Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 945
Har funket fint fram til igår.. Når jeg logger inn kan jeg spille helt fint i alt fra 10sec til 2min. Men etter det så henger alt seg, kan ikke bruke noen spells, mounte, attacke osv.. før jeg tilslutt blir disconnected..

merker ingenting på linja når jeg gjør andre ting, da er alt normalt.(youtube,facebook,download osv...)

Noen som vet hva som kan være galt?
ka vel ikke tenkes at det er severen som er ustabil n¨å da?
den resettes ganske ofte nå om dagene.

men hvis det er slik hele tiden så kan jo du sjekke om videosettings er optimal.
ingen andre som blir disca.. og jeg kan foresten snakke i chaten i fra alt henger seg til jeg blir disca...

Har en helt ny bærbar til 11k, så burde vel ikke være noe prob med video settings?

Noe spesielt der jeg skal tenke på eller?
internet linja di, kansje det er det nye cata greiene?

btw jeg alle serverne i går restartet, og samme for et par timer siden
åpne diner porter
Du kan jo starte med å utelukke hva som kan være galt. Prøv å slett WTF og Cache folderen din i WoW mappa. Og når du starter opp spillet tar du og disabler alle addons på character select screenen.

Ellers har jeg hørt rykter om at de som har telenor som nettleverandør har mye disconnects helt villkårlig.
Sett statisk ip på nettverkskortet ditt -> Egenskaper, så skjønner du det der ifra. Hvis ikke det hjelper, re-install steam.
Sitat av shiiit Vis innlegg
ingen andre som blir disca.. og jeg kan foresten snakke i chaten i fra alt henger seg til jeg blir disca...
Vis hele sitatet...

det er nettopp det som skjer når servern til blizz er ustabil.
ofte er dugeon og bg serverne ned og ofte lagger hele wow slik at du snakke i chaten men men alt "henger" loot lag som vi kaller det.
ok, skal starte med og prøve det folk har skrevet over her.. men tingen er at det kun er meg og ingen andre.. derfor det er så merkelig..

ok, nå har jeg testa wow på min gamle pc.. der skjedde akkurat det samme!!

Så da tyder det vel på at det er noe med internett connection.. men rart at alt ellers funker som normalt på internett?

Jeg kan huske at kvelden før dette prøblemet skjedde, så mistet jeg internett og gikk bare og la meg, morgenen etter og fram til når skjer det problemet jeg har beskrevet. Er det noe som kan ha skjedd med routeren eller noe? har resarta den 2 ganger(dratt ut ledninger i 1 min) uten at problemet er fikset.

bump.. fortsatt problem. klarer ikke finne ut av det..
Sitat av shiiit Vis innlegg
ok, skal starte med og prøve det folk har skrevet over her.. men tingen er at det kun er meg og ingen andre.. derfor det er så merkelig..

ok, nå har jeg testa wow på min gamle pc.. der skjedde akkurat det samme!!

Så da tyder det vel på at det er noe med internett connection.. men rart at alt ellers funker som normalt på internett?

Jeg kan huske at kvelden før dette prøblemet skjedde, så mistet jeg internett og gikk bare og la meg, morgenen etter og fram til når skjer det problemet jeg har beskrevet. Er det noe som kan ha skjedd med routeren eller noe? har resarta den 2 ganger(dratt ut ledninger i 1 min) uten at problemet er fikset.

bump.. fortsatt problem. klarer ikke finne ut av det..
Vis hele sitatet...

Har du prøvd det jeg foreslo for deg?
Bruker du addons?
Dra til en venn som har WoW og prøv der?

Kanskje det er accounten din?

Prøv min...

Lag en trail
Har testa noen nye ting..

Har kobla med kabel fra modemet rett til pcen..
så da vet jeg at det ikke er noe med routeren.

Har jo også testa på en annen pc..
Så da er det sannsynligvis ikke noe galt med pcen.

Klarer bare ikke tenke på noe annet som kan være galt?
sjønner veldig lite nå. Hvis noen kan hjelpe setter jeg veldig stor pris på det!

edit:

jeg bruker ikke addons. Har også sletta wtf cache og interface.

Kan det være accounten? skal teste og lage en trail da.. men tviler vel heller litt på at det er det.

edit:

Har nå også prøvd med en trail account... Akkurat samme problem der.. sinnsykt merkelig.

Setter pris på alt av alternativer som kan funke!

edit:

brsbent, skal se om jeg finner ut av det statisk ip greiene!
Sist endret av shiiit; 13. desember 2010 kl. 02:38.