Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1015
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har slittet med skikkelig russug i det siste. Er så emosjonell og deprimert. Ingen hobbyer hjelper og etter å hengt med folk vil jeg bare innta mere rus vet ikke hvorfor en gang.

Er det noen kjenner seg igjen?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke akkurat ukjent at deprimerte er utsatt for mye russug. Er i samme båt som deg. Kan hende du føler deg mer ensom av å være med folk, siden du fortsatt er deprimert når du er med de (jeg har det sånn).

Hvilke type rus er det snakk om her?
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja. Sittet en uke å sett på TV. Sjeldent TV er på, men ser fortsatt på det.
Spør deg selv hvorfor da vel..
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er i en situasjon som vipper litt på kanten. Har du lyst til å ruse deg? Visst ikke, nevn minimum 5 grunner til hvorfor du ikke vil ruse deg, til tross for at du er rusugen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
vet ikke hvorfor en gang.
Vis hele sitatet...
Sitat av thetech Vis innlegg
Spør deg selv hvorfor da vel..
Vis hele sitatet...
Rakettforsker...


Jeg sliter med det samme og kjente at denne traff.
Kan hende du føler deg mer ensom av å være med folk, siden du fortsatt er deprimert når du er med de (jeg har det sånn).
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hørte akkurat på Svartepetter med Kunsten å tenke negativt. Den traff meg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, jeg har slittet med skikkelig russug i det siste. Er så emosjonell og deprimert. Ingen hobbyer hjelper og etter å hengt med folk vil jeg bare innta mere rus vet ikke hvorfor en gang.

Er det noen kjenner seg igjen?
Vis hele sitatet...
Hva har du rusa deg på, å hvor lenge? En sjelden gang kan jeg røyke noen dager på rad eller kanskje litt over 1 uke og det 1-2 dager før jeg får tilbake interessene jeg hadde før men kan kjenne på det å være deprimert og emosjonell lengre.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ruser de du er med seg? Om de gjør det så kan det fort være en grunn.
Begynn å henge med noen som ikke holder på med det.

There are a few reasons for feeling lonely even when surrounded by friends and family:

You hide your true self.
You have a history of being misunderstood or judged.
Perhaps you feel insecure about certain aspects of your personality.
You try hard to be perfect, so your imperfections never get accepted.
You never give other people a chance to accept (or reject!) you.
Vis hele sitatet...
Kan være du har en annen definisjon på hva/hvordan ett vennskap skal være.
Det kan være at du har missforstått hva ensomhet er
Kan være du har for høye forventninger til hvordan du vil andre skal være mot deg.
Det kan være du faktisk trenger å få en ekte connection med noen.
Det kan være fordi du ikke stoler på noen.
Det kan komme av Borderline personality disorder.

Det trenger ikke nødvendigvis ha noe med deg å gjøre, kan også være de du henger med som kanskje ikke er inkluderende nok eller kanskje bare ikke vet helt hvordan de skal forholde seg til deg eller lignende. Om du sitter musestille i ett hjørne uten å bidra til samtaler.
Eventuelt kan du jo prøve å snakke med de om det.

Ingen av hobbyene du har prøvd funket, hva med å prøve noen nye du ikke har prøvd?
Finnes mer enn nok av hobbyer der ute og husk også at det kan ta litt tid å like en hobby.
Det er ikke gjort på 10 minutter, det er ikke gjort på en time og det kan ofte ta flere forsøk før man faktisk synes det er gøy fordi man endelig klarer det.
Gir du opp med engang så har du egentlig ikke prøvd nok.

Istedenfor å sitte en uke å stirre på en avskrudd tv, GJØR NOE! For guds skyld, hva som helst.
Lær deg noe nytt, gjør noe produktivt eller kreativt, bruk hodet.
Du gjør det faktisk bare verre for deg selv ved å ikke gjøre noe og jo lenger du gjør det, jo verre kommer det til å bli.