Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1153
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har kjøpt inn et par xanor selgeren sa de var fra england. Står xanax på den ene siden og et 2 tall på den andre siden. Ossen kan jeg vite at det ikke er noe rc benzo i den. Burde jeg bare teste med 0.5 mg og se ann formen? noen tips?
R.i.p 23.04.2021
Vile vært veldig forsiktig med akkurat de der , da det er påvist fentanyl i de typene med 2 tall på. Godt mulig de er helt ekte ,men jeg vile droppa og kjøpe barer og eller kjøpt ksalol på brett for og være på den trygge siden. Vile testet en halv 0.5 for å være sikker på at det ikke var fenta i dem. Ca 0,25mg først.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanax skal smake kjemisk bittert.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Xanax skal smake kjemisk bittert.
Vis hele sitatet...
...i likhet med ca alle drugs og giftstoffer som finnes.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha, xanax skiller seg ut fra andre da. Men BITTER er stikkordet.
Anonym bruker
"Løs Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva smaker fent?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva smaker fent?
Vis hele sitatet...
har ikke smakt det, men kjemisk bittert er jeg 99% sikker på.
Fent smaker ikke stort, da det er så små doser det er snakk om. Smaker kanskje litt spisst?? Litt vanskelig å forklare, men du hadde antageligvis ikke smakt fentanyl i en sånn bar
Hadde ikke tatt den risikoen om jeg var deg.
Fent smaker Mel og Natron
Jeg har hatt den Xanax som du beskriver med 2-tall på. Tok aldri mer enn en av gangen. Elldr første gang tok jeg en halv. Problemet er vel bare det at man vet aldri om det er mye eller lite fentanyl i hver enkelt tablett.

Jeg kommer ikke til å kjøpe flere ganger.
Om du prøver de må du hvertfall begynne med bare en halv. Vist det føles merkelig sterkt kan det være fent, men det er sjeldent å få fent altså men lil peep døde av xanax med fent vistnok. Men det er bilde på veggen på sprøyteutleverings-stedet her i bygda av akkurat slike stolper med xanax over hele ene siden og et stort 2-tall på andre siden, som var fentanyl i, så vær forsiktig hvertfall.

Si gjerne noe om hvordan det går da, vist du tar dem.

s