage en type rist av alufolie. feks? Takk for svar!
Koppertråd som du nevner funker bra. Evt stikke noen hull i en brusboks med aske over
Brusboks har plastikk på innsida ofte.

Kobber avgir kobberoksid(?) Ved direkte oppvarming med flamme så det anbefales ikke det heller. Du får kjøpt rister i forskjellige størrelser på nett. Hvis du må ha rist nå kan du ta det ut av servanten i vasken din?
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
om du går på rema 1000 eller noe dær de selger te, så har de ofte en sån liten dobbel sikt/rist-sak som man bruker til å lage te uten pose. den er ganske billig og lett å klippe opp.

fant bilde lol
Skru ut en rist av springen din. Vil du ha coke eller fin vannstråle?
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lag en nokså tynn pølse av aluminuimsfolie. Brenn den litt til det ryker, slik at du brenner av evt kjemikalier fra produksjon.

Rull den så til en flat spiral. Hold på midten og roter litt slik at du får "strammet" den litt, hvis du skjønner. Slik at ting ikke bare faller igjennom mellomrommene i spiralen.

Brukte å gjøre dette hele tiden og fungerte ganske bra de ristene.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
om du går på rema 1000 eller noe dær de selger te, så har de ofte en sån liten dobbel sikt/rist-sak som man bruker til å lage te uten pose. den er ganske billig og lett å klippe opp.

fant bilde lol
Vis hele sitatet...
Her har vi en som gir oss nye opplysninger og en grunn til å leve. At jeg aldri hadde skjønt dette da jeg var ung, kunne da bare klippe opp Te-silen.... Dette var et sterkt øyeblikk, ha meg unnskyldt. Du fikk kvalitetspoeng. Ok?