Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2201
Hei!

Noen gode forslag til spill vi kan spille over LAN når vi bare er to stk? Vi har greie maskiner, så spill av nyere kaliber er å foretrekke. Men kom gjerne med gode klassikere også.

Vi spiller allerede CSS. CS 1.6 osv er uaktuelt. Har også spilt oss lei av Trackmania Nations. Hørt noe om noen Rainbow Six-spill, er dette noe bra saker? Bør helst være spill der vi spiller sammen, og ikke nødvendigvis mot hverandre.
Sist endret av staM; 4. februar 2011 kl. 16:51.
er jo litt strategi fan jeg da så slår til med:

Starcraft
Heroes 3
red alert 2
settlers 2 (gold edition kan spilles på lan)

nyere versjoner av disse spillene kan jo også prøves ^^

ellers har du jo SWAT, har testet dette på no lans å var ganske gøy

Unreal Tournament og Quake?
Jeg og dama hadde det veldig kjekt med "Dungeon Siege" og "Blood 2". "Carmageddon"-spillene er også helt fantastisk å lane på. "Diablo" 1 & 2 hadde vi også en del kjekt med Ble visst bare klassikere dette, men det regner jeg med dere holder ut
Gears Of War 1-2! Kan ikke få sagt nokk hvor evig fett det er og runde det spillet 2 stk sammen =)

Diablo 2/Lod ?
LoL(league of legends) Gratis
+ Magicka, som er et relativt nytt spill fra et svensk indie studio..Ser ut som det kan være evig morro å spille med en kompis =) Søk litt rundt på forumet så finner du et par andre tråder om spillet Spillet koster vell forøvrig 10 Euro elns, på Steam

http://www.youtube.com/watch?v=g_XP9OBWGKo

http://www.youtube.com/watch?v=Zafk_bXuPdM
Sist endret av Hightime; 4. februar 2011 kl. 17:08.
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Takker for forslag. UT og Quake hadde jeg nesten glemt av. Disse blir vel tatt frem igjen. Må vel si at jeg hater strategispill, så Starcraft, Diablo osv. faller ikke i smak.

Og det er PC det er snakk om.
Sist endret av staM; 4. februar 2011 kl. 17:07.
Napoleon: Total War kanskje?
Snart kommer også Shogun 2: Total War. Gleder meg episk mye!

Btw dette er RTS strategy spill.
Warcraft 3, og et ENFOS map
Sist endret av Gj3dda; 4. februar 2011 kl. 17:16.
Minecraft.
Ingenting som slår Codename Eagle, men jeg husker ikke om det støtter TCP\IP, det var hellafun på IPX\SPX iallefall, mtp at du ble værende i spillet selv etter at du droppet connection, Clonewar!
Veldig gammelt, men veldig kult: Sacrifice
Project 64 (Nintendo 64 Emulator) + AQZ Netplay (http://forum.pj64-emu.com/showthread.php?t=1973) + Conker's Bad Fur Day.
Serious sam 1, second encounter, og 2. Hd versjonene er å få tak i på steam, egentlig veldig morsomme spill, har jo også Borderlands..
Minecraft, Starcraft 1&2, Red Alert 2 og Nexuiz!
Sitat av staM Vis innlegg
Hei!

Noen gode forslag til spill vi kan spille over LAN når vi bare er to stk? Vi har greie maskiner, så spill av nyere kaliber er å foretrekke. Men kom gjerne med gode klassikere også.

Vi spiller allerede CSS. CS 1.6 osv er uaktuelt. Har også spilt oss lei av Trackmania Nations. Hørt noe om noen Rainbow Six-spill, er dette noe bra saker? Bør helst være spill der vi spiller sammen, og ikke nødvendigvis mot hverandre.
Vis hele sitatet...
Anbefaler Rainbow Six 3, noe som 50-100 kroner på Steam, er et slags SWAT spill, redde gissel osv., veldig gøy å spille med andre hvis du har headset (eller LAN)

EDIT: Koster 50 kroner, da har du 2 forskjellige Rainbow Six 3 editions.

http://store.steampowered.com/app/19830/?snr=1_4_4__13
For strategi ala Red Alert vil jeg anbefale Cossacks: The European Wars. Spillet har ufattelige mange oppgraderingsmuligheter på alle fronter, og for hvert spill kan det bygges totalt ~10.000 enheter. Virkelig et morsomt og strategisk utfordrende spill for alle.
Codename eagle som nevnt over her er dritt awesome! hva med:
Swat? er litt sånn strategi opplegg
wolfenstein?
F.E.A.R multiplayer er også gøy!
Anbefaler å prøve Magicka, genialt!
BO Zombies!
Sitat av skepsis Vis innlegg
er jo litt strategi fan jeg da så slår til med:

Starcraft
Heroes 3
red alert 2
settlers 2 (gold edition kan spilles på lan)

nyere versjoner av disse spillene kan jo også prøves ^^

ellers har du jo SWAT, har testet dette på no lans å var ganske gøy

Unreal Tournament og Quake?
Vis hele sitatet...
Stratergi-fan ? Og klarer og utelukke Warcraft 3! :O Der kan du spille forjsllige maps så du kan spille på lag og mot hverandre
Starcraft 1-2! Du blir hekta!
Rart at ingen har nevnt Garry's Mod. Perfekt lan-spill for 2 stykker.
Rainbow six-spillene var jo dritbra når de kom. Og ikke så veldig lett alltid heller, ettersom man døde lett.
Men dersom du ikke har spilt det før, slik at du ikke har nostalgiske minner, så vil du nok bli skuffet over grafikken til de gamle spillene.

Jeg foreslår Age of Empires 2. Alltid en slager på LAN
Dersom du får en del fargefeil (om du spiller på windows vista/7), så sjekk ut denne.
Haaha Last ned Serious Sam.
Lane minecraft er jo digg da
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
MINECRAFT
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Civilization V og Worms World Party!