Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1159
Hei folk.

For et par uker siden solgte jeg et skin på Counter Strike gjennom et selskap på nett. Har vanligvis gått helt fint, men denne gangen refunderte banken min midlene tilbake til avsender, grunnet mistanke til utenlandsk spillselskap (pengene var sendt fra Kypros)

Etter litt frem og tilbake, endte det med at jeg måtte kontakte avsender og be om at de sender en gang til, etter banken hadde fått undersøkt dette og konkludert med at det ikke var utenlandsk pengespill det dreiet seg om. Avsender påstår at det er banken sin oppgave å refundere meg, venter nå på videre svar ettersom selskapet ikke tilbyr live support. Må lage såkalte tickets.

Er frustrert over hele opplegget. Når banken etter hvert nå finner ut at dette ikke var gambling-relatert, sitter de da med NULL ansvar over denne saken? Jeg synes det er så merkelig at de har bestemt seg for å returnere beløpet fremfor å fryse overføringen og deretter stille meg spørsmål angående den? Er det noe tredjepart jeg kan kontakte som kan hjelpe i sånne saker?

Takk på forhånd
Hvis avsender nekter å sende på nytt og du dokumenterer med noen screenshots til banken din så tror jeg de ikke har så mye valg. Et pluss om du outer banken på SoMe og får masse delinger.
ikke noe problem det, ordner seg til slutt uansett. Skaff deg en krypto wallet eller e-wallet til neste gang.
Mulig finansklagenemda er 3.parten du leter etter https://www.finkn.no/ :-)
Bruk ALLTID krypto eller e-wallet til slike ting.