Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1898
Jeg har planlagt å gå til innkjøp for en kraftig arbeids-laptop til grafiske oppgaver, og den mest interessante laptopen for meg later til å være Arctic W740S fra Multicom.

http://bilde.dinside.no/test-multicom+arctic+w740s.jpg?o=4971736&w=&h=&ee=1379076483

Den har fått bra anmeldelse av dinside.no, og har et fint utseende. Den virker til å ha alt jeg trenger. Spesielt Full HD Matt skjerm. (Til grafisk arbeid.)

Men før jeg klikker "kjøp" er jeg nyskjerrig på om noen her har erfaring med nettopp denne maskinen, eller Multicom generelt? Takker for svar!
Sist endret av Chikara; 23. oktober 2013 kl. 17:15.
Vet bare at muticoms pc er ON FIRE!!! Serr den vi hadde begynte å ryke...
Det er jo lenge siden, og jeg er sikker på at multicom pcene er bra
Det virker som leveringstid og høy lyd fra vifter er en gjenganger fra Multicom, ja. Men det er to ting som jeg kan leve med.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kjøpte du denne maskinen? Og hvis så, hvordan er du fornøyd med den? Vurderer denne sterkt nå.