Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 915
For noen måneder siden begynte hunden å tisse blod og urinen stinket helt forferderlig. Jeg leverte inn en urinprøve som viste at det var blod i urinen, men ingen tegn på blærekatarr. Jeg sa til dyrlegen at det lukter blærekatarr, men de ba meg bare følge med på at det ikke kom noe mer blod i urinen.

Så aldri noe mer blod, men urinen har lukta like vondt hele tiden. Har sagt det til dyrlegen også, men ble ikke tatt seriøst. Skulle kanskje pressa mer på. Nå ble han akutt syk og måtte inn igjen. Blærekatarr som har spredd seg og han er veldig syk, vet ikke om han vil overleve sier de.

Syns det er helt idiotisk, et av landets beste dyresykehus med masse spesialister! Sa også for noen måneder siden at jeg mistenkte at han hadde en sykdom som fører til nedsatt livskvalitet og skade på organer, men da fikk jeg beskjed om at det ikke var relevant? Nå fikk jeg beskjed fra en annen dyrlege at de mistenker denne sykdommen.. arrogante som ikke hører på kundene sine.

Føler at fordi hunden er gammel så bryr de seg ikke om så mye, de anbefaler jo nå avliving
Dokumenter alt i en epost å hør hva de sier.

Utifra ditt synspunkt i innlegget så er jeg forbanna på dyrlegen.
Ikke greit.
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Dokumenter alt i en epost å hør hva de sier.

Utifra ditt synspunkt i innlegget så er jeg forbanna på dyrlegen.
Ikke greit.
Vis hele sitatet...
Ja for jeg mener de burde fulgt han opp med urinprøve i ukene etter dette. Sa det til dyrlegen på søndag og hun virket litt irritert og svarte «ja, men når vi testa så var det ikke bakterier i urinen». Samtidig så de på ultralyd at blæren hans var irritert når han var inne for å sjekke noe annet. Men dette ble da ikke fulgt opp i det hele tatt..

Tørr ikke å klage på de nå da han er i behandling der. Han har fått denne uka på seg til å bli bedre på antibiotika, men de virker ikke særlig optimistiske :/
Sitat av Orkidevann Vis innlegg
Ja for jeg mener de burde fulgt han opp med urinprøve i ukene etter dette. Sa det til dyrlegen på søndag og hun virket litt irritert og svarte «ja, men når vi testa så var det ikke bakterier i urinen». Samtidig så de på ultralyd at blæren hans var irritert når han var inne for å sjekke noe annet. Men dette ble da ikke fulgt opp i det hele tatt..

Tørr ikke å klage på de nå da han er i behandling der. Han har fått denne uka på seg til å bli bedre på antibiotika, men de virker ikke særlig optimistiske :/
Vis hele sitatet...
Du må klage og du må fortelle det til de! Da kan det faktisk hende at de begynner å ta det på alvor igjen.
Dra til en annen dyrlege.
Hadde ett problem med ett kjæledyr for ett år siden, dyrlegen påstår det ikke er noe galt, selv etter 3 besøk ganske tett på iløpet av en uke.
Selvfølgelig var det noe galt, eller så ville ikke dyret bare kollapset og sluttet å puste uten videre, tisset blod og nektet å spise/drikke.
Dro til en annen dyrlege, tok ikke 5min engang før legen fant ut at det beste var å la dyret slippe å lide mer.

Noen dyrleger aner faktisk ikke hva de driver med og det virker som de bryr seg mer om å ta godt betalt enn å hjelpe dyret.... Jævelig trist, men det er dessverre sånn som skjer rundt om.