Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1155
Lurer på hva som egentlig skjer med denne siden..

Ryktene jeg har hørt til nå, er at serveren deres fikk hw problemer, og de trengte nye deler.. Regner med den ligger hos et selskap, og da blir man jo flyttet til en server som fungerer.

Etter mange uker kom til slutt en side opp med beskjed om midlertidig side uten torrents.. Men at de jobber med å sette opp siden på nytt.

Synes hele greia virker suspekt, iom at de vill at brukere skal registrere seg på nytt, bare for å få tilgang til et midlertidig forum.

Iom. at siden ikke indeholder torrents, velger jeg å legge ut linken her.
www.torrent-damage.net

Noen som har mere info om dette?
Det jeg tipper har skjedd er at serveren dem har på "collocation"(dems egen server) har tryna helt. Om man har sin server på slik collocation så kommer ikke hosten til å flytte serveren for dem, dem må normalt fikse dette selv.

Tja suspekt? Vet ikke assa :/ men litt kjipt for oss.. Bra jeg har torrentleech da
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet hvorfor hele siden er nede nå? Får ikke komt inn på forumet.

Favoritt torrentsiden min alltime ;/