Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2245
Hei! Har brukt vanvittige mengder Tramadol det siste året..I 3-4 mnd har jeg hentet ut 200 tabletter i uken. Mandag-100 stk og fredag 100 stk. Som dere ser er det sinnsyke mengder..
jeg kan ikke huske sist jeg fikk rusfølelse.. men jeg vil gjerne få det! Jeg tar som regel 10 stk i slengen.. (har «jobbet» meg sakte men jævlig sikkert opp dit….!! Bare så det er sagt! I neste uke begynner nedtrappingen med 20 tabletter i uken.

Men inntil da… noen som har en jævlig god strategi på hvordan jeg kan føle noe igjen..? Eller er jeg bare blitt totalt imun mot dette legemidlet ?🙄

Setter veldig pris på svar♥️
Du må kutte ut helt i ma ge måneder for og i det hele tatt kjenne noe igjen.
Har du prøvd memantine eller agmatine sulfat?
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Har du prøvd memantine eller agmatine sulfat?
Vis hele sitatet...
Nei! Aldri hørt om, eller prøvd!

Sitat av Sæd Vis innlegg
Du må kutte ut helt i ma ge måneder for og i det hele tatt kjenne noe igjen.
Vis hele sitatet...
Åja…😑😑😑 Fyfan jeg gruer meg som fan til nedtrapping! Har brukt mye oxynorm, oxycontin også..Men Tramadol er desidert den jævligste å få ut av systemet!
Sist endret av Nursebettyboop; 15. november 2022 kl. 01:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nursebettyboop Vis innlegg
Nei! Aldri hørt om, eller prøvd!
Vis hele sitatet...
Anbefaler å lese litt om det! De har senket kratom toleransen min og bremser toleransen for opium. Men senke toleranse på tramadol mens du bruker tror jeg er vrient å fikse uten en lang pause.
Det kan få funksjon igjen, men da må du gå uten en lengre periode. Og min erfaring er at laveste dose senere ikke gir særlig effekt. Men jeg har brukt Oxycontin. Trappet ned fra 120mg i døgnet og ned til 30mg over tid. Nå, 3 måneder etterpå har jeg god effekt av Oxycontin når vi øker ved behov, og 10mg Oxynorm som hurtigvirkende har brått effekt igjen. Handler vel mest om at reseptorene må få mulighet til å minske. På den annen side vil jeg antagelig ikke ha effekt av laveste dose lengre da noen reseptorer blir værende selv ved nedtrapping/slutt. Jeg har brukt dette i 4 år.
Takk for svar�� Da er konklusjonen altså at jeg ikke har mulighet til å føle velbehaget medikamentet en gang gav meg. Så da er det bare å slutte med skjiten enkelt og greit��
Vartfall 3mnd uten noe kansje 6..på mit værste tramadol misbruk spiste jeg 2brett om dagen med 200mg tramadol.. fikk aldri noe anfall heldigvis. Tok meg værtgall 6mnd igjen før jeg kunne slappe avpå 1 200mg igjen. Enda da ga det meg ikke den super følelsen man fikk i starten. Og nå mange år etterpå funker any opiat relativt dårlig,føler meg bare veldig normal og behagelig i kropp men ingen form for eufori.
Sist endret av Sæd; 15. november 2022 kl. 02:45.
Sitat av Sæd Vis innlegg
Vartfall 3mnd uten noe kansje 6..på mit værste tramadol misbruk spiste jeg 2brett om dagen med 200mg tramadol.. fikk aldri noe anfall heldigvis. Tok meg værtgall 6mnd igjen før jeg kunne slappe avpå 1 200mg igjen. Enda da ga det meg ikke den super følelsen man fikk i starten. Og nå mange år etterpå funker any opiat relativt dårlig,føler meg bare veldig normal og behagelig i kropp men ingen form for eufori.
Vis hele sitatet...
Ja..jeg er vel egentlig kommet dit jeg også. Så nå må jeg bare avslutte dette mens psyke og mot er på topp! Jeg liker å ruse meg..men har overhode ingen tilgang til noen annen form for rusmiddler.. Ingen vet at jeg er sterkt avhengig av piller… Kjenner ingen som ruser seg på noe annet enn alkohol og hadde aldri turt å kjøpe noe illegalt i frykt for at noen skulle se meg eller at infoen hadde kommet ut på "bygden" Og kanskje det er min redning i dette avhengihetskjøre..

Jeg har hatt flere anfall! Lik Epileptiske anfall…3 sykehusinnleggelser! Men ingen av gangene har Tramadol vært et tema (selv om jeg har vist at det har vært årsaken) Det er kun for at jeg er svært overbevisende, et "kjent" og respektert ansikt her jeg bor! Men nå må jeg skjerpe meg!!!
Sist endret av Nursebettyboop; 15. november 2022 kl. 03:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dette er vanvittig mye, har du ikke fått noen reaksjon fra apotek lege eller psykiater som har skrevet dette ut?
Apoteket har stusset over forbruket og spurt. Legen har forskrevet denne mengden over en god periode nå..
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
synes dere tramadol er godt liksom? jeg skjønner hvis det er smertelindrende, men rusen?
jeg trodde jeg hadde lyst til å prøve tramadol etter jeg leste litt på denne tråden, men så kom
jeg fader meg på at jeg har jo prøvd det, tok sånn 16 piller på 2 dager, søsteren min fikk kne ut av ledd
for 3 gang og jeg stjal tramadol pakken hun fikk med hjem.
jeg husker jeg var jævlig sløv, bare hev innpå, når jeg måtte legge meg ned, glemte jeg hvor jeg var hvert 5 sekund, så jeg måtte åpne øynene for å sjekke hvor jeg var hele tia, ikke nice.
da var jeg 16 år med 0 toleranse, jeg ble ikke super rusa av det tror jeg, bare jævlig sløv som jeg husker.

har du en grunn for å ta de så er det en ting, men ser ikke helt hva det er å ruse seg på.
Jeg var oppe i et par brett om dagen med 50 mg.En sekretær ved legekontoret stusset på at jeg hadde fått 100 stk forrige uke og gjorde legen oppmerksom på det.Han satte umiddelbart ned foten og nektet meg mer Nobligan.Da hadde jeg brukt det daglig i to år.Ble frustrert og sint.Jeg gikk turer i skogen hver dag.Etter en ukes tid var det overstått og formen bra igjen.Må nevne at jeg fikk fortsette med Sobril og Imovane.Disse trappet jeg også ned.Hadde ikke sett selv at forbruket hadde gått så over hodet som det hadde.
Hehe
Du må nok videre, sterkere mere potent stoff.
Fentanyl plaster.

Men ikke lek med det, 1 plaster varer i tre dager, om du ikke koker de. Men dette DØR du av.

Har gått fra sittende til død, på 3 sekunder.
Takket være venner ……… jeg.

Men når jeg bruker de riktig kjenner jeg ingenting����
Og det er alt jeg ønsker.

Men jeg oppfordrer deg til ikke å prøve det.

Å tramadol da, seriøst er jo søppel.
Det vet du. Epilepsi, mister beina …..
Nei kom deg av driten.
Få noe som du kan fungere med.
Dolcontin blirdu stein av, tallene får du finne ut av selv,men det er ikke farlig.
Norsk dolcontin har mindre virkemiddel enn danske,spanske,contalgin og mst.
Her inneholdt doll morfinsulfat 75 mg pr 100mg tab,resten er fyll, men halvt år siden ble morfinsulfatet i doll forandret til morfinsulfatpentahydrat. Henter nå ut malfin, synonymprodukt som inneholder 75:* m.s..
Utenfor Norge er 100=100 og 200=200
Kos deg
Sist endret av slitenRealist; 16. november 2022 kl. 08:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
synes dere tramadol er godt liksom? jeg skjønner hvis det er smertelindrende, men rusen?
jeg trodde jeg hadde lyst til å prøve tramadol etter jeg leste litt på denne tråden, men så kom
jeg fader meg på at jeg har jo prøvd det, tok sånn 16 piller på 2 dager, søsteren min fikk kne ut av ledd
for 3 gang og jeg stjal tramadol pakken hun fikk med hjem.
jeg husker jeg var jævlig sløv, bare hev innpå, når jeg måtte legge meg ned, glemte jeg hvor jeg var hvert 5 sekund, så jeg måtte åpne øynene for å sjekke hvor jeg var hele tia, ikke nice.
da var jeg 16 år med 0 toleranse, jeg ble ikke super rusa av det tror jeg, bare jævlig sløv som jeg husker.

har du en grunn for å ta de så er det en ting, men ser ikke helt hva det er å ruse seg på.
Vis hele sitatet...
Kan si til deg at jeg har hele mitt liv foretrukket Tramadol over Oxy så det burde gi deg et inntrykk av hvor deilig Tramadol kan føles for noen. Har kompiser som føler absolutt ingenting uansett mengde, så det kommer nok an på person til person.


Abstinensene var nok til å velge å slutte, men savner den varme følelsen og euforien.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
synes dere tramadol er godt liksom? jeg skjønner hvis det er smertelindrende, men rusen?
jeg trodde jeg hadde lyst til å prøve tramadol etter jeg leste litt på denne tråden, men så kom
jeg fader meg på at jeg har jo prøvd det, tok sånn 16 piller på 2 dager, søsteren min fikk kne ut av ledd
for 3 gang og jeg stjal tramadol pakken hun fikk med hjem.
jeg husker jeg var jævlig sløv, bare hev innpå, når jeg måtte legge meg ned, glemte jeg hvor jeg var hvert 5 sekund, så jeg måtte åpne øynene for å sjekke hvor jeg var hele tia, ikke nice.
da var jeg 16 år med 0 toleranse, jeg ble ikke super rusa av det tror jeg, bare jævlig sløv som jeg husker.

har du en grunn for å ta de så er det en ting, men ser ikke helt hva det er å ruse seg på.
Vis hele sitatet...
Ikke alle som metaboliserer tramadol og får funk. Men jeg personlig syntes tramadol var mye mer euforisk og behagelig en fks heroin,oxycontin,subutex, metadon,kodein. Tramadol var kongen på haugen på bare 2x50mg var jeg i cloud nine
Sitat av Nursebettyboop Vis innlegg
Hei! Har brukt vanvittige mengder Tramadol det siste året..I 3-4 mnd har jeg hentet ut 200 tabletter i uken. Mandag-100 stk og fredag 100 stk. Som dere ser er det sinnsyke mengder..
jeg kan ikke huske sist jeg fikk rusfølelse.. men jeg vil gjerne få det! Jeg tar som regel 10 stk i slengen.. (har «jobbet» meg sakte men jævlig sikkert opp dit….!! Bare så det er sagt! I neste uke begynner nedtrappingen med 20 tabletter i uken.

Men inntil da… noen som har en jævlig god strategi på hvordan jeg kan føle noe igjen..? Eller er jeg bare blitt totalt imun mot dette legemidlet ?🙄

Setter veldig pris på svar♥️
Vis hele sitatet...

Hei

Noen mennesker har noe som uoffisielt hetter "opiat resistent" blod, og da bygger du en toleranse for preparater du bruker/ruser deg på. Etter 30+ operasjoner fordi legene og kirurgene er tilbakestående ble jeg sendt hjem med:

1x pakke 5mg oxy
1x pakke 10 mg oxy
1x pakke 20 mg oxy
1x 50x 50mg tramadol
1x 100x 100mg nobligan
1x 100x 200mg nobligan
1x 100x Paralgin forte

Dette var fordi jeg hadde en blodpropp som idiotene bomma på for å få ut under operasjonen, så jeg skrek i smerter i timeshvis på sengepost. Jeg fikk den lista for å "trappe" ned sakte, men etter 3 dager så ringte jeg kirurgens telefon og ba om å få fornyet resepten siden det ikke ga nok smertelindring….🙄

Lang historie kort, dette fortsatte i 3 måneder, et forbruk uten vedlike, husker ikke noe fra de 3 månedene da jeg var hjernedød 99% av tiden..

Kroppen min funker slik at jeg må doble neste dose for å få samme effekten fra første gangen, og første gangen er allerede trippel så stor som vanlige dørselger.. Tramadol ga en deilig rus, men det var også den eneste opiaten jeg har hatt 5 overdoser på i form av epilepsi lignende anfall.. Du må enten over på 200mg depo eller gå ennå høyere opp enn 500mg i hurtig, og hverken den ene eller den andre er å anbefale da stygge ting skjedde når jeg brukte 200mg x 8 stykk 3 ganger daglig..

Anbefaler at du prøver å kutte ned, gjerne snakke med lege og få noe annet for erstatning så du slipper abstinenser og vonde tanker.

Lykke til
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei igjen! 90% nedtrappet nå! Å det er dette jeg har gruvet meg til..Du skrev over at fastlegen kanskje kan hjelpe for å lette litt på vanskene..forslag? Hva blir brukt av andre preparater? Jeg fikk Sarotex - krise! Melatonin 5 mg for å sove.. kom med tips
Det er noe man kan ta mot rastløse bein/kribling i kroppen, kommer ikke på hva det heter. Men det er nevnt i mange tråder her inne om opiatslutt.
Mvh
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Catapresan kan hjelpe mot urolige ben
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Sæd Vis innlegg
Ikke alle som metaboliserer tramadol og får funk. Men jeg personlig syntes tramadol var mye mer euforisk og behagelig en fks heroin,oxycontin,subutex, metadon,kodein. Tramadol var kongen på haugen på bare 2x50mg var jeg i cloud nine
Vis hele sitatet...
Har veldig god effekt rusmessig på de sjøl, dog lenge sia jeg har tatt no særlig av det. 100-300mg i depot-tabeletter for en god dag. Men ja noen kjenner null go'følse av de, mens andre som meg er svært sensitive. Men å slenge i seg 10 stk som strådstarter jeez, du skal ikke overstige 400 eller 450 mg i døgnet da de senker krampeterskel, skulle jeg opp over 300 på under 25 timer tok jeg alltid ett par valium utover sammen med de for å igjen øke krampeterskel.. Men ikke å anbefale, hadde en kompis som fikk kramper og faktisk var klinisk død nesten et minutt pga størt inntak tramadol..