Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2855
Hei.

Hva ville framgangsmåten deres vært hvis dere måtte få tak i 30.000kr på en uke? Dere har 0kr på konto, ingenting av spesiell verdi dere kan selge, ikke mulighet til å ta lån eller kreditt og kan ikke spørre familie/venner/bekjente.

Eneste alternativet jeg kan se for meg er å finne en ikke så lovlig lånehai, men hvordan finner man egentlig en sånn? Må man prøve å finne en av disse underground pokerklubbene og høre med noen der?

Har med 100% sikkerhet mulighet til å betale tilbake innen en og en halv måned. Så hvis jeg først hadde klart å finne en, hadde det vært realistisk å betale tilbake 40.000 eller ville det bli krevd enda høyere rente enn det?

Gjerne spar meg for kommentarer som: Face the problem, skaff job osv.
Hvorfor kan du ikke ta et forbrukslån?
Kjøp en dyr elsykkel gjennom Klarna eller med betalingsutsettelse, selg den på finn (eller send meg en dm) til en god pris, betal tilbake etterhvert som du får pengene.
Sist endret av Majao Gibensis; 16. juni 2023 kl. 13:19.
Nå vet jeg ikke hvor desperat du er, men om du er semi good looking så kan du vel bare ta turen innom Oslo å selge seksuelle tjenester.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Nå vet jeg ikke hvor desperat du er, men om du er semi good looking så kan du vel bare ta turen innom Oslo å selge seksuelle tjenester.
Vis hele sitatet...
Øøh, jaha? Hvor går man, hvordan går man fram, hva tar man betalt? Hørtes fryktelig lett (og gammeldags) ut
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Øøh, jaha? Hvor går man, hvordan går man fram, hva tar man betalt? Hørtes fryktelig lett (og gammeldags) ut
Vis hele sitatet...
Det er jo kroneksempelet på gammeldags, det kalles jo verdens eldste yrke av en grunn. Men det funker helt sikkert.
Lagt ut ting på Finn som andre selger, f. eks. HTC Vive, Oculus Rift, GTX 1080, noe som selges hele tida. Så hadde jeg ventet på salg og hvis jeg får napp så sender jeg en PM til alle som selger det produktet, med et lowball tilbud, kanskje 50-100 PM'er og nevner at til dem alle at det er noen som selger for billigere / lager en ny annonse med billigere pris fra ny konto -> 2-3 stk godtar og du skriver inn din kjøpers navn og adresse og bimsalabim så har du flippa uten å bruke noe cash

Er det lovlig? IDK? Så fort du blir scamma går det til helvete og det er du som er ansvarlig, men utenom det funker det ganske fett.
BRAND ∞ STRONG
Var en nyhetssak for noen måneder siden om en Facebook gruppe(r) hvor folk tilbydde den typen lån du skisserer.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Det er jo kroneksempelet på gammeldags, det kalles jo verdens eldste yrke av en grunn. Men det funker helt sikkert.
Vis hele sitatet...

Jojo, det er det jo uten tvil, men i 2023 finnes det jo knapt utenlandske prostituerte på gata i Oslo, så hvordan og hvor skal det funke helt sikkert?

Jeg er nysgjerrig og blakk, ikke kranglete
Enhver person som kan låne deg vil komme til å ville høre planen din på hvordan du skal tjene tilbake pengene. Så jeg fåreslår du kommer med en forklaring på hvordan du har tenkt å tjene inn pengene så kansje noen har et bedre svar på hvordan du skal få tak i pengene i utgangspunktet.
Statistgrupper på facebook eller statist.no
Meld deg inn hos casting byråer. Kanskje er det akkuratt din look de ser etter til en reklame eller lignende. Kan fort tjene 20k+ på noen timer foran kameraet.
Svarene du får som kan hjelpe deg er neppe de svarene du ønsket deg. Og selv de svarene som kan fungere må det gjerne jobbes litt for. Du skal feks suge litt pikk før du har 30 000 kroner i nattbordskuffen. Det er neppe gjort på en kveld.

Statistgrupper, reklame, tvilsomme salg via finn osv. over tid kan det nok fint bringe inn summen du ønsker. Men på under en uke? Neppe. Du må nok regne med å bli skitten for den summen. Enten kriminell eller prostituert. Og som ny er det jo heller ikke sikkert du kommer i mål med det på en uke.

Hvorfor kan du ikke låne eller søke kreditt? Kanskje du bare må takle de problemene du får om pengene ikke dukker opp? Hva om du horer for 25.000 kr og ikke får betalt likevel? Da har du stilt alle kroppens hulrom til disposisjon til feite, svette horekunder uten at du kommer i mål. Da har du fortsatt et gjeldsproblem, sikkert med åker-rente og juling i vente, og du har fornedret deg selv og solgt kroppen din. For ingenting. Så heller enn å bli hore ville jeg tatt straffen som evt. kommer av å ikke ha de pengene når forfallet kommer. Så får du finne på en legal måte å komme opp med pengene på, som ikke fordrer at du blir kriminell, hore eller ransmann.
Sist endret av _abc_; 17. juni 2023 kl. 16:29.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Jojo, det er det jo uten tvil, men i 2023 finnes det jo knapt utenlandske prostituerte på gata i Oslo, så hvordan og hvor skal det funke helt sikkert?

Jeg er nysgjerrig og blakk, ikke kranglete
Vis hele sitatet...
Jeg trodde du kanskje kødda, så jeg visste ikke om jeg skulle svare eller ikke.

Som sagt. Jeg føler jeg har fått unormalt mye oppmerksomhet fra homofile da jeg har vært ute på byen. Så mye at ved flere tilfeller har de prøvd å overtale meg ved å gi meg penger for å ha det gøy. De brydde seg svært lite om at jeg er hetro.

Derfor spyttet jeg ut (delvis på tull) om at man går langs Karl Johan, eller deltar på noen pridearrangement så vil sikkert en situasjon komme til deg der man får et tilbud.

Det er da gitt at man ser bra ut.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Jojo, det er det jo uten tvil, men i 2023 finnes det jo knapt utenlandske prostituerte på gata i Oslo, så hvordan og hvor skal det funke helt sikkert?

Jeg er nysgjerrig og blakk, ikke kranglete
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke nysgjerrig og blakk, så slutt og send meg dm, takk.
Forhåndsselg tiden din. F.eks 4 timer hagearbeid til 1000 kr.
Også hvis du om 1,5 måned ikke ønsker å gjøre det refunderer du pengene.
Sist endret av dggr; 18. juni 2023 kl. 20:38.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jojo, det er det jo uten tvil, men i 2023 finnes det jo knapt utenlandske prostituerte på gata i Oslo, så hvordan og hvor skal det funke helt sikkert?

Jeg er nysgjerrig og blakk, ikke kranglete
Vis hele sitatet...
Eskortesider på nett. Trenger ikke reise til Oslo for å finne kunder der.