Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 9219
Har aldri skrevet trip report men here i go.

Så dette skjedde i går.
Fikk tak i ett gram med flein og har alltid hatt lyst å prøve det men var samtidig nervøs for å freake ut over at ting ble anderledes.

Lå halvparten på en skive og andre halvparten på en annen skive. Spiste først den ene og ventet litt.

Etter 20 - 30 min gikk jeg ut for å ta en sigg med vennene mine. Jeg prøvde å føle på noe og følte meg mer glad en jeg pleier men var ikke helt sikker på om det bare var placebo. Men jeg synes ting begynte å virke mer interessant. Trær og planter var skikkelig kult å se på. Jeg fikk en urge til å ville utforske ting å se på ting.

Gikk inn igjen og hev i meg skive nummer to. Og etter det bestemte meg og han som tripp sittet meg for å gå ut en tur mens soppen skulle begynne å virke. Mens han gjorde seg klar begynte jeg virkelig å føle at noe var anderledes. Synes rommet jeg satt i virket større og mer ekko aktig. Dette var ca 1 time etter den første skiven.

Vi gikk ut. Og ting begynte å bli mer intenst. Jeg husker ikke helt om jeg fortsatt klarte å holde en samtale fordi det gikk veldig fort fra det til at jeg følte jeg var ikke meg selv lenger. Det er veldig vanskelig for meg å forklare hvordan det var. Min korttidshukomelse ble veldig dårlig og jeg klarte ikke helt å huske hva jeg holdt på å si så jeg begynte en setning men klarte ikke fullføre den.
Min kompis/trip sitter begynte å spørre meg masse spørsmål men jeg klarte ikke svare nesten. Jeg ble så fiksert på tingene rundt meg.

Så kom visualene. Dette var jeg usikker på om jeg kom til å få. Har hørt fra de fleste at 1 gram skal være ganske mildt med lite visuals. Jeg begynte å se mønster nedi bakken. Geometriske former og sånn. Vi gikk forbi en gård hvor det var mange sauer. Plutselig så det ut som den ene sauen hadde 4 horn og hodet til den så ut som det vridde seg rundt og så på meg. Jeg måtte fortelle min kompis dette. Han fortalte meg at pupillene mine var gigantisk og jeg følte definitivt at jeg trippet nå men fortsatt mildt. Kunne fortsatt snakke sånn noenlunde.

Så kom vi til en hovedvei hvor mange biler kjørte. Her begynte jeg å føle at det ble veldig intenst. Jeg så alle de geometriske formene komme frem i alt jeg så på. Og litt sorte hull eller øyne påenmåte forme seg steder. Jeg var veldig stille med mindre min kompis snakket med meg men jeg klarte så vidt å snakke fordi jeg glemte hva som ble sagt for noen sekunder siden. Jeg sa til min kompis at nå begynte jeg å føle at det ble intenst.

Vi gikk tilbake til huset fordi vi var egentlig ikke ferdig med turen men han skulle hente noe inne. Jeg satt meg ned på en stol utenfor og lukket øynene og pustet dypt. Og da begynte en god sensasjon komme i kroppen min. Jeg var ikke engstelig lenger. Det var rolig ute og tidlig på morningen og solen var så vidt begynt å gå opp.

Jeg begynte å føle meg varm og euforisk vil jeg si. Og jeg glemte nesten hvem jeg var med mindre jeg begynte å tenke på det. Følte at jeg var utenfor kroppen min påenmåte men det er veldig vanskelig å forklare. Den personen jeg er vandt til å være så jeg på som en annen en den jeg var da.

Vi gikk ned til et vann. Det var utrolig fint der. Jeg følte meg glad og all angst og depresjon var helt gone. Det synes jeg er utrolig for jeg følte meg veldig ute og ville trodd det skulle være skummelt men det var ikke det. Jeg ble veldig fiksert på kompisen min og synes det var interessant og se på han. Jeg klarer egentlig ikke øyekontakt til vanlig men det betydde ingenting for meg der og da. Plutselig så han skikkelig gammel ut også morphet fjeset hannes til mange ting og plutselig hoppet øynene hannes opp og han hadde 4 øyne. Jeg synes dette var døds morsomt.

Min kompis løp rett opp til huset for å hente drikke til oss og jeg sa det var greit for jeg var helt ok med å være aleine. Det var tydeligvis veldig kaldt ute men det la jeg ikke merke til i det hele tatt. Alt føltes som en evighet og tid ga ikke mening lenger. Men jeg visste fortsatt at jeg trippet og alt kom til å bli ok igjen. Alt så nytt ut selvom jeg kjente igjen stedet jeg var på. Verden så mye finere ut og jeg følte meg som en del av den. Jeg prøvde å tenke på hva jeg skulle si om noen fremmede kom ned til dammen men det var nesten umulig fordi jeg måtte begynne tanken på nytt hele tiden og konsentrere meg så hardt om å holde den tanken og jeg bare ga opp.

Det føltes ut som kompisen min var vekke kjempe lenge men i virkeligheten var det bare 4 minutter.

Alt var skikkelig gøy. Uansett hva. Jeg kunne se på vannet eller skogen eller fjell og det var like gøyt å se på alt sammen. Vi satt der en stund og jeg smoket noen trekk med bra weed. Dette var noe jeg allerede visste om at ikke var anbefalt på flein men jeg følte meg så bra at jeg gjorde det og ingenting forandret seg. Jeg var like glad og følte en indre ro dypt inni meg jeg aldri har følt før. Har aldri noensinne følt meg så avslappet og euforisk.

Tok turen tilbake for å nå gå inn. Jeg måtte stoppe mye på tilbakeveien og hvert sted var som en ny destinasjon og jeg følte jeg gikk på en lang reise. Det var så mye som foregikk i hodet mitt som ikke går an å sette ord på eller beskrive og jeg følte jeg trippet veldig hardt. Jeg hadde så lyst å snakke om det jeg opplevde men alt kom ut som tilfeldige ord og kompis forstod ingenting og bare lo. Nå var klokken 7 på morningen ca og på veien så jeg folk komme mot oss. Jeg var klar over at jeg trippet men jeg ante ikke hvordan i all verden jeg skulle oppføre meg normalt. Jeg synes det var skikkelig skummelt å gå forbi de folkene og følte at de sikkert så kjempe rart på meg. Men de gjorde ikke det egentlig. Vi bare gikk forbi. Men for meg var det en stor test. Jeg følte jo meg ikke som ett menneske lenger samtidig som jeg visste at jeg var det og at jeg bare trippet.

Vi kom inn og de gode sensasjonene og den indre roen var der fortsatt. Jeg klarte ikke forstå hvordan denne trippen skulle ende en gang. Hvordan jeg skulle gå tilbake til den personen jeg var før. Det var skikkelig rart å tenke på. Jeg klarte ikke snakke eller forme setninger what so ever. Nye tanker og ideer kom og gikk hele tiden. Min kompis tok på the Simpsons til meg og gikk å la seg. Det var helt ok for meg. Jeg følte meg så fantastisk. Men så etter hvert på kanskje 30 min begynte jeg sakte å komme tilbake til megselv. Følte meg fortsatt anderledes men mye mer sober igjen. Jeg kjente at trettheten begynte å komme. Gjennom hele trippen følte jeg meg skikkelig våken og energisk men nå var det over og det var helt ok. Jeg var veldig glad for den opplevelsen jeg fikk og at jeg ikke pyset meg ut og ikke turde å spise fleinen. Fordi det er det beste valget jeg har tatt på lenge. Dårlig mage dagen etter var definitivt verd trippen.

Må si jeg var positivt overrasket over hvor bra jeg tok det. Det var umulig for meg å føle meg engstelig gjennom det mest intense i trippen. Jeg som egentlig er kjempe redd for det som er nytt og ukjent og sliter med mye angst til vanlig. Det var bare helt borte. Jeg hadde nok en god trip sitter og som virkelig ledet meg rett vei. Jeg føler at dette kan jeg lett ta igjen uten en tripp sitter. Jeg har lyst å utforske psykedelika mer. Få mer ut av det. Lære noe nytt. Jeg tror hvis jeg får gjort det aleine en gang så kan jeg jobbe med mine psykiske plager. Jeg føler allerede at jeg har gitt slipp på mange demoner. Det var noe jeg også ville med denne trippen. Jeg lærte at jeg har veldig lite å bekymre meg om egentlig. Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal slutte å være bekymret. Kanskje det blir 2 gram neste gang for dette er bare begynnelsen


Dette er en liten oppsummering av hva slags trip jeg hadde
- Ut av kroppen følelse.
- Følelse av glede.
- Euforisk følelse i hele kroppen.
- Visuals som trails og geometriske former komme frem i alt og ting pustet og lagde bølger. Så også bølger når jeg lukket øynene.
- Så ting fra helt nye perspektiver
- Følte meg skarp og klar i hodet samtidig som jeg ikke kunne snakke og forme setninger eller tenke normalt/ikke helt kontroll på tankene mine. De bare kom.
- Hallusinasjoner som ikke går an å forklare som var mentalt og ikke visual
- Hadde lyst å røyke noe hele tiden. Samma hva. Sigg eller weed eller vape. Bare røyk i lungene.
Takk for fin rapport. Hørtes ut som en god tripp. Synes du beskriver det veldig godt.
Anonym bruker
"Tom Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gratulerer med ditt første møte med soppen sin magiske verden.
Tusen takk for historien
Fin rapport
Siden du fikk såppas bra funk av 1 gram så ville jeg ikke gått rett på 2 gram neste gang.
Det er veldig mye mer en 1 gram.

Test heller 1,5 gram nestegang å se hvordan det er
Sitat av Luzid Vis innlegg
Vi satt der en stund og jeg smoket noen trekk med bra weed.....
Vis hele sitatet...
å nei
Jeg var like glad og følte en indre ro dypt inni meg jeg aldri har følt før. Har aldri noensinne følt meg så avslappet og euforisk.
Vis hele sitatet...
Det var godt.

Jeg har hatt samme opplevelse. Det er mulig ha en superpositiv synergi av kombinasjonen, men akkurat dette er ikke verdt å gjenta før du er helt sikker på at turen er over. Du forsterker begge opplevelsene eksponensielt ved å blande cannabis inn i psykedelikaen, får du litt angst da, får du helvete, som du allerede vet.

Glad for å lese denne trip-reporten, den minner meg om mine første ganger, som var ekstremt verdifulle opplevelser. Håper ikke du tolker kommentaren min til å være noe annet enn en advarsel mot det overmotet som naturlig kommer når du begir deg ut på nye, høyere doser.

Hvor lenge varte turen totalt?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Luzid's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bær Vis innlegg
å nei


Det var godt.

Jeg har hatt samme opplevelse. Det er mulig ha en superpositiv synergi av kombinasjonen, men akkurat dette er ikke verdt å gjenta før du er helt sikker på at turen er over. Du forsterker begge opplevelsene eksponensielt ved å blande cannabis inn i psykedelikaen, får du litt angst da, får du helvete, som du allerede vet.

Glad for å lese denne trip-reporten, den minner meg om mine første ganger, som var ekstremt verdifulle opplevelser. Håper ikke du tolker kommentaren min til å være noe annet enn en advarsel mot det overmotet som naturlig kommer når du begir deg ut på nye, høyere doser.

Hvor lenge varte turen totalt?
Vis hele sitatet...
Min kompis sa jeg trippet i 3 timer omtrent føltes mye lenger ut og alt var som et slags langt eventyr. Bare det å gå 200 meter var som å gå på en kjempe lang reise.

Og ja vil nok være forsiktig med å røyke weed på det men i det momentet jeg var i så var det som om jeg bare visste at jeg ville ha weed og jeg var så skråsikker på at det kom til å bli amazing. Det var umulig for meg å føle angst i det hele tatt. Har aldri følt meg så at peace med meg selv.

Sitat av Luzid Vis innlegg
Min kompis sa jeg trippet i 3 timer omtrent føltes mye lenger ut og alt var som et slags langt eventyr. Bare det å gå 200 meter var som å gå på en kjempe lang reise.

Og ja vil nok være forsiktig med å røyke weed på det men i det momentet jeg var i så var det som om jeg bare visste at jeg ville ha weed og jeg var så skråsikker på at det kom til å bli amazing. Det var umulig for meg å føle angst i det hele tatt. Har aldri følt meg så at peace med meg selv.
Vis hele sitatet...
Lol men jeg klarte jo nesten ikke røyke weed i trippen. Jeg holdt jayen lenge og ble så distrahert av alt rundt meg at jeg glemte at jeg holdt den hele tiden, så tok noen trekk her og der mens kompisen min røykte det meste. Han var dritt misunnelig på at jeg hadde det jævlig gøy haha.
Sist endret av Luzid; 12. desember 2020 kl. 10:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hørtes fint ut, selv hadde jeg min første lille tur på fleinsopp for 2 måneder siden og da jeg tok det alene nøyde jeg meg med 0,5g og det var fint, alt fikk en litt klarere farge og jeg følte meg generelt bra i kroppen, gikk en tur rundt et vann for så å legge meg på sofaen og stirre på et bilde jeg har hengende i stua, ingen visuals men bildet bevegde seg forsiktig noe jeg syns var meget fasinerense så dette skal prøves igjen