Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1420
Hallo.

Etter å ha starta men gått lei sånn ca 3 ganger nå, så er det på tide å komme litt lenger i skyrim.

Tenker å starte på nytt, men vil gjerne ha et par mods for å gjøre det mer spillbart.

Jeg synes det er så alt for mange mods å velge mellom, og alle har relativt god rating, så hvis dere kunne kommet med noen forslag som gjorde dette:

1. Fiksa økonomien (Har jeg spillets beste sverd, så kan det ikke være verdt 100 gold).
2. Fikse dette med at man angivelig er såpass OP etter level 30 (?) at spillet er en lek etterpå.

Eventuelt noen andre mods som jeg burde ha?

Jeg vil ha spillet så autentisk som mulig, men også så "realistisk" eller "optimalisert" som mulig.

Takk.
UNP female body <- must have :3

Eller CBBE
Sist endret av Seaturtle5; 22. april 2015 kl. 23:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bruk skyrim redone. Jeg skjønner helt seriøst ikke hvordan folk klarer å ha flere 100 timer spilt uten denne moden. Den gjør alt bedre. Som i faktisk alt. Jeg bruker egentlig kun denne samt en del graphic mods. Men denne er den eneste du trenger for gameplay. Jeg kan dog ikke huske om den gjør noe med økonomien.

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9286/?
Og btw. Det står også der at han har lagt ut en nyere versjon av moden som heter "Perkus Maximus". Ikke bruk den. Den er sikkert bra for de som er skikkelig hardcore skyrim fans, men for oss vanlige dødelige er den alt for mye å sette seg inn. I tried, and i failed.

Skyrim redone, den som jeg linker til er den desidert beste moden noensinne laget til skyrim. ><
▼ ... noen uker senere ... ▼
Graphics packs (water textures skies og objects)
New areas
New monsters
New quests