Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3043
Jeg venter på å starte i ny jobb i februar, men har ingen jobb for øyeblikket, det har resultert i enda dårligere økonomi. Har tenkt i det siste på muligheten for å tjene penger med å ha bil og førerkort. Vurdert pirattaxi, hente varer, flyttelass o/l..

Er det noen som har konkrete tips om hva jeg kan gjøre, kanskje noen erfaringer? Kan være både svart og ulovlig
Uber har jo blitt lovlig igjen Ikke mye å tjene men :P Hva med Foodora eller lignende ?
Du kan jo ta på deg flytte lass, kjøpe varer for folk i karantene osv.

Ulovlig er det lønnsomt å hente div drugs i Oslo å frakte å selge det nordover.
Du kan ta kontakt med postnord/bring f.eks. og hør etter der.
Du kan sjekke ut avis-utkjøring om natta, sistnevnte har jeg hørt er bra betalt.

Edit: leste litt fort gjennom den delen du skrev om jobb i februar. Kanskje småjobber på finn kan være noe
Sist endret av Hjelm1; 14. desember 2020 kl. 20:16.
Pirat er vanligvis en fin ekstra inntekt.. Bare ikke for øyeblikket.
Deale drugs er vel det best betalte, gitt at du har gode kontakter. Og et nettverk velfungerende narkiser. Ser prisen på røyk er skyhøy i min by enda, selv om jeg kan kjøpe plater og hekkere til nesten samme pris nå, som før corona. Hadde jeg giddet kunne jeg ha tjent gode slanter her. Dette er seff det med høyest risiko, så ville ikke gjort det med mindre du vet hvordan du kan gjøre "trygt".. være seg stabil leverandør og en god kundebase du kun snakker med over krypterte meldinger og de burde vite minst mulig om deg og ditt. Folk tror de får de får strafferabatt over grammet de ble tatt med og da kaster de gjerne sin mor under bussen så fort de tror de selv kommer bedre ut av det.(wickr, signal osv anbefales)
Heller 2 mnd til med dårlig økonomi enn en liten potensiell tur i kasjotten/saftig bot med kriminellstempel i panna resten av livet.

Ellers er det gode tips over. Selg bokserne dine til griser på internett? Fordel om du er jente såklart men med verden vi lever i overrasker det meg ikke at også gutter kan gjøre det. Q

Lykke til i rottereset, og gratulerer med ny jobb! Husk at ingen tar med seg en feit bank konto når de dauer. Visstnok ingen kapitalisme der har jeg hørt og godt er det!
Sist endret av Heimdall-; 14. desember 2020 kl. 20:44.
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Uber har jo blitt lovlig igjen Ikke mye å tjene men :P Hva med Foodora eller lignende ?
Vis hele sitatet...
Det er sykt stress å skulle bli Uber-sjåfør. Vi snakker taxioppkjøring, en haug attester, registrering av firma ++ for å kunne kjøre litt Uber.. Så ikke noe å styre med hvis du bare skal kjøre litt en kort periode.