Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1262
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt det ganske mange ganger som edible, men aldri røyket. Men det eneste som skjer er jo at jeg får pusteproblemer, rykninger i beina, svimmel og redsel. Hva er gøy med det? Eller ikke alle som ruser seg for å ha det gøy da, og det gjør ikke jeg heller, men jeg blir ikke likegyldig en gang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har tatt det ganske mange ganger som edible, men aldri røyket. Men det eneste som skjer er jo at jeg får pusteproblemer, rykninger i beina, svimmel og redsel. Hva er gøy med det?
Vis hele sitatet...
Nei, dette er ikke gøy, men du kan prøve med lavere doseringer for å se om det føles mer behagelig.

Hvis du ikke klarer å finne en såkalt sweet spot ved å jobbe deg opp fra lave doser så er det kanskje på tide å bite i det sure eplet og akseptere at cannabis - og spesielt edibles ikke er for alle?
Effektene du beskriver høres ikke ut som hverken gøy eller cannabis.Alle reagerer dog forskjellig og noen tåler det bedre enn andre.

Lattermild og matvrak er bedre beskrivende ord etter min erfaring.

Hvis du ikke får noe ut av det så kan du jo like gjerne la være.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke alle som har positivt utbytte av hasj.

Det jeg digga med hasjen var å bli stein, slapp å tenke og å bry meg om hva andre tenkte, slappet av i hodet og kropp, musikk ble bedre, jeg slapp å kjenne på det at jeg egentlig ikke hadde det noe greit psykisk, jeg hadde noe å glede meg til å gjøre osv. Helt til jeg røyka på meg noia etter flere tiår og bare fikk angst og psykoser.
Andre får den angsten fra første trekket, noen blir kvalme og merker ikke engang at de blir steine eller høye. Folk er forskjellige
Jeg syns ikke rusen fra edibles kan sammenlignes noe med rusen fra å røyke det men det kan godt hende du er en av de som rett og slett ikke får positivt ut ytte av hasj i det hele tatt, ikke gidd mer om det ikke gir deg noe
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har tatt det ganske mange ganger som edible, men aldri røyket. Men det eneste som skjer er jo at jeg får pusteproblemer, rykninger i beina, svimmel og redsel. Hva er gøy med det? Eller ikke alle som ruser seg for å ha det gøy da, og det gjør ikke jeg heller, men jeg blir ikke likegyldig en gang.
Vis hele sitatet...
Det du opplever på røyking kan jeg få på edibles.
Jeg synes cannabis er best egna til å filosofiere eventuelt rette tanker inn mot seg selv og brukte det som et verktøy for selvutvikling.
Utover det er ikke cannabis så veldig gøy og det kan fort ende i daglig bruk siden konsekvensene treffer deg ikke som et godstog i trynet med en gang.
Anonym bruker
"Pensjonert Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor folk fortsetter å ta edibles før dem prøver å røyke det er fortsatt en gåte for meg. Jeg hadde røyket sikkert 300 ganger før jeg prøvde edibles for første gang. Jeg var på kanten til å grønne ut fordi det var så intenst og jeg tok en normal dose. Hold dere unna edibles før dere er erfarne med cannabis.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del så blir jeg bare innmari trøtt av både røyk og brownies. Ellers merker jeg ingenting. Er ikke så glad i å føle at jeg kunne sovnet når som helst, så det er nok ikke noe for meg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har tatt det ganske mange ganger som edible, men aldri røyket. Men det eneste som skjer er jo at jeg får pusteproblemer, rykninger i beina, svimmel og redsel. Hva er gøy med det? Eller ikke alle som ruser seg for å ha det gøy da, og det gjør ikke jeg heller, men jeg blir ikke likegyldig en gang.
Vis hele sitatet...
Det er veldig tydelig at du røyker for mye. Har du prøvd å halvere mengden hasj/weed du røyker?

Det kan fort bli litt som å prøve alkohol et par ganger, også synes du det suger fordi du har chugga én liter sprit hver gang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har tatt det ganske mange ganger som edible, men aldri røyket. Men det eneste som skjer er jo at jeg får pusteproblemer, rykninger i beina, svimmel og redsel. Hva er gøy med det? Eller ikke alle som ruser seg for å ha det gøy da, og det gjør ikke jeg heller, men jeg blir ikke likegyldig en gang.
Vis hele sitatet...
Mange får angst av cannabis. Det er ganske innlysende at du får angst når du bruker cannabis og kan derfor ikke nyte rusen. Enten er du av de som rett å slett ikke tåler cannabis fordi de får angst/panikk vær gang, eller så tar du for høye doser.