Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2517
Ganske tullete tråd. Men. Er en ting jeg ikke får ut av hodet å nå er tlf til bensinstasjonen stengt så kan ikke ringe de å høre.

I går betalte jeg 273 kr for 2 stk snus og en redbull på Circle K. Snusen så vidt jeg vet koster rundt 90kr pr stk, så det burde være rundt 200kr maks for 2. Koster da en redbull over 70kr nå??
Gå tilbake dit å spør?
Snus er dyrere. 102 for en porsjon her om dagen på Narvesen. Bensinstasjoner er hakket dyrere enn Narvesen.
Sist endret av heartslava; 3. februar 2023 kl. 16:36.
Alle vet at bensinstasjon er dyrt, ingen handler der uten å være klar man blir "ranet" på pris. Sett selv reddbull 473ml koster fort 70 spenn. de har fort 40-50 for 250 ml. kjøp heretter i matbutikken. Snus kan du kjøpe på nett mye biligere i Norge fra sunslagret eller snus365.no
Noen som vet om det egentlig er mer lønnsomt å bestille snus på nettet? Eller er det noen butikker hvor det er billigere enn andre steder?
Sitat av Rådebank Vis innlegg
Noen som vet om det egentlig er mer lønnsomt å bestille snus på nettet? Eller er det noen butikker hvor det er billigere enn andre steder?
Vis hele sitatet...
Sist jeg sjekka så var det ikke noe rimeligere enn f.eks Kiwi/Rema.
Sitat av Dough Vis innlegg
Sist jeg sjekka så var det ikke noe rimeligere enn f.eks Kiwi/Rema.
Vis hele sitatet...
Er billigere, sjekk også ut https://grensesnus.no/ litt jall nettside, mem serisøs butikk som også har utsalg både norsk og svenske byer.

eks: Meny tar 91 for G3 No1, grensenus tar 71.75kr, det sier seg vel sitt
Tobakkoland er såvidt jeg har sett det billigste i Oslo. 75,-
Jobber på circle-k. Snuspris varierer, f.eks epok ice blue til 104 men rush snus til 85. Red bull er skamdyrt. En medium ligger vell på rundt 46 kr +-. Er mye som kan spille inn her. Kanskje de med uhell scannet red bullen 2 ganger, kom atti en knapp på kassemaskinen eller så er det rett og slett bare bensinstasjonpriser på plass. Men nei, en vanlig red bull koster ikke 70 kroner.
Sist endret av SmokeBuddah17; 3. februar 2023 kl. 20:56.
Faktisk billigere å bestille en halv stokk igjennom Oda enn det er å kjøpe i butikken. Enda billigere blir det om man bestiller fra en av disse nettsidene som leverer snus i hele landet (snuslageret blant annet)

Er ikke mange ukene siden jeg fikk sjokk over at snusen hadde gått NED i pris forhold til hva jeg er vant med heller.