Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 361551
Hei Freaks!

Jeg har tatt mdma/knips sånn mellom 8-10 ganger I mitt liv med alt fra 3 uker til 4 måneders mellomrom. Og de siste gangene, spesielt den jeg tokk nå til helgen har ikke vært i nærheten som de 3 første gangene.

Den gangen denne helgen som var droppet jeg 0.102g, etter litt over en time så skjente jeg det nesten ikke i det hele tatt, så tokk en liner i nesa. Da funket det litt, men kom aldri til Peaken, virket som om den bare kilte ett par hakk under Peaken under hele turen før det kjapt gikk ned igjen.

Tokk med ett par venner jeg ikke hadde sett på en stund, godt vær og veldig god stemning. Var også over 2-3 måneder siden jeg hadde tatt sist gang og alt tilsa at det skulle bli en god tur.

Så jeg lurer på om jeg har mistet magien siden de siste turene har aldri nådd peaken og det føles bare ut som jeg fikk en litt under middles god tur?

Har noen andre noen samme opplevelser hvor det har kommet tilbake eller ikke i det hele tatt?

Husker en gang hvor jeg tokk 2 punisher knips på en kveld hvor jeg hadde en sterk hodepine 2 dager i strekk etter, kan det ha noe å si?

Takker for alle svar!
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke du skal legge for mye i det. Kan være mindre potent stoff, eller så har jeg vært borti at venner og bekjente jeg har turet med ikke har fått full funk, selvom de har tatt en "moderat" dose. Har tatt mdma sikkert 50 ganger over 7-8 år nå, og jeg føler ikke at magien har blitt borte.
Det kan være grad av potensitet på stoffet, oppbygging av toleranse (mange opplever å måtte øke dosen litt etter hvert tross ventetid), dagsform, set & setting, osv. En annen mulighet kan være at du ubevisst sammenligner tripsa i hodet ditt, og det er som med alt annet, MDMA vil ikke føles ut som de første gangene du tok det etter som tida går. alle trips utarter seg forskjellig og det kan være lurt å prøve å gå inn i det med et helt fresht sinn, på den måten at man i det lengste prøver å unngå å sammenligne det du opplever etter inntak med forestående trips. Om problemet vedvarer ytterligere kan det også være at MDMA har utspilt sin rolle for deg. Alt dette er så klart spekulasjoner fra min side.
Håper ikke MDMA løpet er ferdig for meg, det hadde sugd big time.

Er det noen måter å forebygge/supplementere for å få en bra trip til neste gang?
Sist endret av sykkelhundgrønn; 17. august 2020 kl. 14:56.
Spis sunt, tren og sov godt i forkant. Er heller ikke noe poeng i å overdrive doseringer i frykt for å få dårlig effekt, hold deg til 1,5-2mg per kg kroppsvekt og maks 1 redosering.

Og sist, men ikke minst; test stoffet!
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA du får kjøpt i norge er sjedent 99% rent. Er heller mer vanlig med 60-80 toppen 90%. MDMA doseringskalkulatorer baserer seg på helt rent stoff ala 99,9%. Så hvis du har hatt no 60% MDMA og kun tatt 102mg så er det egentlig bare 61mg.

Men bra du doserer forsiktig og ansvarlig. Hva er kroppsvekten din? Fikk de andre vennene dine full funk og hvilken mg/kroppsvekt ratio tok dem av samme stoffet?
@Kjær Oter @junkrat Fikk en hel krystall på 0.5g, veier ca 100kg nå og de jeg var med ligger på 60-78. Så det kan godt ha noe med funken å gjøre, det tenkte jeg ikke på.

Den ene fikk skikkelig funk nesten med en gang, mens den andre fikk en grei funk etter en liten stund etter linern.

Så da er det vel bare å vente en 3 måneders tid også prøve igjen tenker jeg. Jeg mener jeg har lest tidligere at man kan ta ett supplement for å hjelpe å bygge opp lagrene og få en super tur igjen, men husker ikke hva det heter, noen som husker?
Det at man mister magien på mdma er ingen nyhet dessverre. Selv har jeg brukt mdma siden 2013. Første 2 åra gikk jeg aldri over 150 mg

Og ventet minst 3 mnd mellom hver gang.

Kjente også at effekten dabbet av. Så da begynte jeg å uppe dosene. Nå har jeg null positive effekter av mdma. Mdma har nå blitt det mest ukomfortable rusen jeg har vært borte i. Blir bare trøtt og sliten.
Sitat av sykkelhundgrønn Vis innlegg
@Kjær Oter @junkrat Fikk en hel krystall på 0.5g, veier ca 100kg nå og de jeg var med ligger på 60-78. Så det kan godt ha noe med funken å gjøre, det tenkte jeg ikke på.

Den ene fikk skikkelig funk nesten med en gang, mens den andre fikk en grei funk etter en liten stund etter linern.

Så da er det vel bare å vente en 3 måneders tid også prøve igjen tenker jeg. Jeg mener jeg har lest tidligere at man kan ta ett supplement for å hjelpe å bygge opp lagrene og få en super tur igjen, men husker ikke hva det heter, noen som husker?
Vis hele sitatet...
Du burde ta 125 mg hvis du veier 100 kg, og en løsning kan være å redosere med 65mg 1,5t etter første droppet. Har også opplevd at det kan hjelpe å ikke spise noen tyngre måltider 3t ish før. Og null alkohol innblandet
Det var litt alkohol innblandet den helgen i fin været, så det også kan være grunnen nå. Men de 2 siste gangene før det har også ikke vært noe å snakke om.

Takker for alle svar, jeg håper ikke magien er borte, så skal prøve igjen om en 3-4 måneders tid og oppdatere dere freaks igjen.
Dette er vanligvis noe jeg ikke anbefaler, men jeg tror du kan fint droppe 200mg uten at det skal gjøre noe særlig skade på en såpass stor kar som deg. 100mg høres i underkant lite ut. Da skal det veldig lite til for at man ikke merker så mye, og du nevner også at du drakk i tillegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er ikke kvaliteteten på stoffet i omløp som har blitt verre de siste månedene?
Her i hus er vi to som ikke får samme effekt lenger, rart at det skal være sånn mtp forskjellig kroppsvekt.