Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 627
Noen som vet hvordan jeg kan koble harddisken på pcen min til tven, så jeg kan bruke den som skjerm??
Du trenger en kabel. Det er omtrent så mye man kan fortelle deg på bakgrunn av informasjonen du oppgir.
Trådstarter
4 0
okok, tven har rgb(pc) inngang og 3 hdmi innganger. det ser ut som om pcen har lik inngang (rgb pc) men har ikke testa det enda... ble fortalt av noen at jeg trengte en hdmi kable, men skjønner ikke helt hvor jeg eventuelt kan koble den inn i pcen. håper det var litt tydeligere
hvis du ikke har hdmi på pcen, er det litt vanskelig å koble til tv med hdmi.

bare kjøp pckabel på clas ohlson.
Trådstarter
4 0
så det funker ikke med rgb til rgb kobling?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvis du har VGA-utgang på pcen og VGA-inngang på tven er det bare å bruke en VGA-kabel.
Trådstarter
4 0
ait ait, da prøver jeg det! takk for hjelpen
ikke for og stjele tråden din.men må man ikke ha litt nyere tv for og få bilde? men et spm til er det mulig i koble den til ps2?
og jeg trodde at jeg var dårlig å definere....
Jeg har samme inngang på pcen som jeg har på tven min, så kan bare bruke en vanlig pckabel. Har også sånn "HDMI" opplegg men bildet blir helt jævlig av det så har aldri orka å bruke det. Uansett, spør på din lokale data/elektronikkforhandler.
Har du gammel tv må du bruke s-video til s-video.. Har du ny flatskjerm er det så enkelt som en dvi kabel til hdmi.. Med mindre du ikke har dvi på pcen da..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av magnor_mafia Vis innlegg
ikke for og stjele tråden din.men må man ikke ha litt nyere tv for og få bilde? men et spm til er det mulig i koble den til ps2?
Vis hele sitatet...
Koble hva til PS2?