Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1487
Er det noen som vet om tyngre spill enn L4D2, COD MW2, STarCraft II?
CRYSIS !!!!
Sist endret av Itsnotover; 5. september 2010 kl. 20:19.
Helt klart Crysis. Hadde jeg vært deg, ville jeg også ha prøvd Battlefield bad Company 2, og muligens Assassins creed 2 og GTA IV
Gone for good
39 9
arma 2 ?
mine svar ligger allered over her, tør jeg spørre hva du vil med et tungt spill?
Skal du ha et tungt spill, skaff deg en kopi av "Fort Zombie".
Må bare legge til en advarsel til zombiefans; ikke anskaff spillet, for å spille det. Den er ikke bra eller noe slikt.
Sist endret av Rolsen Royce; 5. september 2010 kl. 20:40.
Spill igjennom Demon's Souls uten hjelp av guide. Tålmodighet og "trial by error" er viktige ting i dette fantastiske RPG'et.


Vil si at dette spillet er ikke "luretungt" men tungt ved at hvis du selv gjør feil så får du svi for det, men følelsen av å mestre ting er helt utrolig.
Sitat av Sethalas Vis innlegg
Spill igjennom Demon's Souls uten hjelp av guide. Tålmodighet og "trial by error" er viktige ting i dette fantastiske RPG'et.


Vil si at dette spillet er ikke "luretungt" men tungt ved at hvis du selv gjør feil så får du svi for det, men følelsen av å mestre ting er helt utrolig.
Vis hele sitatet...
Tror TS mente at spillet skulle være vanskelig å kjøre for pcen (du får skyte meg om jeg tar feil TS!)
tyngre å dra eller vanskeligere?

å dra- Crysis, Shattered Horizon, GTA IV...

vanskeligere- Halo 1 på Legendary, blir sykt når du hvirkelig møter Flood. eneste jeg har
Hvis det er tungt å spille, Rome - TW mot Prince of Macedon.

Han knuste meg så sinnsykt brutalt :/
GTA IV veier 258-260g med cover, kart, bruksanvisning og hele pakka
Crysis
Crysis: Warhead
Crysis 2 (ikke ute enda)

FarCry 2

Tyngste spillene jeg har sett.
Sist endret av Dimergon; 5. september 2010 kl. 21:17.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
resident evil 5 krever engod del, ser utrolig bra ut på en god pc
Sist endret av Fleff; 5. september 2010 kl. 21:35.
Metro 2033
trenger nesten Nvidia kort for å spille det smooth på max settings.
(bruker Nvidia physX)
F.E.A.R er faktisk brukt endel den dag i dag som benchmark, dette spillet var helt sinnsykt når det kom ut og min kompis med tidens feteste SLi-oppsett kunne enda ikke oppnå 60FPS @ High.

Ville tro F.E.A.R (både eneren og) 2 er mye av det samme, med en massiv fysikkmotor.
Herregud. Om dere bruker huet, så forstår dere at han vil ha spill som er vanskelig å gå igjennom. Ikke hvor bra grafikkort man må ha. 0o

Metro 2033 er ikke vanskelig å knekke.
Farcry 2 er bare langt, og blir kjedelig i lengden siden nesten alle oppdraga er like..
Metro 2033
trenger nesten Nvidia kort for å spille det smooth på max settings.
(bruker Nvidia physX)

Edit: Last ned denne benchmarken: http://unigine.com/download/
og sett tesselation på extreme (hvis du har dx11)
Jeg kan ikke garantere at pcen din ikke sprenges.
Sitat av Outier Vis innlegg
Herregud. Om dere bruker huet, så forstår dere at han vil ha spill som er vanskelig å gå igjennom. Ikke hvor bra grafikkort man må ha. 0o

Metro 2033 er ikke vanskelig å knekke.
Farcry 2 er bare langt, og blir kjedelig i lengden siden nesten alle oppdraga er like..
Vis hele sitatet...
Hvor drar du den konklusjonen ?

Han bruker adjektivet "tungt" som tilsier at det skal være vanskelig å dra rundt, som igjen tilsier at det skal være grafikkintensivt.

Derimot hadde han brukt et annet adjektiv som f.eks "vanskelig" "utfordrende" eller tilsvarende hadde det vært noe annet.

Enten har han eller du et problem med å ordlegge \ tyde setninger.
Sitat av Outier Vis innlegg
Herregud. Om dere bruker huet, så forstår dere at han vil ha spill som er vanskelig å gå igjennom. Ikke hvor bra grafikkort man må ha. 0o

Metro 2033 er ikke vanskelig å knekke.
Farcry 2 er bare langt, og blir kjedelig i lengden siden nesten alle oppdraga er like..
Vis hele sitatet...
Om du bruker huet, så ser du at TS ikke har spesifisert om det skal være tungt eller vanskelig, så vi antar at det skal være tungt, fordi han skrev "tungt".
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Hvor drar du den konklusjonen ?

Han bruker adjektivet "tungt" som tilsier at det skal være vanskelig å dra rundt, som igjen tilsier at det skal være grafikkintensivt.

Derimot hadde han brukt et annet adjektiv som f.eks "vanskelig" "utfordrende" eller tilsvarende hadde det vært noe annet.

Enten har han eller du et problem med å ordlegge \ tyde setninger.
Vis hele sitatet...
Han bruker ordet "tungt" for han vil ha et spill som er vanskelig å knekke. Hadde han lurt på spill som var grafikkmessig krevende, så hadde han vel sagt "Jeg vil ha et spill som er vanskelig å kjøre på maskinen min"

Trådstarter kan jo få si selv hva han mente.
Sist endret av Outier; 7. september 2010 kl. 11:15.
Sitat av Outier Vis innlegg
Han bruker ordet "tungt" for han vil ha et spill som er vanskelig å knekke. Hadde han lurt på spill som var grafikkmessig krevende, så hadde han vel sagt "Jeg vil ha et spill som er vanskelig å kjøre på maskinen min"
Vis hele sitatet...
Da ville jeg påstå at du har et interessant språkgehør.

Dette vil dog tiden vise når TS igjen entrer banen fra høyre side.
Sist endret av AtXbYeA; 7. september 2010 kl. 11:15.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Da ville jeg påstå at du har et interessant språkgehør.
Vis hele sitatet...
Vil påstå at du ikke kan resonere èn enkel setning for å forstå den.
pluss at ingen av spillene han nevnte er særlig vanskelige.
Har forøvrig ikke spilt SC2 men jeg spiller company of heroes og RA3. Det er få spill som er vanskeligere en de to.