Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  2799 627356
Sitat av snja Vis innlegg
Hei,
Er på utkikk etter en film som jeg ikke fikk sett ferdig på canal+action forige? måned.. Den handler om et nødsignal fra noen forskere inne i amerikansk militær base. Det som skjer er at de finner en død mann i doen og diverse andre ting,, Det bor også noen slags huleboere eller kannibaler inne i fjellet. Noen som vet hva denne filmen heter?
Vis hele sitatet...
Kan det være 30 days of night? http://www.imdb.com/title/tt0389722/
Eller The Thing? http://www.imdb.com/title/tt0084787/
Sist endret av tafsern; 16. mai 2009 kl. 18:18.
er ute etter en film der hvor det er første gang en svart person trener et amerikansk fotball lag. og han blander svarte og hvite i et lag. tror det enner med at di vinner hele driten. masse konfligter på veien.
noen som vett hvilken det er. treneren er en kjent person. husker ikke hvem.
håper noen vet hvilken film jeg mener. hadde lyst og se den i dag
Sitat av r2-d2 Vis innlegg
er ute etter en film der hvor det er første gang en svart person trener et amerikansk fotball lag. og han blander svarte og hvite i et lag. tror det enner med at di vinner hele driten. masse konfligter på veien.
noen som vett hvilken det er. treneren er en kjent person. husker ikke hvem.
håper noen vet hvilken film jeg mener. hadde lyst og se den i dag
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt0210945/
Remember the Titans?
der har me den ja. digg. takk skal du ha
Jeg leter etter en film som jeg så for 5-6 år siden tror jeg. Det var skrekk, og handlet om en gutt med navn "Anton" eller noe lignende. Anton hadde en hand han ikke kunne styre selv. Handen drepte foreldrene og bestevennene hans.

Litt senere står bestevennene opp "fra de døde". Han ene kompisen hadde mistet hode, så han putter en pinne opp i det, og setter det på kroppen igjen. Teiper igjen halsen med sølvtape.

Noen som vet hvilken film jeg tenker på? Jeg gikk i 5.klasse elns da jeg så den, så husker ikke så veldig mye
Sitat av A-H Vis innlegg
Jeg leter etter en film som jeg så for 5-6 år siden tror jeg. Det var skrekk, og handlet om en gutt med navn "Anton" eller noe lignende. Anton hadde en hand han ikke kunne styre selv. Handen drepte foreldrene og bestevennene hans.

Litt senere står bestevennene opp "fra de døde". Han ene kompisen hadde mistet hode, så han putter en pinne opp i det, og setter det på kroppen igjen. Teiper igjen halsen med sølvtape.

Noen som vet hvilken film jeg tenker på? Jeg gikk i 5.klasse elns da jeg så den, så husker ikke så veldig mye
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt0138510/
Idle Hands
Sitat av STOREida Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det var utrolig raskt! Tusen takk
Det handler om en person, jeg tror han heter Benjamin. Han er lærer på en skole. En av elevene(pen jente) sliter med karakterer og sier til Benjamin at hun gjør "hva-som-helst" for gode karakterer. Han visker inn i øre "I want you to...study." Men på en fest senere i filmen møtes de og har sex på en do. Læreren blir senere anklaget for voldtekt og får dødstraff. I mellomtiden er det noen journalister som tar opp denne saken fordi en liten orginisasjon som heter Deathcount eller Deathwatch protesterer mot Benjamins dom. De mener at han er uskyldig...

Mer husker jeg ikke men jeg skulle gjerne hatt navn på den! Takk
Lurer på om tittelen er Historien om Benjamin (etternavn her). Eller Hendelsene om Benjamin (etternavn her)
Sitat av tarque Vis innlegg
Lurer på om tittelen er Historien om Benjamin (etternavn her). Eller Hendelsene om Benjamin (etternavn her)
Vis hele sitatet...
allmektige google sier: Den fantastiske historien om Benjamin Button...... håper dette hjelper deg. jeg skal hvertfall sjekke opp denne. hvis det ikke er denne har du også ben franklin og ben breeg...
Sitat av tarque Vis innlegg
Det handler om en person, jeg tror han heter Benjamin. Han er lærer på en skole. En av elevene(pen jente) sliter med karakterer og sier til Benjamin at hun gjør "hva-som-helst" for gode karakterer. Han visker inn i øre "I want you to...study." Men på en fest senere i filmen møtes de og har sex på en do. Læreren blir senere anklaget for voldtekt og får dødstraff. I mellomtiden er det noen journalister som tar opp denne saken fordi en liten orginisasjon som heter Deathcount eller Deathwatch protesterer mot Benjamins dom. De mener at han er uskyldig...

Mer husker jeg ikke men jeg skulle gjerne hatt navn på den! Takk
Vis hele sitatet...
Høres ut som The Life of David Gale.
http://www.imdb.com/title/tt0289992/
Hvilken film? Handler om atombomber. En terrorist kaprer et tog full av bomber. Så armerer han en bombe en plass å kjører toget inn i en tunnell for å vente på eksplosjonen. Etter eksplosjonen laster di bombene på en lastebil. Åsså trur eg lastebilen skal kjøre over en bro men helikopteret som jager di sprenger broen og lastebilen kjører over kanten. Da kommer "filmhelten" og stropper bombene til helikopteret.
Atomic Train har vel lite med terrorister å gjøre såvidt jeg vet.

Eneste jeg kommer på er Under Siege 2.
http://www.imdb.com/title/tt0114781/
Er ingen av di 2...! En scene er når lastebilen (som er i kø på et fjell) blir sett på av amerikanske styrker via satelitt, så ringer hoved personen terroristen opp på telefonen og sier han ska sprenge lastebilen til h..... Da bryter lastebilen ut av køen og røper posisjonen sin.
Sitat av snja Vis innlegg
Hei,
Er på utkikk etter en film som jeg ikke fikk sett ferdig på canal+action forige? måned.. Den handler om et nødsignal fra noen forskere inne i amerikansk militær base. Det som skjer er at de finner en død mann i doen og diverse andre ting,, Det bor også noen slags huleboere eller kannibaler inne i fjellet. Noen som vet hva denne filmen heter?
Vis hele sitatet...
The Hills Have Eyes 2?
Det er en film som jeg så for en stund siden.
Den handler om gladiatorer. ( tror han ble fanget ) men i alle fall så på slutten av filmen gjør de opprør mot Romer hæren.
Filmen slutter trist med at alle gladiatorene ble drept av romerene .


Ikke Gladiatoren :::.
Happy Birthday
clarionify's Avatar
Det er en film som jeg så for en stund siden.
Den handler om gladiatorer. ( tror han ble fanget ) men i alle fall så på slutten av filmen gjør de opprør mot Romer hæren.
Filmen slutter trist med at alle gladiatorene ble drept av romerene .


Ikke Gladiatoren :::.
Vis hele sitatet...
Kan det være Spartacus?
Happy Birthday
clarionify's Avatar
Er ingen av di 2...! En scene er når lastebilen (som er i kø på et fjell) blir sett på av amerikanske styrker via satelitt, så ringer hoved personen terroristen opp på telefonen og sier han ska sprenge lastebilen til h..... Da bryter lastebilen ut av køen og røper posisjonen sin.
Vis hele sitatet...
He he.. hørtes ut som: Die Hard 4.0 - Live Free or Die Hard
Men er sikkert ikke den
Ja spartacus takker
Sitat av mrFreak Vis innlegg
He he.. hørtes ut som: Die Hard 4.0 - Live Free or Die Hard
Men er sikkert ikke den
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke den. Men eg meine å huske at i samme film så tar en av terroristene ut selve sprengstoffet utav atombomben og legger i en sekk å går i sentrum av en stor by (i usa) å skal sprenge den der! Men han blir skutt og hovedpersonen må uskadeligjøre bomben...
Sitat av Huskey Vis innlegg
Nei, det er ikke den. Men eg meine å huske at i samme film så tar en av terroristene ut selve sprengstoffet utav atombomben og legger i en sekk å går i sentrum av en stor by (i usa) å skal sprenge den der! Men han blir skutt og hovedpersonen må uskadeligjøre bomben...
Vis hele sitatet...
Noen av disse?
JESS...!! The Peacemaker Tusen takk....!!
Hei! Jeg er ikke ute etter navnet på en film, men navnet på en serie om bilrenovering på Discovery.

Det er en serie der en gruppe mennesker får et begrenset budsjett til å restaurere og pimpe en valgt bil/bilvrak.

Noen om vet hva denne serien heter?
Sitat av Handyman88 Vis innlegg
Hei! Jeg er ikke ute etter navnet på en film, men navnet på en serie om bilrenovering på Discovery.

Det er en serie der en gruppe mennesker får et begrenset budsjett til å restaurere og pimpe en valgt bil/bilvrak.

Noen om vet hva denne serien heter?
Vis hele sitatet...
http://turbo.discovery.com/wrecks-to...to-riches.html
▼ ... over en uke senere ... ▼
leter etter en film hvor en mann drar til england på besøk elns fra usa og så blir han plutselig konge.

jeg trodde det var med skuespillern George wendt http://www.imdb.com/name/nm0001841/

men finner ikke filmen på lista.

kan også være han her: http://www.imdb.com/name/nm0823563/

de ligner veldig.
Sitat av Geiten Vis innlegg
leter etter en film hvor en mann drar til england på besøk elns fra usa og så blir han plutselig konge.

jeg trodde det var med skuespillern George wendt http://www.imdb.com/name/nm0001841/

men finner ikke filmen på lista.

kan også være han her: http://www.imdb.com/name/nm0823563/

de ligner veldig.
Vis hele sitatet...
Det er King Ralph, med John Goodman.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Det er King Ralph, med John Goodman.
Vis hele sitatet...
haha takk! faen alle 3 ligner lol.
Okey en hard en. Jeg veit ikke om det kan kalles en film varete ikke mer enn 15min etter det jeg kan huske. Isåfall er den Norsk og jeg så den for sikkert 15 år siden på NRK eller TV2. Den handlet om mobbing tror jeg. Var en klasse på en skole hvor en gutt ble mobbet. Det endte med at han tok en kjøkkenkniv hjemme til skolen, hvor han i gymtimen stakk en medelev. Kanskje det var en opplysningsfilm eller noe...

Anyone?
Hvilke film er dette;

En britisk politioffiser jobber i London men blir overflyttet til en liten bygd hvor kriminaliteten er relativt lav, men så skjer det underlige ting i bygden og politimannen går på rampage i slutten av filmen

På forhånd, takk takk
Sitat av TempoGigante Vis innlegg
Hvilke film er dette;

En britisk politioffiser jobber i London men blir overflyttet til en liten bygd hvor kriminaliteten er relativt lav, men så skjer det underlige ting i bygden og politimannen går på rampage i slutten av filmen

På forhånd, takk takk
Vis hele sitatet...
Hot Fuzz!
http://www.imdb.com/title/tt0425112/
Sitat av Hjelpestikker Vis innlegg
Okey en hard en. Jeg veit ikke om det kan kalles en film varete ikke mer enn 15min etter det jeg kan huske. Isåfall er den Norsk og jeg så den for sikkert 15 år siden på NRK eller TV2. Den handlet om mobbing tror jeg. Var en klasse på en skole hvor en gutt ble mobbet. Det endte med at han tok en kjøkkenkniv hjemme til skolen, hvor han i gymtimen stakk en medelev. Kanskje det var en opplysningsfilm eller noe...

Anyone?
Vis hele sitatet...
Det er en serie fra Midt i Smørøyet!
Jeg er på utkikk etter en science fiction-film som gikk på tv for mange herrens år siden.

Jeg husker bare vage øyeblikk fra filmen:

* jeg TROR det var et meteor-regn som startet det hele
* Jeg husker at man fant spesielle sorte steiner (hver "stein" hadde en ørliten åpning, og når de stakk inn et mikroskop for å se, så fant de noen skumle små organismer)
* Befolkningen ble "smittet" av denne steien
* Folk samlet seg på et spesielt sted for å motta / sende av gårde et romvesen

En annen detalj jeg husker var at moren til den ene i filmen hadde blitt smittet, og hun prøvde å "verve" ham mens de gikk mot "møtestedet" der de skulle sende/motta romvesenet.

Noen som har sett samme filmen og som vet hva jeg prater om ?:P
Lurer på følgende film, en jeg husker gikk på tv engang på 90-tallet.
Handlet om en familie og faren jobbet som arbeider ved en jungel, regnskog. Så blir sønnen kidnappet/forsvunnet. Det som skjer er at sønnen møter en lokal stamme. Gutten vokser opp sammen med disse menneskene til han blir voksen.. Så en dag i voksen alder, møter han igjen sivilisasjonen og familien sin, men han husker dem ikke..

Tror det var noe sånt handlingen foregikk... Håper noen vet hvilken film jeg snakker om.
Sitat av konrad21 Vis innlegg
Lurer på følgende film, en jeg husker gikk på tv engang på 90-tallet.
Handlet om en familie og faren jobbet som arbeider ved en jungel, regnskog. Så blir sønnen kidnappet/forsvunnet. Det som skjer er at sønnen møter en lokal stamme. Gutten vokser opp sammen med disse menneskene til han blir voksen.. Så en dag i voksen alder, møter han igjen sivilisasjonen og familien sin, men han husker dem ikke..

Tror det var noe sånt handlingen foregikk... Håper noen vet hvilken film jeg snakker om.
Vis hele sitatet...
Jungle 2 Jungle?
http://www.imdb.com/title/tt0119432/
Sitat av Sykes Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hehe, er nok ikke den nei. Ingen komedie. Er vel fra tidlig 90 tall tenker jeg.. kanskje 80 tallet også..
Ser etter en film jeg så på v.g skole som handlet om IRA osv, sikkert over 20 år gammel. Handlet om konflikten i nord irland. Var noe med 2 kamerater som drepte folk og ble drept senere tror jeg. Husker bare bittesmå glimt=( Husker at i slutten av filmen var det en veldig ''trist'' sang, egentlig veldig trist slutt mener jeg å huske.
hei når jeg var yngre så jeg en skrekk film som har norsk tittel leieboren.Handling forgår i et gammelt hus,en familie flytter inn å di finner ut at det er en låst dør til loftet som skjuler et speil med en demon i.Husker ikke noe mer.Det er en gammel film
Sitat av Restyle Vis innlegg
Det er en film jeg leter etter også; den er veldig gammel - og har vel ikke sett den på minst 5 år.

Det jeg husker av filmen er at det aller, aller meste foregår på havet.
Det er en "gjeng" med "banditter" (eller noe i den duren) som kjører rundt på havet med noe jeg vil klassifisere som en avansert vannskuter.

Jeg husker at "jord" var noe som var veldig skjeldent, og var noe som hadde en veldig høy salgsverdi i filmen.

Det var endel slossing, og "waterchasing" hvis man kan kalle det for det. I filmen ble en av personene (hovedpersonene) fanget, og ble satt i et bur. Der ble han sunket sakte med sikkert ned i gjørme, men klarte å komme seg løs.

Husker også at en av personene som var på en båt, pisset i en flaske å heldte det oppi en "rensemaskin" hvor det ble "rent" forså å drikke det igjen. (Lite vann å drikke ute på havet).

Noe jeg er litt usikker på er hvorvidt de gikk ned på havbunnen til slutt for å samle jord, siden en av personene var smarte nok til å skjønne hvor dette kom fra.

Hvis jeg ikke tar helt feil het filmen noe med "water" i seg.
Takker for all hjelp.
Vis hele sitatet...
Waterworld.... Hekt sikkert... Se lenger opp i diskusjonen...
Noen som vet hvilken film det her er:

Amerikansk film. Et par kjøper et stort hus, de leier ut underetasjen. Personen som leier viser seg å være helt gal, betaler ikke leia, de får ikke tak i han heller. Det bor andre folk i underetasjen, og de får ikke kastet personene ut. Er en thriller mener jeg.

Takker på forhånd for hjelp.
Sitat av Bentley Vis innlegg
Noen som vet hvilken film det her er:

Amerikansk film. Et par kjøper et stort hus, de leier ut underetasjen. Personen som leier viser seg å være helt gal, betaler ikke leia, de får ikke tak i han heller. Det bor andre folk i underetasjen, og de får ikke kastet personene ut. Er en thriller mener jeg.

Takker på forhånd for hjelp.
Vis hele sitatet...
Rakkern, fant filmen sjøl. Anbefaler den!

Pacific Heights: http://www.imdb.com/title/tt0100318/
Sitat av gummiand Vis innlegg
Ser etter en film jeg så på v.g skole som handlet om IRA osv, sikkert over 20 år gammel. Handlet om konflikten i nord irland. Var noe med 2 kamerater som drepte folk og ble drept senere tror jeg. Husker bare bittesmå glimt=( Husker at i slutten av filmen var det en veldig ''trist'' sang, egentlig veldig trist slutt mener jeg å huske.
Vis hele sitatet...
Bloody Sunday?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av HossCarter Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg husker stemmer ikke dette med to stykker som går rundt og dreper folk. Selv om sangen godt kunne vært U2 sin Bloody Sunday.
Heisann!

Jeg så en film for evigheter siden, og det eneste jeg kan huske var at den var veldig underholdene. Husker VELDIG lite, men det jeg husker er at verden var i ruiner, og folk kjørte rundt på mopeder og bodde på skrapdynga. Hovedpersonen (kevin costner?) gikk/bortført til en slags lege som brukte ganske utradisjonelle metoder og utstyr på operasjonen. Er vel omtrent det jeg husker.. beklager det, men håper noen kanskje kan hjelpe meg
Jeg leter etter en film:

Det er en kvinnelig skuespiller som blir sendt til universet gjennom en tidsgreie? Hun møter en person i reisen, å senere er hun i rettsak tror jeg, for å forklare eller bevise det hun opplevde. Noen som har peiling?
Sitat av evievu Vis innlegg
Jeg leter etter en film:

Det er en kvinnelig skuespiller som blir sendt til universet gjennom en tidsgreie? Hun møter en person i reisen, å senere er hun i rettsak tror jeg, for å forklare eller bevise det hun opplevde. Noen som har peiling?
Vis hele sitatet...
Contact, med Jodie Foster.
Nerd på deltid
Sitat av ollibolli Vis innlegg
Heisann!

Jeg så en film for evigheter siden, og det eneste jeg kan huske var at den var veldig underholdene. Husker VELDIG lite, men det jeg husker er at verden var i ruiner, og folk kjørte rundt på mopeder og bodde på skrapdynga. Hovedpersonen (kevin costner?) gikk/bortført til en slags lege som brukte ganske utradisjonelle metoder og utstyr på operasjonen. Er vel omtrent det jeg husker.. beklager det, men håper noen kanskje kan hjelpe meg
Vis hele sitatet...
The postman?
det kan være den Foslid, sjekka litt ut på imdb.. Det at du nevner det styrker bare mistanken min takk!
Da kan jeg starte da: En mann med en hvit maske og svart rundt øynene(på maska så det ut som, med en litt rar hake også), en hatt som er helt svart og litt rund. Personen er kledd i svart med en svart kappe.

Så en snutt av den på Viasat 4, ha kastet en sånn stjerne greie.

Reklamen lød som dette: "Du kommer deg ikke vekk fra våre action filmer på lørdager. bare på Viasat 4.."

Noen som vet, den så drit rå ut.
Sitat av erlnd2210 Vis innlegg
En mann med en hvit maske og svart rundt øynene(på maska så det ut som, med en litt rar hake også), en hatt som er helt svart og litt rund. Personen er kledd i svart med en svart kappe.
Vis hele sitatet...
Helt sikkert V For Vendetta
Sist endret av Fx114; 18. juni 2009 kl. 15:02.