Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 917
Dette er kanskje utenfor regelverket, men Norbits sliter økonomisk nå, og trenger penger gjennom BTC for å holde seg levende. Jeg tør ikke skrive detaljer om btc adresse for økonomisk støtte, men dere som er på Norbits kan lese innlegg skrevet der. Ville vært trist med en privat tracker som lasta opp norskt innhold.

(Jeg er ikke staff der)

Godt nyttår til alle!
Hadde dem bare godtatt meg inn, så skulle jeg vurdert å donere.
Ser adressen de nevner har flere transaksjoner som har ligget i snart to uker i mempool grunnet dagens btc-fee-situasjon, men selv da har den aktuelle adressen penger nok i >6mnd med dagens serverkostnader, så forhåpentligvis får de inn donasjoner når btc-fees ikke er like sinnsyke som de har vært i det siste. Hadde vel hjulpet godt på om de og er litt mer fleksible når det gjelder å ta imot donasjoner og ikke bare basere seg på bitcoin (og siste tiden kun en eneste adresse, der de tidligere i det minste genererte nye adresser når folk ville donere).
Sist endret av Elijah Price; 30. desember 2023 kl. 08:01.
Kansje slippe til folk så hjelper det nok på givergleden også.
Sitat av above Vis innlegg
Kansje slippe til folk så hjelper det nok på givergleden også.
Vis hele sitatet...
Det må være fint å se verden i kun sort/hvitt fordi du kun ser det fra ditt perspektiv..

Hvis du virkelig ikke klarer å finne noen som stoler på deg nok til å invitere deg så har du ingenting der å gjøre.

Newsflash; At noen voucher for deg er essensielt for å holde en tracker gående to tiår.. Listen over de som har gått under er ikke kort..
Den siden kan bare brenne ned for min del. Om de ikke aksepterer meg bryr jeg meg katta
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
"Well well well, if it isn't the consequences of my actions"
Kunne gitt viss det kunne resultert i medlemskap, but oh well����
Sitat av Elijah Price Vis innlegg
Det må være fint å se verden i kun sort/hvitt fordi du kun ser det fra ditt perspektiv..

Hvis du virkelig ikke klarer å finne noen som stoler på deg nok til å invitere deg så har du ingenting der å gjøre.

Newsflash; At noen voucher for deg er essensielt for å holde en tracker gående to tiår.. Listen over de som har gått under er ikke kort..
Vis hele sitatet...
Da har jeg vel ingenting det å gjøre som du sa..Takk for oppklaring