Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1029
Er det noen her som har tips til hvor man kan selge domener som er nogenlunde greie, samt domener som har blitt estimert til mange tusen dollar og euro av Sedo) Men har også haugevis av domener som har blitt estimert til kun 399, og 499USD og siden de har så høye gebyrer på å selge igjennom Sedo, så sitter man igjen med 100 dollar selv

Så har noen noen ideer? Eller er det noen her som kjøper domener "proffosjonelt" så kan du kjøpe en "pakke" domener for en helt grei pris, skal kvitte meg med hvertall 10-20domener.. kanskje oppimot 25-30..

Mye .NO domener, .SE, .Dk samt .com domener og .US også litt av rundt omkring i europa


Har noen som kommer til å bli veldig mye verdt etterhvert! (Allerede fått bud på noen tusen, men synes det var for lite)
List domene på div. webforums med ønsket pris. Sider som Sedo skal du ikke stole 100% på, domene blir garantert kun vurdert med datamaskiner, altså, de gir ikke en "gyldig" pris
Direktør
Lunar's Avatar
Trådstarter
Okei, men noen forslag til forumer å legge de ut på? Vet om webforumet og noen andre forum, men har ikke solgt så mye domener egentlig.. Mer andre ting jeg driver med innenfor data (Savner igrunn salgs avdelingen her) Kanskje vi skulle få laget en 3parts salgside for freak's (Noen som synes det høres ut som en plan, så si ifra!)

Og jo jeg vet forresten jeg ikke skal stole på de, for de gir domenene mine 299USD pris selvom de ikke er verdt en dritt.. Men viss man laster de opp for great domains, så blir det godkjent av mennesker er jeg ganske sikker på.. Og får en forhåndsvis bra "prognose" på domenet Men de er så fu*** dyre! Så om noen andre vet om seriøse aktører som er billig(er mye rundt omkring som man ikke finner på google)

Takk for svar!
Finn.no har egen plass for webdomener og gullnummer.
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...ort=5&periode=
Sist endret av ZELDUR; 10. februar 2013 kl. 23:45.