Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 849


Hei.
Jeg er relativt ny på alt som har med rus, men har brukt kasalol fra til til annen. Fikk nettop tak i 2 rosa piller som jeg har blitt fortalt er alprazolam. Er noen kjent med disse pillene og er det farlig? Siste jeg vil er å få i meg noe fentanyl dritt bare fordi jeg trengte å slappa av litt
Setter pris på alle former av svar
Ser ikke ut som noe xanax/alprazolam jeg har fått tidligere. Står det noe på pilla på andre siden?
Trådstarter
4 0
Nei står ingenting på pillen
Sitat av Nytildette Vis innlegg
Nei står ingenting på pillen
Vis hele sitatet...
Da vet jeg ikke hva det kan være. Jeg prøvde å bruke Pill Identifier på den og det eneste resultatet jeg fikk opp var "Staxyn", noe som brukes mot erektil dysfunksjon. Tør du å ta sjansen på å ta en liten bit av den og smake? Om det er alprazolam skal det smake veldig bittert, slik som ksalol.
Sist endret av Revklo; 27. juni 2023 kl. 21:15.
Trådstarter
4 0
Smakte på en liten bit, smakte ikke veldig bittert nei. Smakte mer ingenting slik som creatin
Sitat av Nytildette Vis innlegg
Smakte på en liten bit, smakte ikke veldig bittert nei. Smakte mer ingenting slik som creatin
Vis hele sitatet...
Ja da kan det være alt fra en melpille til impotens medisin
Trådstarter
4 0
Melpille hørtes hvertfall ikke veldig farlig ut. Det kan da altså prøves? Det værste som kan skje er at dama blir litt ekstra plaga i natt? XD
Hva er vitsen, kan jo være fentanyl
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Hva er vitsen, kan jo være fentanyl
Vis hele sitatet...
Det er forsvinnende liten kjangs for at man blir solgt «Xanax» som inneholder fentanyl.
Selv i USA var det bare ~2.2% av alle bikkjebeina som ble testet over ett kvartal som inneholdt fentanyler nå nylig.
I Norge er jeg nesten sikker på at tallet ville vært 0%.

Her inneholder de fleste pillene akkurat det dem skal, og de gangene det er feil virkestoff så er det allikevel samme klassen(Bromazolam istedenfor Alprazolam), altså nære nok til at folk flest ikke merker noen forskjell.


Den tiden det florerte med blå valium var det veldig mye sketchy piller med ymse virkestoff, slik er det heldigvis ikke lengre.
Enemy of the snut
Synes pillen kan se ut som en type alprazolam. Har selv vært borti disse (litt rosa farge?) den siste mnd. Boksen jeg fikk se stod det bare "alprazolam 1mg" og litt lengre ned "USP" som jeg mener kan/er amerikansk?

Correct me if I'm wrong anyone!
Folie à deux
Nei jeg kjenner til dette. Det er en fake av noe annet, men hvis du spiser nok så fungerer det. Disse er maskert og har ingenting med Rohypnol å gjøre. Alene så er det harmløst, i kombinasjon så går det dårlig. Sist jeg så dem så spiste jeg 40, og husket lite deretter
New generation
colakork's Avatar
Å smake på en bit og vente en time/40min er en fin framgangsmåte for alt du er usikker på, TS.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det er forsvinnende liten kjangs for at man blir solgt «Xanax» som inneholder fentanyl.
Selv i USA var det bare ~2.2% av alle bikkjebeina som ble testet over ett kvartal som inneholdt fentanyler nå nylig.
I Norge er jeg nesten sikker på at tallet ville vært 0%.

Her inneholder de fleste pillene akkurat det dem skal, og de gangene det er feil virkestoff så er det allikevel samme klassen(Bromazolam istedenfor Alprazolam), altså nære nok til at folk flest ikke merker noen forskjell.


Den tiden det florerte med blå valium var det veldig mye sketchy piller med ymse virkestoff, slik er det heldigvis ikke lengre.
Vis hele sitatet...
100% om det med fentanyl. Hadde det blitt påvist hadde det blitt en landsdekkende nyhet der polisen går amok. Det har til nå aldri blitt funnet farlige virkestoffer i alprazolam-tabletter. Ser ut som det enten er tidenes lekkasje fra Serbia, eller at noen har fått tak i riktig virkestoff. Mest sannsynlig sistnevnte
Sist endret av stinkdyr; 28. juni 2023 kl. 14:10.