Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 768
Er det noen som har tips om en bra gaming PC, jeg spiller MMO spill sånn som wow, av og til når jeg går raids pleier jeg og få disconecting.
jeg spurte brorn min om hvorfor og han sa jeg trengte bedre PC

Det jeg helts at det skal være opptil 5-7 tusen kroner og er veildig bra gaming PC
Bruke 7k på en ny PC fordi du disconnecter i raids i WoW ? Eh. Får du noen form for errors, utenom disconnect? Har du så dårlig FPS at du føler du trenger en ny PC?

Tenker du heller bør teste å kjøre raids uten at du har flere i huset som kjører torrentprogrammer og annet bruk av internettet, kanskje kjøre kablet tilkobling også.

Ser ikke helt sammenhengen med et nettverksproblem og at PC'en din yter for lite, i følge deg (eller broren din)
Det er nok nettverket, ikke pcen.
Som alle andre sier er det nok nettet og ikke pcen. Hvis du bruker trådløst vil jeg anbefale deg å kjøpe en nettverkskabel som er lang nok til at den rekker fra routeren til pcen siden dette ofte er mer stabilt enn trådløse forbindelser. Eventuelt kan du også forhøre deg med dine foreldre om de ikke kunne ha oppgradert hastigheten på internettforbindelsen/bytte levrandør.

Hvis det jeg nevnte over ikke fungerer og det faktisk er din nåværende pc, hadde det vært greit med litt informasjon om pcen du sitter på nå.
Når jeg gjør raid på min PC så blir det disconect selv om det er bare wow som er oppe..
jeg prøve og gjøre en raid på min brors maskin, og der gikk alt fint

og vi har samme type nettverk
Sist endret av thunder922; 10. september 2010 kl. 08:29.
Kablet eller trådløs?
men så kommer jo det store spørsmålet, hvilkne deler har du i pc'n?

selv om det er godt nettverk kan en pc disconnecte når det er for mye lagg (fps) messig
Sitat av sinquah Vis innlegg
men så kommer jo det store spørsmålet, hvilkne deler har du i pc'n?

selv om det er godt nettverk kan en pc disconnecte når det er for mye lagg (fps) messig
Vis hele sitatet...
Nå har ikke trådstarter sagt noe om at det lagger som et uvær. Meg bekjent går det heller ikke ann å få DC pga 1-2 i fps, så intill videre holder jeg satser jeg på at det er et nettverksproblem, eventuelt at trådløstkortet/nettverksporten er gåen.
Sitat av thunder922 Vis innlegg
Er det noen som har tips om en bra gaming PC, jeg spiller MMO spill sånn som wow, av og til når jeg går raids pleier jeg og få disconecting.
jeg spurte brorn min om hvorfor og han sa jeg trengte bedre PC

Det jeg helts at det skal være opptil 5-7 tusen kroner og er veildig bra gaming PC
Vis hele sitatet...
Åpne cmd og skriv "ping uio.no -n 1000"

Se om du har mer enn 3-4% pakketap, det kan være en god indikasjon på at det er nettet det er noe galt med.
Sist endret av Zalox; 10. september 2010 kl. 09:35.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Kablet eller trådløs?
Vis hele sitatet...
ice nett...