Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2825
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Noen som veit om noen Hasj erstatninger som funker bra?

Jeg har hørt om noe som heter "Wild Dagga", noen som har erfaring med den eller andre lingnende stoffer?

fant litt info her:

>>>www.droger.nu
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg har lite erfaring med hasj (bare prøvd en gang skikkelig) Men wild dagga gir en fin mild mellow rus. (jeg har akkurat røykt, HAHA)
Du føler deg avslappa og gira samtidig. I store mengder gir det fine halliser
Jeg vet ikke om Spice Gold og Diamond (har aldri prøvd plain spice) selges lenger, men jeg vil si at disse gir en ganske bra ekvivalent av en sløv indica-rus (altså du blir stein, men ikke særlig høy). Har hørt lovord om Skunk (altså ikke cannabis-strainen), men har ikke prøvd denne.
Sitat av mr_hofman Vis innlegg
Jeg har lite erfaring med hasj (bare prøvd en gang skikkelig) Men wild dagga gir en fin mild mellow rus. (jeg har akkurat røykt, HAHA)
Du føler deg avslappa og gira samtidig. I store mengder gir det fine halliser
Vis hele sitatet...
hvor mye og hvordan snakker vi her? mekka en liten en da jeg kjøpte en pose med wild dagga og blandet det med tobakk...., men kan ikke si jeg merket noe annet en røyksmaken
Sitat av SilverKhan Vis innlegg
Noen som veit om noen Hasj erstatninger som funker bra?
Vis hele sitatet...
Ja. Pot er skikkelig digg det også
Sitat av Kemp Vis innlegg
hvor mye og hvordan snakker vi her? mekka en liten en da jeg kjøpte en pose med wild dagga og blandet det med tobakk...., men kan ikke si jeg merket noe annet en røyksmaken
Vis hele sitatet...
Som sagt en ganske mild rus. Jeg målte ikke opp, med nok et par gram. Hovedsakleig blir du sløv og ganske trøtt i kroppen du kan få milde halliser og ikke minst en mild cannabis-buzz.
spice er ganske bra egentlig.jeg syns det kicker litt vertfall
Jeg ville vist forsikighet ved langvarig forbruk av spice, da blandingen, avhengig av leverandør, inneholder de syntetiske kannabinoidene JWH-018, JWH-073, CP 47,497, HU-210 eller lignende stoffer. Lite forskning er gjort rundt disse stoffene, og de regnes som research chemicals.
Sant det du sier orbiter,men spice miksene er di som ligner mest på cannabis.
Anbefaler spice diamond over di andre variantene.
Men som sagt,vær forsiktig,lite forskning er gjort på di syntetiske cannaboidene som spice inneholder.
Og kvalitets hasj/marihuana er mye bedre på alle måter enn spice produktene.