Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 7297
Driver og tenker på å kjøpe et sånt leveringssystem med fake urin, har funnet en selger i Norge. https://headshop.no/screnurin-sett-f...rin-p-842.html
Det jeg lurer på er om noen har prøvd dette, og om det funker som lovet? Tenker mer på selve urinen enn systemet, klarer i verste fall å få levert på andre måter (selv om dette systemet er langt mer praktisk, hvis d funker som lovet). Består den prøver som sendes inn til analyse også?
Håper noen har erfaring med dette og kan svare, gidder ikke svi av nesten tusen spenn hvis jeg likevel ender m å bli tatt. På forhånd takk! :-)
Det har vært et par slike tråder tidligere, blant annet denne men det står lite informasjon om selve urinen bortsett ifra dette.
''This laboratory process results in a cleaner, fresher urine that is toxin free and balanced for pH, specific gravity, creatinine, uric acid and several other urine characteristics"

Det beste vil nok være å få en venn til å tisse for deg og heller bruke den urinen enn den syntetiske.
Sikkert noen med litt mer erfaring som kan svare bedre.
Vet at urinen som følger med Whizzinator funker. Testet hos legen.
Trådstarter
40 8
Takk folkens :-) hadde sjekka en del på nettet før jeg spurte, og lest linken over, men klarte ikke finne noen relevante erfaringer eller reviews.
Godt å høre at den har bestått legetest, da kanskje jeg skal prøve. Har ingen å spørre - mine nyktre venner tør jeg ikke spørre, og de rusa er, vel, rusa. Har spart eget fra når jeg veit jeg er rein iblant, men det holder jo ikke evig...
Tusen takk for svar begge to! :-D
Et spm til, tror dere jeg kan stole på den norske vendoren? Eller du som har prøvd, har du noen å anbefale?
Er vel ikke noe som vil bli stoppa i tollen fra utlandet dette?
Jeg kjøpte fullt kit av denne: http://www.thewhizzinator.com/
Kom på ca 3000kr. Dyrt i frakt, men funker.

Hvordan tolla reagerer er det ingen som kan svare på. Det ser ut som hver enkelt toller har sine egne retningslinjer for hva som er lov og ikke.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde du sen syntetiske urinen fra headahop? Hvordan funket det?
En tidligere kompis av meg prøvde sånn type falsk urin. Det funket for ham og han fortsatte å røyke,
Synes dere er dumme i skallen som deler dette på offentlig forum. Men, men. Var bare det jeg ville si - regner med at dere forstår hvor jeg vil hen.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei foreldrene mine tar prøver av meg, 1 gang i uken (cirka). Jeg trenger syntetisk urin billigestmulig.
Jeg trenger en god del trenger omtrent 50ml PR uke. Har kunn funnet 25ml til 100kr. Trenger ikke varme opplegg eller noe. Foreldrene mine er dumme som brød. Noen tips?
Sitat av Mariusaga Vis innlegg
Hei foreldrene mine tar prøver av meg, 1 gang i uken (cirka). Jeg trenger syntetisk urin billigestmulig.
Jeg trenger en god del trenger omtrent 50ml PR uke. Har kunn funnet 25ml til 100kr. Trenger ikke varme opplegg eller noe. Foreldrene mine er dumme som brød. Noen tips?
Vis hele sitatet...
Vent med dop til du fyller 18.
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Vent med dop til du fyller 18.
Vis hele sitatet...
Noen bedre tip? Ahah
Sitat av Mariusaga Vis innlegg
Noen bedre tip? Ahah
Vis hele sitatet...
Bare lagre piss som er clean
Anonym bruker
"Slank Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mariusaga Vis innlegg
Noen bedre tip? Ahah
Vis hele sitatet...
Nei, det er faktisk et veldig godt tips.
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Bare lagre piss som er clean
Vis hele sitatet...
Går det? Kommer det ikke til å bli gammelt elns? Pga bakterier elns. Noen som evt har prøvd d?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mariusaga Vis innlegg
Går det? Kommer det ikke til å bli gammelt elns? Pga bakterier elns. Noen som evt har prøvd d?
Vis hele sitatet...
Spørs helt hvordan det lagres egentlig.
Fryser du det og holder det fryst så kan det holde lenge. Kjøleskap ca 24t og romtemperatur enda kortere.