Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  700 68205
hvis folk ikke liker blackops pga quickscope nerfen saa maa de virkelig sjerpe seg...

http://www.youtube.com/watch?v=4RcOeXzb6ec
Noen her som spiller på PS3?

Add meg hvertfall, trenger noen å spille med

PSN: Clonearn
Noen andre som ikke får sett filmene i filesharen på CallofDuty.com? Har linket accountene, og filmene har vært i filesharen en stund, men fortsatt ingenting.

Kalars, la deg til Einisss @ Ps3.
Sitat av sinquah Vis innlegg
hvis folk ikke liker blackops pga quickscope nerfen saa maa de virkelig sjerpe seg...

http://www.youtube.com/watch?v=4RcOeXzb6ec
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke Quickscope lenger.. Quickscope, da skyter du rett før du kan se gjennom siktet, sånn som på MW2, dette er nærmare en kjapp hardscope ...
www.youtube.com/TheEastSniper
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Det er jo ikke Quickscope lenger.. Quickscope, da skyter du rett før du kan se gjennom siktet, sånn som på MW2, dette er nærmare en kjapp hardscope ...
www.youtube.com/TheEastSniper
Vis hele sitatet...
(urban dictionary)
kill in FPS games like Modern Warfare 2, where the person using a sniper rifle (like the Intervention, M40A3, or R700) zooms in with the regular scope barely enough for the cross-hairs inside the scope to become visible or just before resulting in a Dark Scope and then firing the weapon resulting in a kill. Thus the Quick-Scope.

du skal se de sorte sikt strekene før du skyterm dermed, jo det funker enda med quickscopes men man må ha variable scope og zoome inn 3x før man skyter
Nå er jeg så driiit lei av denna frysinga og hvorfor skjer ikke dette alle??
pcn tar kravene
frysingen skjer kun i multiplayer mode etter 2-5 matcher, å da må ctrl-alt og delete til.

dette er en så irriterende bugg at jeg gidder bare å spille en halvtimes tid
FLOTTERSEN

kan noen være så snill å si dem har ett svar som kan hjelpe
har prøvd å skru av steam cloud.
jeg finner ingen ny patch på callofduty.com har jeg gått feil eller oversett noe?
noen som vet noe om hvorfor dette er??
Samme problem her, men det har ikke fryst så mye i det siste.

Noen ganger fryser det hele tida med 20 sek mellomrom.
Sitat av fab123 Vis innlegg
Nå er jeg så driiit lei av denna frysinga og hvorfor skjer ikke dette alle??
pcn tar kravene
frysingen skjer kun i multiplayer mode etter 2-5 matcher, å da må ctrl-alt og delete til.

dette er en så irriterende bugg at jeg gidder bare å spille en halvtimes tid
FLOTTERSEN

kan noen være så snill å si dem har ett svar som kan hjelpe
har prøvd å skru av steam cloud.
jeg finner ingen ny patch på callofduty.com har jeg gått feil eller oversett noe?
noen som vet noe om hvorfor dette er??
Vis hele sitatet...
Hvis du går i configfilen (config_mp.cfg) og endrer:
seta r_multiGpu "0" og
seta r_multithreaded_device "1"

De sto opprinnelig motsatt på meg, noe som medførte de problemene du beskriver.

Dette fikset det i alle fall for min del. Hvis du faktisk har flere skjermkort må den sikkert stå på 1 dog.
Sist endret av Restyle; 4. desember 2010 kl. 20:43.
Har litt lyst til å kjøpe black ops nå, etter å ha sett en del videor av det. Men samtidig virker spillet ekstremt lett...? Ser ut som det ikke er noe recoil, og at så lenge man klarer å aime på personen så vinner man liksom. Er det et veldig lett spill, eller skal det litt skills til for å bli god liksom?
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Har litt lyst til å kjøpe black ops nå, etter å ha sett en del videor av det. Men samtidig virker spillet ekstremt lett...? Ser ut som det ikke er noe recoil, og at så lenge man klarer å aime på personen så vinner man liksom. Er det et veldig lett spill, eller skal det litt skills til for å bli god liksom?
Vis hele sitatet...
Det er IKKE lett, men selfølgelig om har du veldig god aim så er det jo ikke så vanskelig heller Men sånn sett, så syns eg at Black Ops er mye bedre enn MW2 der du kunne sikte milevis fra personen og fortsatt få en headshot Spiller Black Ops ganske mye, og blir mer og mer glad i dette spillet Spiller dog kun MP, så SP kan eg ikke uttale meg om.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det er IKKE lett, men selfølgelig om har du veldig god aim så er det jo ikke så vanskelig heller Men sånn sett, så syns eg at Black Ops er mye bedre enn MW2 der du kunne sikte milevis fra personen og fortsatt få en headshot Spiller Black Ops ganske mye, og blir mer og mer glad i dette spillet Spiller dog kun MP, så SP kan eg ikke uttale meg om.
Vis hele sitatet...
Jeg har egentlig aldri likt CoD spillene noe spesielt, men black ops ser jo ut til å være veldig bra. Bortsett fra det faktum at det ser enormt enkelt ut. Jeg vet ikke om det faktisk er enkelt, men det ser veldig lett ut. Spesielt med tanke på at det ser ut som at det ikke er noe recoil eller spread, i det hele tatt. Jeg har ikke lyst til å kjøpe meg et online fps spill der så og si alle blir god etter å ha spilt en time liksom.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg har egentlig aldri likt CoD spillene noe spesielt, men black ops ser jo ut til å være veldig bra. Bortsett fra det faktum at det ser enormt enkelt ut. Jeg vet ikke om det faktisk er enkelt, men det ser veldig lett ut. Spesielt med tanke på at det ser ut som at det ikke er noe recoil eller spread, i det hele tatt. Jeg har ikke lyst til å kjøpe meg et online fps spill der så og si alle blir god etter å ha spilt en time liksom.
Vis hele sitatet...
Regner med vi snakker multiplayer her. Hvis spillet er ekstremt lett, er det jo også ekstremt lett for de andre også, så det krever jo fortsatt at du er bedre enn dem på et eller annet punkt. Personlig liker jeg BO utrolig godt, spiller for det meste på hardcore.
Alt annet enn multiplayer er uinteressant når det kommer til de fleste FPS spill. Jeg skjønner hva du mener, Kugie, men det er ikke helt det jeg mener. Jeg klarer faktisk ikke å komme på et eksempel som klargjør spørsmålet mitt, men jeg mener det burde være andre ting som gjør at man blir god i et spill enn bare å spille mye, hvis du skjønner. Slik det ser ut for meg på gameplay videoene til black ops ser det ut som at alt man trenger for å bli god egentlig er å kjenne til banen, for skytingen ser altfor lett ut.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg har egentlig aldri likt CoD spillene noe spesielt, men black ops ser jo ut til å være veldig bra. Bortsett fra det faktum at det ser enormt enkelt ut. Jeg vet ikke om det faktisk er enkelt, men det ser veldig lett ut. Spesielt med tanke på at det ser ut som at det ikke er noe recoil eller spread, i det hele tatt. Jeg har ikke lyst til å kjøpe meg et online fps spill der så og si alle blir god etter å ha spilt en time liksom.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg avkreft med en gang. Ja, recoilen er svært lav på enkelte våpen som f.eks FAMAS og Commando, men så har du våpen som f.eks AK47 som har en merkbar rekyl. Spillet er verken vanskeligere eller lettere enn MW2. Selv om det er lettere å kontrollere våpnene, går spillet vesentlig mye raskere enn de fleste andre FPS-spill.

Mapsa er vanskelige syns jeg. Det er vanskelig å spille smart, da spawningen etter min mening er litt fucka. Folk spawner opp bak deg rett som det er, og det kan være sykt irriterende.

Spillet er jo forresten like "lett" som alle andre FPS, siden det er likt for alle. Men bare så det er sagt, så er det stooor forskjell på gode og dårlige spillere i Black Ops.
Har ikke kjøpt BO og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Har prøvd litt og det ble alt for enkelt. MW2 også, aaaaalt for lett. Kan stå på en side av mappen med en smg og få headshot på et skudd i 95% av tilfellene.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Har ikke kjøpt BO og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Har prøvd litt og det ble alt for enkelt. MW2 også, aaaaalt for lett. Kan stå på en side av mappen med en smg og få headshot på et skudd i 95% av tilfellene.
Vis hele sitatet...
aimbot.. gtfo
Sitat av Powlair Vis innlegg
Har ikke kjøpt BO og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Har prøvd litt og det ble alt for enkelt. MW2 også, aaaaalt for lett. Kan stå på en side av mappen med en smg og få headshot på et skudd i 95% av tilfellene.
Vis hele sitatet...
Høres ikke ut så du har spilt black ops...
SMG-ene i black ops er sykt dårlige, enten har du sykt med flax eller så prøver du bare og vær overlegen.
På mw2 kan du lett få hs over mapen med smg, men ikke black ops.
på blackops får man ikke til og skyte over mappet noe spess da det er særs får baner som er så åpne att det er mulig

de "kjipe" våpna har greit med rekyl og god spredning, så 0 stress der man filmer jo ikke de kampene man blir eid så klart det ser lett ut. jeg syns det er grei vansklighets grad, bare kjipt att man kan risikere og ende opp med og spille bare mot lvl 50 folk osv det er lissom ikke noe spess fungerende team balance burde vært +-5 lvls i lobby og ikke sånn det er nuh.

+ det er jo igrunn stokk umulig og spille på ps3 uten og få connection disrupted eller lobby closing due to horse crap.
Tips: Kjør en hardcore match med python, med eller uten ACOG-scope. Du dreper på 1 skudd og kan quickscope med ACOG-scopen Funker fjell
Synes Black Ops er ganske balansert. Mye annerledes enn MW2 som var ganske mye mer noob-vennlig.
Merker at det er recoil på de fleste våpen. Spesielt på SMG's, sånn som det burde være. Men som på alle spill, så er det selvfølgelig noen våpen som er bedre enn andre.

I tillegg har jo spillet bare vært ute i en måned snart, og treyarch patcher ting ganske fort, som glitches og sånt.

Og Zombie mode er genialt, endelig på PC. Går mye tid til Zombie Mode og multiplayer!

Add meg hvis dere er keen på å spille MP eller Zombie

Steam-navn: Marstrander
Hva med at vi fra nFF har dette i sitt clantag? Altså for meg så ville det sett slik ut: [nFF] Mr. Myhre Trur dette hadde vært litt kult?
Noen som gamer BO på PS3?

Enig med Clan tagen, Mr.Myhre
har noe sykt mye lagging på black ops online men ikke på skolen men her hjemme legge det så sykt

Har noen noe forslag om nettet hva jeg kan gjøre? modemet er 5 år gammelt men alt annet er nytt, og jeg sliter med nettet som hopper av hele tiden


ifølge nettet her har jeg 48.00 Mbps
er det lite?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Sitat av Legynd Vis innlegg
Noen som gamer BO på PS3?
Vis hele sitatet...
Jau, legg til SaueSlaktern så kan vi gå på en zombie tur. er mildt sagt dritt lei public så blir mest zombie slakting her.
Sitat av Legynd Vis innlegg
Noen som gamer BO på PS3?

Enig med Clan tagen, Mr.Myhre
Vis hele sitatet...
Eg har ihvertfall dette nå, håper flere gjør det samme
Sitat av rocky37 Vis innlegg
har noe sykt mye lagging på black ops online men ikke på skolen men her hjemme legge det så sykt

Har noen noe forslag om nettet hva jeg kan gjøre? modemet er 5 år gammelt men alt annet er nytt, og jeg sliter med nettet som hopper av hele tiden


ifølge nettet her har jeg 48.00 Mbps
er det lite?
Vis hele sitatet...
Kanskje du burde investert i et nytt modem? Avslutt alt som bruker nett, så kjører du testen på www.speedtest.net. Ganske tvilsomt at du har så dårlig nett at du lagger med mindre du har noen andre programmer som kjører som gnager på nettet ditt. Anbefales å avslutte alle unødvendige programmer når man starter ett så ressurskrevende spill
ringte ventelo de vi har bestilt modemet fra og de sier at modemet skal vare i mange år til men her er resultatet
http://www.speedtest.net/result/1060006056.png
Ett bra modem tilsvarer ikke raskt internett.
Det lagger ikke noe for meg

http://www.speedtest.net/result/1060051240.png

Modem: zyxel p2602hwt
Sist endret av t_ben; 6. desember 2010 kl. 21:16. Grunn: Navnet på modem
serverlagging? på multiplayer
Sitat av rocky37 Vis innlegg
serverlagging? på multiplayer
Vis hele sitatet...
ikke så mye, får det skjeldnere
jaja får prøve her da

jeg har 25 ping? og det er pretig bad?
25 i ping er ikke
Sitat av rocky37 Vis innlegg
pretig bad
Vis hele sitatet...
"pretig bad" veldig dårlig, beklager vis inglegget hvar....


så er 25 ping veldig dårlig for det legger så sin sykt klarer ikke og conecte til serveren
er ikke noe dataekspert, men 25 i ping tilsier at datamaskinen din bruker 25 ms på å svare spillet(hvis du kanskje ser hva jeg mener). Det at det lagger kan være pc'en din, ikke responstid (ping). Er veldig mange som har problemer med fps og lag i Black Ops, vet ikke om treyarch har løst dette.
25ms (ping) er ikke spesielt dårlig. Faktisk er det langt bedre en gjennomsnittet på alle serverne jeg har spilt på, så det er absolutt ikke der problemet ligger. Det blir ikke merkbart i særlig grad før du kommer oppi 80+, og det begynner å bli jævlig over 100. Problemet ligger nok i maskinen din, eller spillet. Prøv å endre litt på config-filen, det ligger masse guider og fixer ute på nettet.

PS: Tror du tenkte på «pretty bad».
Slå av Cloud på Steam, avslutt alt av andre programmer du ikke bruker mens du spiller BO

Er nokk mye i selve spillet dette ligger, de har vell allerede prøvd og gi ut et par "fix" for og ordne opp i de mange problemene folk har med BO
Selv kjører jeg spillet med med en pc som bare så vidt klarer min specsene, mye pga av et gammelt skjermkort :/
Spillet kjører egentlig veldig bra, til nå hatt svært lite prob med glitches/lagg spikes osv
Mens andre igjen kjører dette spillet på en "yber" pc som klarer omtrent det meste av dagens spill, men de igjen sliter med lagg/freeze screen og det som værre er
Faen a, er det ikke lov å poste noe om klaner eller? Prøvde å lage en tråd om det var noen som var interressert i å starte en klan. Send PM hvis du er interressert. Mid-high skill!
nå funka det etter jeg fjernet bugs og har melom 160 og 140 ping trur jeg men legger ikke noe særlig vis jeg velger en server med høy ping
jeg gjorde noe med clouds i steam
seriøst er det andre som blir disconecta jævelig ofte ? skjedde just 3 games på rad....er jo faen meg heldig viss jeg kommer gjennom et helt game
skjedde mye i går hjemme klarte aldri og komme meg helt inn for når loadinga var komplett så ble jeg disconecta
Sitat av The Nameless Vis innlegg
seriøst er det andre som blir disconecta jævelig ofte ? skjedde just 3 games på rad....er jo faen meg heldig viss jeg kommer gjennom et helt game
Vis hele sitatet...
sant ass! jæævlig irriterende!
"yess klarte en drit vanskelig challenge"
"migrating for new host"
"couldnt find a host"
FAAEN

skjer hele tiden på PS3 ihvertfall! -.-
Sitat av technoviking Vis innlegg
sant ass! jæævlig irriterende!
"yess klarte en drit vanskelig challenge"
"migrating for new host"
"couldnt find a host"
FAAEN

skjer hele tiden på PS3 ihvertfall! -.-
Vis hele sitatet...
Dette skjer ikkje på PC, ikkje for meg ihvertfall
Er det bare meg eller er det andre også som har merka at det er dårlig conection til BO serveren får jo så vidt spilt en hel game vi jeg har flaks. Stort sett er det: lost conection to host, lobby closed og i tilleg fryser ps3 helt noen ganger men det står synchronizing settings ellerno.
ping på 25 og download på rundt 5

Trenger noen og spille litt zombies med. skal ikke påstå at jeg er så flink men vil si jeg duger.

add meg på ps3 network vi noen ønsker og game litt zombies. skrif nFF i requesten da så jeg veit hvor den kommer fra.
ps3 network navn: ZICKbirkebeiner
Sitat av seimannen Vis innlegg
Er det bare meg eller er det andre også som har merka at det er dårlig conection til BO serveren får jo så vidt spilt en hel game vi jeg har flaks. Stort sett er det: lost conection to host, lobby closed og i tilleg fryser ps3 helt noen ganger men det står synchronizing settings ellerno.
Vis hele sitatet...
Du er ikke alene på dette, nei.

PS: Add'er deg rundt 5 idag
Anbefaler dere til å ta en titt på den karen her... han er en kompis av meg og er SYK
http://www.youtube.com/watch?v=kJDzQ0OLLlg
Sitat av 1c3t34 Vis innlegg
Anbefaler dere til å ta en titt på den karen her... han er en kompis av meg og er SYK
http://www.youtube.com/watch?v=kJDzQ0OLLlg
Vis hele sitatet...
Hadde e par bra kills han ja De som påstår at quick scoping ikkje går på Black Ops tar grundig feil ihvertfall
Synes at kill nr. 2 og 3 der overgår omtrent alt jeg har sett
Sist endret av 1c3t34; 10. desember 2010 kl. 16:20.
Sitat av 1c3t34 Vis innlegg
Synes at kill nr. 2 og 3 der overgår omtrent alt jeg har sett
Vis hele sitatet...
Da har ikkje du sett mye

DiiBBz | Black Ops Montage #1
http://www.youtube.com/watch?v=dXlMjWtjXrk

Og denne, Hazard Cinema Top 10 Black Ops Plays :: Week 3
http://www.youtube.com/watch?v=BuCjFp0OT4o

SYKT