Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1085
Noe som hjelper mot bronkitt som er reseptfritt? Legekontoret mitt er stengt og jeg har så sinnsykt vondt når jeg hoster. Hoster blod også. Var innlagt på sykehuset i et døgn på grunn av mistanke om blodpropp men de konkluderte med bronkitt. Jeg spurte om jeg kunne få noe medisiner og da sa de bare at det går over av seg selv. Finnes det noe som kan hjelpe meg bittelitt til i morgen slik at jeg slipper så syke smerter? Legevakten kunne heller ikke hjelpe.
Paracet og bronkyl kanskje?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Var de klar over at du kaster opp blod, da de sendte deg hjem??

Tviler på at noe reseptfritt kommer til å hjelpe, utover helt vanlige NSAIDs
Sitat av robhol Vis innlegg
Var de klar over at du kaster opp blod, da de sendte deg hjem??

Tviler på at noe reseptfritt kommer til å hjelpe, utover helt vanlige NSAIDs
Vis hele sitatet...
Yessir var derfor de trodde det var blodpropp.
Hva faen feiler norsk helsevesen?
Har du cosylan tilgjengelig?
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Har du cosylan tilgjengelig?
Vis hele sitatet...
Nei dessverre.
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Nei dessverre.
Vis hele sitatet...
Skriv en melding på helenorge til fastlegen din der du beskriver situasjonen og at du var innlagt med blod i hosten din, og så ber du om cosylan.
Sitat av acid-übermensch Vis innlegg
Hva faen feiler norsk helsevesen?
Vis hele sitatet...
Underfinansiert i alle retninger av politikere som har glemt de kommer til å bli gammel og sjuk de også.

Faen ta de.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har mine tvil om det var bronkitt. Har hatt brystsmerter nå i 3-4 dager. Har tatt kontakt med fastlege angående misbruk av anabole og han har ikke svart enda, tross for at det snart har gått en uke. Usikker på hva jeg skal gjøre. Hoster fortsatt blod og har vedvarende brystsmerter..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hvis du har vondt og hoster blod bør du i det aller minste ringe legevakt.
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Har mine tvil om det var bronkitt. Har hatt brystsmerter nå i 3-4 dager. Har tatt kontakt med fastlege angående misbruk av anabole og han har ikke svart enda, tross for at det snart har gått en uke. Usikker på hva jeg skal gjøre. Hoster fortsatt blod og har vedvarende brystsmerter..
Vis hele sitatet...
Dette er da ingen ting noen på et nettforum får gjort noe som helst med. Se for faen og kom deg til legevakta eller fastlegen.



Det er kun leger, som får gjort noe med dette!



Vi er ikke helsepersonell...
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Har mine tvil om det var bronkitt. Har hatt brystsmerter nå i 3-4 dager. Har tatt kontakt med fastlege angående misbruk av anabole og han har ikke svart enda, tross for at det snart har gått en uke. Usikker på hva jeg skal gjøre. Hoster fortsatt blod og har vedvarende brystsmerter..
Vis hele sitatet...
Du må nesten bare prøve å være voksen og bestille en ordinær time hos legen.

Det blir vanskelig for legen å forholde seg til mas om blod og bol via ymse meldinger, - dette har vi vært gjennom tidligere...
Sist endret av Montezuma; 13. februar 2023 kl. 17:19.
Har allerede ringt legevakta, de mener at det kan være blodpropp i lungene. Til tross for at de tok både CT og røntgen med og uten kontrastvæske, sendte meg hjem igjen likevel, må vel ta enda en tur ned dit.