Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 10884
Hei! Skal ta tattis om 1 time, skal ha romertall på brystet men er usikker på om jeg skal plassere det på venstre side av brystet eller høyre?

hva tenker dere?
Det har ulik symbolsk betydning avhengig av plassering. Tattoo artisten burde være istand til å fortelle om dette. Over hjertet er jo en sterk plassering. Romertall over hjertet
Som nevnt over. Jeg har tatovering på venstresiden grunnet nettopp dette. Videre gjerne send meg en pm om du lurer på noe annet.
Hvis du vil ha en ærlig mening hva jeg tenker så er det at romertall som enkeltstående tatovering er harry og du burde droppe det. Er det en fødselsdato eller lignende så ta det heller på innsida av underarmen
Cowstore, trådstarter etterspurte plasseringsråd, høyre/venstre. Håper og tror trådstarter gir blanke faen i din ærlige mening.
Vil man ta tatovering av romertall, så tar man tatovering av romertall. Drit i hva andre sier om det.
Ville selv tatt den på venstre side mtp hjertets plassering.
Nå er jeg spent på hvilken side det ble på da.