Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2841
Hei, har skrevet noe om dette på en annen post men har et spm hehe. Første gangen jeg sniffa amf sa han ene kompisen min som har satt skudd med speed og sniffet i mange år, at jeg burde begynne med litt først. Tok litt og litt men jeg følte ikke helt det virket så han sa at jeg bare skulle ta alt. Jeg sniffet og blandet ut i brus og drakk. Han er og var clean på det tidspunktet jeg pratet med han btw. Iallfall ble jeg sinnsykt rusa av dette, men lurer på om kanskje det meste av rusen kom fra rundt 0,3g med molly jeg sniffet rundt en time etter siste med amfetamin. Speeden jeg hadde da var litt mere våt på en måte, litt som kramsnø og litt beige farge.
Når har jeg kjøpt noe nytt av noen andre. Denne speeden er helt hvit og ligner veldig på kokain i både farge og konistens men den er mye mere matt i fargen. Har testet denne ut men det meste jeg har tatt av denne er rundt 0,2 da jeg ikke stoler helt på mine øyemål og fordi jeg nå også vet hva vanlige brukerdoser bruker å være haha

Jeg ble ofc mere rusa den gangen jeg tok den grammeren med speed enn nå når jeg har tatt max 0,2g. Jeg har absolutt ikke tenkt å ta så mye som 1g, når jeg tok den der grammeren første gangen ante jeg jo ingenting om dette. (Så ikke tenk at jeg fortsatt er like dum, kommer ikke ta noe før jeg vet det er sikkert og kommer heller ikke ta 1 g uansett om det er trygt eller ikke)
Er heller ikke helt sikker på hvor mye jeg burde høre på kompisen min ang dosering nå hehe. Men var ikke akkurat sånn at han sa jeg skulle ta alt, han sa jeg skulle begynne med litt og vente rundt 30 før jeg skulle ta mere om jeg i det hele tatt skulle ta mere. Virket ikke, så tok mere etter 30 min. Tok litt og litt men følte ikke at jeg merket noe. Etter rundt to timer hadde jeg tatt alt.

Spm mitt er bare om hva som kunne skjedd om jeg tok så mye som 1g av denne? Hva kunne skjedd forje gangen jeg tok 1 g? Kommer ikke gjøre d uansett om det er trygt eller ikke da jeg føler slike store doser er litt waste og money også hehe
Sist endret av Avenged2022; 5. februar 2023 kl. 19:00.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Hva som er farlig for meg trenger ikke og være farlig for deg og omvendt.
Jeg vil fraråde deg å pakke i deg alt fordi noen andre med «erfaring» sier det, høres ut som et jackass stunt kompisen din ba deg gjøre dersom det er din første gang :P.

Utifra det jeg har opplevd så har ikke det skadet meg der og da å pakke i meg mere eller mindre enn det du tok men over tid så har det vist seg til og være en stor tabbe med resultater som hjerteproblemer, stadig vekk høy puls som fører til høy forbrenning uansett aktivitet, vekttap å rett og slett rævva konsekvenser
Noe sier meg du er blodrusa nå.. xD
Anonym bruker
"Arg Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skjøt en monsterdose en gang, mellom 0,5 og 1g, og da trodde jeg seriøst jeg kom til å dø. Føltes som jeg hadde 300 i blodtrykk og at årene i hele kroppen skulle sprenge. Det var skikkelig dust. Tenker det verste som kan skje er at hjertet stopper.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tar MAX 0.25g med pepper om jeg sklir ut en sjelden gang.Trur ikke du bør høre på "kompisen" din.Du leker med ild her og virker lett antennelig.
Dette innlegget minner meg om en "tur" jeg hadde i 2008,får flashback til det den dag i dag..
Sist endret av Bjørneboe; 6. februar 2023 kl. 19:38.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tar MAX 0.25g med pepper om jeg sklir ut en sjelden gang.Trur ikke du bør høre på "kompisen" din.Du leker med ild her og virker lett antennelig.
Vis hele sitatet...

Jah altså, jeg hørte på han første gangen jeg tok det. Er en god stund siden, når leser jeg mere på nettet for å være sikker haah. Går ikke på den smellen igjen

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Noe sier meg du er blodrusa nå.. xD
Vis hele sitatet...

Hallo hahaah, var helt edru
Sist endret av Avenged2022; 9. februar 2023 kl. 00:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skjøt en monsterdose en gang, mellom 0,5 og 1g, og da trodde jeg seriøst jeg kom til å dø. Føltes som jeg hadde 300 i blodtrykk og at årene i hele kroppen skulle sprenge. Det var skikkelig dust. Tenker det verste som kan skje er at hjertet stopper.
Vis hele sitatet...
Jeg skyter minimum 0,5g i hvær justering, og har hatt 20g speed i systemet flere ganger uten problem, vet ikke hvordan men er nesten udødelig når d kommer til speed
Min dosering er ikke din dosering,
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Makkafreak02 Vis innlegg
Jeg skyter minimum 0,5g i hvær justering, og har hatt 20g speed i systemet flere ganger uten problem, vet ikke hvordan men er nesten udødelig når d kommer til speed
Min dosering er ikke din dosering,
Vis hele sitatet...
Bare for du ikke får overdose der og da så betyr det ikke at du er udødelig, du utsetter hjerte og hele sentralnervesystemet for ekstrem belastning. Du korter levealderen ned betraktelig med et sånn overforbruk. Sånne mennesker som får hjerteinfarkt når de er 30-40
Kommer nokk aldri skyte 0,5 g heheh
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan faen klarer du å sniffe 1 gram? Pleide å sniffe drylere jeg, men 1g tror jeg aldri jeg har fått i nesa på en gang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan faen klarer du å sniffe 1 gram? Pleide å sniffe drylere jeg, men 1g tror jeg aldri jeg har fått i nesa på en gang.
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke snakk om på en gang. Ts snakker om linjer på 70mg og sånn noen steder iallfall.

Med det sagt så har jeg dratt linjer på ett gram selv, men da har det vært OL.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heftige tall ass. Drøyeste jeg har gjort er å svelge to kapsler med 50mg Aduvanz , etterfølgt av 30 mg senere om dagen. Følte meg VELDIG rusa, behagelige brainzaps, brannsårrunking og uorganisert roting i hele leiligheten haha. Og dette skal da være tilsvarende mindre enn 60mg deksamfetamin.

Er det bøffa greier dere snakker om her? 1g speed høres jo helt crazy ut. Eller er en "ordentlig" speedfreak en speedfreak som bruker syke mengder hver dag, til det punkt at han må få i seg 0,3g hver morgen for å føle seg noenlunde normal?
Jeg kan bare snakke for meg selv, den lengste perioden min sammenhengende på speed er på over 4 år, så noen dager kunne det gå flere gram i løpet av et døgn, kan huske å ha spist opptil 30 attentin 10mg på en gang, en annen gang 100 5mg i ett jafs. Dette er jo så klart rein idioti når man ser tilbake på det og jeg håper ikke at jeg havner der igjen.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husk at det er ikke alle som tåler store mengder over lengre tid før hodet blir fritert og kokt vekk.

Har 2 eksempler på noen karer som absolutt skulle henge på oss som hadde skutt amfetamin daglig i 10 år. De skulle ikke være noe dårligere og tok samme mengder og av og til mere.
De kræsja jo rett i månen hver gang og fikk kronisk overtenning. Merket veldig godt at dette ble for mye for gutta.

Etter bare ett - to år med heavy inntak fra dag en så har de pådratt seg noe slags personlighetsforstyrrelser hvor en tror han er arving og etterkommer etter mafiaen i et annet land. Skriver dødslister på Facebook og hva han skal gjøre den dagen han overtar hele mafia greiene i det landet osv..

Han har vært på psykiatrisk både på den strengeste avdelingen man ikke kan være alene og videre til lang tids behandling nå de siste 6-7 årene, og det ser ikke ut som han kommer hjem med det første.

Den andre fyren drev og virra rundt i skogen og tente bål og øvde seg på kamp ved og stå og stikke en kniv inn i et tre og rope på zelenskyj, oppdaterte stadig statuser der hvor han forberedte seg til og reise nedover og joine Wagner styrkene i Ukraina og påstår han har vært i Afghanistan i skyttergravskriger ( aldri kommet lengre enn på sesjon i militæret )
Gikk inn på et slags internat / skole i nærheten med kniven og skremte alle sammen så politiet fikk han tvangsinnlagt på psykiatrisk.
Der inne tror han nå at han soner straff "doing my time" og at han har daglig kontakt med russiske spesialstyrker som snart skal hente han.

En av guttene er i tidlig / midten av 20 årene
Og den andre er i øver del av 30 årene.

Tengt ikke jeg skulle skrive ett langt innlegg men følte jeg måtte skrive dette da det lekes med livet / hodet og psyken ved inntak av store mengder amfetamin.
Dette kan skje hvem som helst og jeg har mange eksempler på folk som har pådratt seg psykiske lidelser som schizofreni, splittede personligheter og evige psykoser de ikke en gang kan medisinere vekk osv..

Felles for alle er overdrevent høyt inntak av amfetamin over tid og uerfarenhet.

Håper dette kan være til nytte og skremsel for noen og kan resultere i "sunnere" og tryggere inntak av stoffet hos noen som kanskje tenker jo mere jo bedre
Jah forresten ville bare si at dette ikke var noe spess bra amf. Tok rundt 0,1 første linja, 0,1 i andre linja, 0,2 i tredje linje, blanda så ut 0,6 i et glass med vann og drakk halve så resten etter mange minutter. Om jeg hadde tatt 1g med god amf så hadde jeg nokk daua hehe