Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilken generasjon tilhører du?
Den stille generasjonen (1928 – 1945) 4 2,19%
Boomer (1946 – 1964) 1 0,55%
Generasjon X (1965 – 1980) 25 13,66%
Millennial (1981 – 1996) 114 62,30%
Zoomer (1997-2012) 38 20,77%
Genererasjon Alpha (2013 - ...) 1 0,55%
Stemmegivere: 183. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  19 2195
Ville vært interessant å kartlegge hvilke generasjon brukerne her tilhører. Lager poll for å gjøre ting enklere
Ville også vært interessant å vite hvor mange som svarer seriøst.
Sist endret av Superspurv; 4. februar 2023 kl. 21:32.
Hva mener du med zoomer?
Jeg er 2000 modell, men trodde jeg var i klassen generation Z eller noe? Har ikke hørt så mange fler utrykk enn det

Betyr Zoomer Gen Z?
Sist endret av HallaKompis; 4. februar 2023 kl. 21:49.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Hva mener du med zoomer?
Jeg er 2000 modell, men trodde jeg var i klassen generation Z eller noe? Har ikke hørt så mange fler utrykk enn det

Betyr Zoomer Gen Z?
Vis hele sitatet...
Zoomer er Z-en i Gen Z
Sist endret av CannaLars; 4. februar 2023 kl. 22:05.
Jeg lurer på hvem som har svart Den stille generasjonen!
FRELSERN
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ville også vært interessant å vite hvor mange som svarer seriøst.
Vis hele sitatet...
Skulle trodd freak var full av boomer for å være helt ærlig, men det er altså ingen boomere her? Merkelig... Tre fra den stille generasjonen, men ingen boomere? Noen kuker her.

Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg lurer på hvem som har svart Den stille generasjonen!
Vis hele sitatet...
Sjæl, kanskje admins/moderatorene kan gjøre pollen offentlig så vi får sett hvem som har stemt hva, eller blir det for kleint?
Sist endret av dåven; 5. februar 2023 kl. 11:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av dåven Vis innlegg
Skulle trodd freak var full av boomer for å være helt ærlig, men det er altså ingen boomere her? Merkelig... Tre fra den stille generasjonen, men ingen boomere? Noen kuker her.



Sjæl, kanskje admins/moderatorene kan gjøre pollen offentlig så vi får sett hvem som har stemt hva, eller blir det for kleint?
Vis hele sitatet...
Du foreslår altså sånn på ekte at admin skal expose cirka alder på det som mest sannsynlig er anonyme brukere på Norges største undergrunnsforum? Kjempe ide kompis
FRELSERN
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Du foreslår altså sånn på ekte at admin skal expose cirka alder på det som mest sannsynlig er anonyme brukere på Norges største undergrunnsforum? Kjempe ide kompis
Vis hele sitatet...
Hvordan er freak.no undergrunn? Hvis brukere tørr å avtale irl-treff her med eksakt dato, sted og tid, hvorfor skulle de være noia over å få avdekket generasjonen sin?
Sitat av dåven Vis innlegg
Hvordan er freak.no undergrunn? Hvis brukere tørr å avtale irl-treff her med eksakt dato, sted og tid, hvorfor skulle de være noia over å få avdekket generasjonen sin?
Vis hele sitatet...
Det er undergrunn fordi det snakkes om narkotika og andre kriminelle aktiviteter, med brukere som da kan være ettersporbare med posthistorikk.
Det er en grunn til jeg sa mest sannsynlig anonyme brukere, tror du virkelig at flesteparten av brukerne her møter på livetreff?
FRELSERN
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Det er undergrunn fordi det snakkes om narkotika og andre kriminelle aktiviteter
Vis hele sitatet...
Norske mainstream medier kringkaster om knark og krim til offentligheten ganske jevnlig. Temaene er langt ifra undergrunn.
Sitat av Jorg Vis innlegg
brukere som da kan være ettersporbare med posthistorikk
Vis hele sitatet...
Hvis de allerede er ettersporbare spiller det lite rolle...
Sitat av Jorg Vis innlegg
Det er en grunn til jeg sa mest sannsynlig anonyme brukere, tror du virkelig at flesteparten av brukerne her møter på livetreff?
Vis hele sitatet...
Brukere som er ettersporbare er ikke anonym. Det er ikke freak sin oppgave å beskytte kriminelle, det står det klart i reglene.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=293624
Hvis det foreligger en rettskjennelse, så er vi pliktige til å etterkomme kravene i den. Dette har skjedd tre ganger, og da har det vært saker av alvorlig karakter.
Vis hele sitatet...
Sitat av dåven Vis innlegg
Norske mainstream medier kringkaster om knark og krim til offentligheten ganske jevnlig. Temaene er langt ifra undergrunn.
Vis hele sitatet...
En viss forskjell på å rapportere om narkotika kontra det å slippe ut informasjon som kan identifisere narkotikabrukere som så kan rettsforfølges.

Så vidt jeg vet, jeg er ingen koder, så er slike avstemningssystemer satt opp slik at hvem som stemmer aldri blir lagret. Admins hadde ikke kunne gitt deg resultatet om de så ville.
Sist endret av Expialidocious; 5. februar 2023 kl. 16:25.
NYKTERKNEKKERN
blekk2's Avatar
Zoomerene er dømt til å ha det værste navnet på en generasjon av alle tider, "den stille generasjonen" høres jo ti ganger bedre ut
Sitat av blekk2 Vis innlegg
Zoomerene er dømt til å ha det værste navnet på en generasjon av alle tider, "den stille generasjonen" høres jo ti ganger bedre ut
Vis hele sitatet...
Enig.

Når man hiver rundt seg med idiotuttrykk som dette kan man ikke forvente å få skikkelige svar heller i en poll.
Millennials, also known as Generation Y or Gen Y, are the demographic cohort following Generation X and preceding Generation Z. Researchers and popular media use the early 1980s as starting birth years and the mid-1990s to early 2000s as ending birth years
Fakass, jeg blir alltid like overrasket når jeg oppdager at jeg en millenial og ikke en boomer
Herregud!!Nå føler jeg meg som en dinosaur,vi hadde faen sylte meg 10øringer og blå papir 10kr seddel da jeg var yngre.
Sitat av dåven Vis innlegg
Sjæl, kanskje admins/moderatorene kan gjøre pollen offentlig så vi får sett hvem som har stemt hva, eller blir det for kleint?
Vis hele sitatet...
Offentliggjøre resultatene kun siden du er nysjerrig ?

Får bare la vær å stemme da
▼ ... mange måneder senere ... ▼
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Er akkurat Gen Z
Bare noen år fra Alpha

Men takk gud for at jeg ikke er alpha
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Er akkurat Gen Z
Bare noen år fra Alpha

Men takk gud for at jeg ikke er alpha
Vis hele sitatet...
Ja, nå kan du bare zoome videre i livet