Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  139 23342
"Øko-Terrorist"
Trådstarter
Blir ofte litt krøll når et spill som er utviklet for konsoll portes til PC, bare se på siste Batman.
Sitat av tr80r Vis innlegg
Blir ofte litt krøll når et spill som er utviklet for konsoll portes til PC, bare se på siste Batman.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg hadde så godt som ingen bugs på siste batman spillet
Er bare glad jeg rakk å kjøpe det før de sluttet å selge det.. Ikke noe lagg, ikke noe bugs verdt å nevne.. 30 timer spilt

Har vært mange flere bugs i Fallout 4 for meg faktisk, og fallout 3 og new vegas fikk jeg aldri spilt ferdig fordi de slutta å fungere når savefila ble for stor..

Ingen store bugs i Fallout 4 enda da.. Bare sitter fast litt her og der, datt ut av spillet en gang, litt lagg, companions som teleporterer seg til døden, fiender som bare står der, items som er synket ned i gulvet og nesten ikke kan løftes med mindre man sikter veldig godt, ting jeg bygger i settlements flyter over bakken....
På ps4 har jeg opplevd minimalt med bugs. Men det er som du over meg påpeker med å stå fast, i mitt tilfelle ved en terminal. Utenfor den. Og det å rote bort loot som blir droppa
Sitat av caperno Vis innlegg
For et fantastisk spill! Ikke så fantastisk: Jeg fikk min første bluescreen i Windows 10 i dag. Spiller på første dagen og det har allerede klikket 5-6 ganger. Men blir vel bedre etter hvert :/
Vis hele sitatet...
Auch! Hva slags hardware har du? Har over 30 timer played på PC uten en eneste kræsj selv, så mitt inntrykk var at det var noenlunde stabilt.

Sitat av Novice Vis innlegg
Hehe, jeg hadde så godt som ingen bugs på siste batman spillet
Er bare glad jeg rakk å kjøpe det før de sluttet å selge det.. Ikke noe lagg, ikke noe bugs verdt å nevne.. 30 timer spilt
Vis hele sitatet...
Nå var spillet locka til 30 fps fram til patch i starten av september. Etter det virket spillet ganske greit.

Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Tipper det er en easter-egg. Bethesda er kjent for å strø rundt seg med slikt. Kan det være at de faktisk har tatt seg bryet med å kjøre localization på dette på et knippe med språk for denne spesifike easter-eggen?
Vis hele sitatet...
Dette virker sannsynlig. Jeg fant en video på youtube fra samme sted, da det tilfeldigvis også er lokasjonen til et item mange ønsker å få tak i. Der snakket de tysk.
Sist endret av danielsk; 13. november 2015 kl. 09:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av danielsk Vis innlegg
Auch! Hva slags hardware har du? Har over 30 timer played på PC uten en eneste kræsj selv, så mitt inntrykk var at det var noenlunde stabilt.
Vis hele sitatet...
Intel Core i5-2500k
Asus Maximus IV Gene-Z/GEN3 hovedkort
12 GB RAM
MSI GeForce GTX 970
Sist endret av caperno; 13. november 2015 kl. 10:48.
Helt uinteressant for meg om pcen deres klarer det eller ikke, fortell heller om dere likte det eller ikke, og hvorfor..
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Helt uinteressant for meg om pcen deres klarer det eller ikke, fortell heller om dere likte det eller ikke, og hvorfor..
Vis hele sitatet...
Tja sjekk ut steam reviews. 1/4 anbefaler ikke spillet. Jeg tipper spillet ble alt for overhypet og folk blir skuffet (som alt annet).

Jeg kommer til å ønske meg spillet til jul, men hadde ikke kjøpt det selv. Føler at Bethesda legger ansvaret på moddere å finpusse spillet.
Sist endret av Xernox; 13. november 2015 kl. 19:54.
Ikke noe med gameplay å gjøre, men jeg kjører 2xGTX780 med en i7 4770k, normal clock. Sliter med FPS? Har prøvd med SLI enabled og uten. Burde vært smoothere:/
Såpekoker av rang
For min del innfridde all hype. Lenge siden jeg har hatt en så god opplevelse med et spill. Mulig jeg har vært heldig, men har ikke opplevd en eneste krasj (PC). Er noen mindre bugs som dukker opp nå og da, men aldri noe galt/game breaking. Folk som "ikke kan" anbefale dette spillet må jo være folk som rett og slett ikke liker Fallout eller den type spill.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Helt uinteressant for meg om pcen deres klarer det eller ikke, fortell heller om dere likte det eller ikke, og hvorfor..
Vis hele sitatet...
Det er derimot veldig interessant for meg som ikke har spilt eller kjøpt det, og du er - såvidt jeg vet - ikke senteret av universet. Så du må vel bare tåle at det ikke er utelukkende erfaringer som det snakkes om i denne tråden.

Sitat av dronepungen Vis innlegg
Tok fem timer før jeg syntes spillet var kult.
Vis hele sitatet...
Dette var jo ikke akkurat et kanonskudd av en beskrivelse om hvorfor du likte det.

(Det var siter-knappen jeg skulle trykke på, og ikke kvalitetspoeng.)
Sitat av caperno Vis innlegg
Intel Core i5-2500k
Asus Maximus IV Gene-Z/GEN3 hovedkort
12 GB RAM
MSI GeForce GTX 970
Vis hele sitatet...
Snodig, burde ikke være noe problem rent hardware-messig iallefall. Håper det bedrer seg
Kan jeg spille Fallout 4 med:

Asus P5Q3 Deluxe
Intel Core 2 Duo E8500 3.16 ghz
AMD Radeon 6700 Series
8 GB RAM

Vær så snill og ikke slett (mods), har lyst til å kjøpe spillet men er usikker pga hardware. trodde jeg kunne spørre her?

Sitat av Potetmix Vis innlegg
Kan jeg spille Fallout 4 med:

Asus P5Q3 Deluxe
Intel Core 2 Duo E8500 3.16 ghz
AMD Radeon 6700 Series
8 GB RAM

Vær så snill og ikke slett (mods), har lyst til å kjøpe spillet men er usikker pga hardware. trodde jeg kunne spørre her?
Vis hele sitatet...
AMD Sapphire Radeon HD 6790 1GB GDDR5

for å være mer presis
Sist endret av Potetmix; 13. november 2015 kl. 21:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om man lurer på om man kan kjøre spillet så er det ikke verre enn å sjekke minimum og recommended specs. f.eks her: http://www.systemrequirementslab.com...t-4/12905/?p=r

(er man lat har canirunit tilogmed en app som inspiserer din hw og gir et noenlunde troverdig svar. som bonus går det langt raskere enn å vente på at et eller annet menneske på internett skal gidde svare på en tråd istedet for å spille spillet selv)
Sist endret av liasis; 13. november 2015 kl. 21:44.
Mitt skjermkort kjører på 136-999 mhz selv om jeg bruker det til 1400mhz i bf4. Alt er et spørsmål om hvor mye du bruker.
Fallout 4 har konstant imponert meg de 20-ish timene jeg har underlagt siden release, men få steder er så kule som Libertalia. Helt rått sted!
Fallout 4 ble mitt første Fallout-spill noensinne, og jeg angrer ikke et sekund på kjøpet. Eneste jeg gjorde var å se et par sammendrag fra de tidligere spillene, for og få et innblikk i historien som blir fortalt, noe jeg tror kommer godt med.
Har bare fått spilt i rundt 15 timer, og ser for meg at jeg kommer til å legge ned utallige flere timer i dette spillet.
Har heller aldri tidligere fullført et "open-world" spill, men dette blir iallefall et unntak.

Har heller aldri opplevd noe form for kræsj, men et par fps-drops er det eneste.
Noen som vet hvordan man blir "kvitt" Dogmeat? Nå har jeg spilt så mye at når jeg reiser meg fra stolen min begynner jeg å sjekke etter om jeg har en hund løpende rundt meg.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Noen som vet hvordan man blir "kvitt" Dogmeat? Nå har jeg spilt så mye at når jeg reiser meg fra stolen min begynner jeg å sjekke etter om jeg har en hund løpende rundt meg.
Vis hele sitatet...
Eneste jeg vet om er å bytte ut med en annen ally. Som Brotherhood eller hun avisdama som eksempler.


Anyway, koser meg noe vilt med dette spillet. Har alltid vært stor fan av Fallout og dette er inget unntak. De har oppgradert/fikset de rette tingene siden de forrige spillene og jeg synes det var kult at helten man spiller har en voice actor.

Sitter bare og er "redd" for å bli ferdig for tidlig med spillet. Tar så mange side-missions jeg klarer og bygger base før jeg tar main-story.
Sist endret av Source; 14. november 2015 kl. 22:41.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Noen som vet hvordan man blir "kvitt" Dogmeat? Nå har jeg spilt så mye at når jeg reiser meg fra stolen min begynner jeg å sjekke etter om jeg har en hund løpende rundt meg.
Vis hele sitatet...
gå til snakkemenyen til bikkja og velg dismiss, videre send han til et av stedene på menyen.

Jeg likte å ha Dogmeat med meg, men for en times tid siden (etter at jeg lastet han full av gear) stakk han av. Aner ikke hvor han er eller hvorfor han dro.
Sitat av dickpinch Vis innlegg
Jeg likte å ha Dogmeat med meg, men for en times tid siden (etter at jeg lastet han full av gear) stakk han av. Aner ikke hvor han er eller hvorfor han dro.
Vis hele sitatet...
Du har nok bedt han stå stille et sted når du lastet han med gear. Tror han skal spawne ved deg om du quick travler.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Du har nok bedt han stå stille et sted når du lastet han med gear. Tror han skal spawne ved deg om du quick travler.
Vis hele sitatet...
nei tror ikke det, om man skal sende han ett sted må man velge hvor, og jeg valgte aldri ett sted, bare gikk ut av trade menyen. Jeg forlot han ikke heller, etter tradeopplegget løp han sin vei i en retning jeg ikke hadde utforsket. Har ikke sett han siden.
Har nå rundet 70 timer played (hatt fri en uke ). Begynner å nærme meg ferdig med main quest, som jeg prøvde å utsette så lenge som mulig. Kan vel si det er grei valuta for pengene. Har storkost meg hele veien. Gleder meg til å spille igjennom flere ganger, spesielt når det begynner å komme noen spreke mods

Kjørte stealth/sniper/assassin build. Oneshotter det meste selv på survival med en legendary sniper rifle med "fires an extra projectile". Har makset rifleman, ninja, lone wanderer, bloody mess og mr sandman (har suppressor på riflen). Ganske fin synergi med alle de aktiv.
Sist endret av danielsk; 15. november 2015 kl. 01:10.
Sitat av danielsk Vis innlegg
Har nå rundet 70 timer played (hatt fri en uke ). Begynner å nærme meg ferdig med main quest, som jeg prøvde å utsette så lenge som mulig. Kan vel si det er grei valuta for pengene. Har storkost meg hele veien. Gleder meg til å spille igjennom flere ganger, spesielt når det begynner å komme noen spreke mods

Kjørte stealth/sniper/assassin build. Oneshotter det meste selv på survival med en legendary sniper rifle med "fires an extra projectile". Har makset rifleman, ninja, lone wanderer, bloody mess og mr sandman (har suppressor på riflen). Ganske fin synergi med alle de aktiv.
Vis hele sitatet...
Selv har jeg kjørt max charisma og intelligence med litt Perception på siden. Skjarmerende cat burglar er ganske fett i Fallout, særlig når man har muligheten til å skvise folk for penger og ekstra dialog.

Fant du rifla random eller kan hvem som helst finne den? Eneste jeg har er fra en side quest der man skrudde på masse turrets for en dude.
Kjøpte den i Vault81 om jeg ikke husker feil. Kjørte 6 charisma selv, så med bobblehead, dress og hatt var det mulig å snakke seg igjennom en del
Jeg støtte på 4 Pulowski Preservation Shelters med en greie i midten. Trykket 'X' og lo godt, og fortsatte å trykke 'X'. Idiotiske ting som dette er grunnen til at jeg elsker Fallout-serien og Bethesda:
https://streamable.com/1fkx
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Puhh, kjører melee only i survival mode, vanskelig ass :P
Sliter med å finne et godt melee våpen da, er level 8 nå og jeg bruker fortsatt bladed knuckles(23ish dmg medium speed).

Finnes det et spesielt våpen jeg kan få tak i rundt dette levlet?
Vis hele sitatet...
Her finner du et våpen som er veldig digg som melee, legg merke til at jo mer du slår på en fiende jo mer damage gir du. Resetter seg om du slår en ny fiende.
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Her finner du et våpen som er veldig digg som melee, legg merke til at jo mer du slår på en fiende jo mer damage gir du. Resetter seg om du slår en ny fiende.
Vis hele sitatet...
hvordan funker power gauntlets med stealth? Har merket at om man skyter og dreper noen er det ikke alltid at man automatisk blir oppdaget av alle i området.
Sitat av dickpinch Vis innlegg
hvordan funker power gauntlets med stealth? Har merket at om man skyter og dreper noen er det ikke alltid at man automatisk blir oppdaget av alle i området.
Vis hele sitatet...
Fra min erfaring er det ingen som merker deg om du dreper noen med melee i stealth, så lenge du ikke står slik at de kan se deg. Er litt usikker på om du går ut av stealth i det du slår eller ikke, dog dette høres lite sannsynlig ut.

Edit; De kan stå i nærheten, bare ikke hvor de kan se deg. Det kan ha noe med at de reagerer når de ser at en i gjengen plutselig dør.
Sist endret av SoppVandreren; 15. november 2015 kl. 23:04.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg hatet virkelig de forrige Fallout-spillene. Jeg forsto ikke en drit, det var uoversiktlig, minimapet viste ikke hvor ting var, det var alt for tregt og kjedelig. Jeg prøvde Fallout 3 og Fallout: New Vegas, og på begge spillene så ga jeg opp etter 2-3 timer og gidda aldri å prøve igjen. Det skal sies at spillene var GAMLE når jeg kjøpte de, det var bare rundt et år siden jeg prøvde meg på Fallout: New Vegas.

Så spørsmålet mitt er rett og slett, er Fallout 4 bedre? Jeg gidder ikke kjøpe enda et Fallout-spill og ende opp med å hive det i søpla. Om jeg vil ha et spill der det tar 5-10 timer før jeg forstår hva jeg holder på med så kan jeg spille CS:GO. Jeg VIL like Fallout, men de forrige utgivelsene har vært svært skuffende.
Min erfaring er at det er veldig mye det samme som fallout 3 og fallout new vegas. De tingene jeg elsket med de spillene er de samme tingene jeg elsker med fallout 4. Men samtidig er også de tingene jeg ikke liker med fallout 4 de samme tingene jeg mislikte med fallout 3.

Så om du ikke likte fallout 3, ser jeg ikke noen spesiell grunn til hvorfor du skal like oppfølgeren.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Okei, da venter jeg eventuelt med å kjøpe det til jeg har fått testet det litt ut hos en kompis eller lignende. Takk for svar!
Jeg er nok enig med etse. Det er 'bare' et nytt fallout spill. Men prøv det hos en kompis! Synes det er en del ting som er lite intuitivt, men kanskje mest av alt blir jeg forvirret av at det er så mye muligheter og at jeg blir sidetracket utrolig fort.
Jeg elsker Fallout 4! Det er mange bugs, men den tid Bethesda står bak, er ikke annet å regne med.
Det ser helt fantastisk ut, og endelig har vi noe å bruke junk items til.

Konstruering av bosettinger, våpen, og klær er skikkelig koselig, og kommer til å spise mange timer av eksamensforberedelsene framover.
Det som burde vært litt bedre forklart(for min egen del), er f.eks. taben "Mods" i inventory. Der samles det masse mods fra jeg vet ikke hvor, og alle kan/bør overføres til workshop. Derfra kan de brukes direkte på våpen, uten at du må bruke mer ressurser.
Men det er litt kos å bare utforske slike ting også..

Dessuten er radioprateren til Diamond City Radio helt fantastisk!
Sitat av Zepur Vis innlegg
Jeg elsker Fallout 4! Det er mange bugs, men den tid Bethesda står bak, er ikke annet å regne med.
Det ser helt fantastisk ut, og endelig har vi noe å bruke junk items til.

Konstruering av bosettinger, våpen, og klær er skikkelig koselig, og kommer til å spise mange timer av eksamensforberedelsene framover.
Det som burde vært litt bedre forklart(for min egen del), er f.eks. taben "Mods" i inventory. Der samles det masse mods fra jeg vet ikke hvor, og alle kan/bør overføres til workshop. Derfra kan de brukes direkte på våpen, uten at du må bruke mer ressurser.
Men det er litt kos å bare utforske slike ting også..

Dessuten er radioprateren til Diamond City Radio helt fantastisk!
Vis hele sitatet...
Bare ikke gjør det questet..
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
...så mye muligheter og at jeg blir sidetracket utrolig fort.
Vis hele sitatet...
Og her beskriver du vel spillfilosofien til skaperne...
Sitat av BAN Vis innlegg
Og her beskriver du vel spillfilosofien til skaperne...
Vis hele sitatet...
Så absolutt, og mener ikke at det er negativt for meg personlig, men det kan være en stor del av å bli overveldet, særlig hvis en er vandt til å følge rails.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Bare ikke gjør det questet..
Vis hele sitatet...
Hvilken quest?
Tynte meg gjennom here Fallot 3, for å få slutten på historien, New Vegas ofret jeg ikke en tanke en gang, like ikke Fallout 3 i det hele.

Fallout 4 derimot, har falt i smak. Hva grunnen er, bet keg derimot ikke helt, bare likte det. Nærmer meg nå 2 dager played, timene har bare flydd forbi.

Noen som har en god metode for å tjene bottlecaps? Har i løpet av spilletiden bygget opp et lite lager av ca 6000, men nyeste vendoren jeg traff på reduserte meg til 400. Er klar over exploiten, men gidder ikke det, og spiller på XB1, så cheats er heller ikke aktuelt.
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Tynte meg gjennom here Fallot 3, for å få slutten på historien, New Vegas ofret jeg ikke en tanke en gang, like ikke Fallout 3 i det hele.

Fallout 4 derimot, har falt i smak. Hva grunnen er, bet keg derimot ikke helt, bare likte det. Nærmer meg nå 2 dager played, timene har bare flydd forbi.

Noen som har en god metode for å tjene bottlecaps? Har i løpet av spilletiden bygget opp et lite lager av ca 6000, men nyeste vendoren jeg traff på reduserte meg til 400. Er klar over exploiten, men gidder ikke det, og spiller på XB1, så cheats er heller ikke aktuelt.
Vis hele sitatet...
Water purifiers, supply lines og mange vendors burde funke bra så vidt jeg har forstått. Gå på eventyr i et par timer og deretter stikk og samle inn purified water og selg det til vendors.
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Noen som har en god metode for å tjene bottlecaps? Har i løpet av spilletiden bygget opp et lite lager av ca 6000, men nyeste vendoren jeg traff på reduserte meg til 400. Er klar over exploiten, men gidder ikke det, og spiller på XB1, så cheats er heller ikke aktuelt.
Vis hele sitatet...
Levere verktøy til Vault 81 har gitt meg en god del.
Når du sier samle purified water regner jeg med du mener fra water purifier som jeg trodde havnet direkte i workshop uten at en må gjøre det selv

Lurer også på en annen ting ang. power armor
Henger antall tilgjengelige oppreiste drakter, det vil si drakter du kan plassere rundtom, direkte sammen med antall oppreiste/sammensatte drakter funnet i verden? Har et overskudd lem nok til flere drakter men virker ikke som det er mulig å sette de sammen selv. Oppdaget at det er mulig å plassere et tomt skjellet om drakten du har på deg er ødelagt så det vitner jo på et begrenset antall tilgjengelige jump-in suits.

Ubekreftet tips jeg så på en YT video: ta ut fusjon kjerne fra drakt om du oppbevarer den stående i en base så blir den ikke brukt. Beboerne bruker visstnok en stund på å komme seg ut av drakten. Vet ikke om drakter blir skadet eller kjerne brukt.
Annet tips er å ta ut fusjon kjerne ut når den har minimalt med kraft igjen for å selge. Fikk påstått at prisnivået ikke forandrer seg proporsjonalt med energinivå

Morsom sløsing er å bygge skyskrapere. Har lest at du bare kan bygge 2-3 etasjer men det overgår du enkelt. En metode er å bygge store trapper de hekter seg lett sammen. Tror du kommer deg nærmere 10 etasjer opp i veldig drøye vinkler om du vil. Med tanke på form er mulighetene ganske brede for bygging i høyden. I grunn meningsløst når du nærmer deg store høyder men morsomt
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det stemmer at prisen per core er uavhengig av charge.

Mitt lille "tips": lei av å bli forvirret over hvem av de 20 settlerne dine som har hvilken oppgave? Gi hver rolle en egen hatt/uniform. Snakk med dem og velg Trade (ikke Barter), overfør plagg til inventoryet deres, marker det og trykk T. Du kan også hover-e en settler - idét de blir grønne, blir også objekter de er assignet til highlightet, men dette er langt fra praktisk med 20 stykk og objekter som er spredd rundt hele området.

Selv bruker jeg juksekoder (player.additem ID [ant]) for å spawne inn disse hattene (da det ellers er ganske vanskelig å finne spesifikke items og jeg har imaginær OCD nok til å hate å ikke være konsekvent ), siden jeg betrakter det piss dårlige management-interfacet som en bug.. Konsollen åpnes med Ø, ID-ene man trenger finnes med kommandoen (help "søkestreng" 4 ARMO).
Sist endret av robhol; 17. november 2015 kl. 11:09.
Blir dette spillet bedre etter hvert?
Har ikke spilt det lenge, men de 3 timene i spillet har ikke verdt noe annet enn middelmådig tidsfordriv. :P
Fra egen erfaring mener jeg at spillet bare blir bedre og bedre jo mer du spiller det. De første to-tre timene syns jeg var utrolig skuffende, føltes alt for mye ut som New Vegas og det var ikke så mye som skjedde. Nå har jeg spillt nærmere 12timer og er mildt sagt forelsket i spillet. Trodde at jeg hadde vært litt overhypet til spillet før det kom og ble veldig skuffet, men det viste seg at det lever ganske høyt opp til forventningene mine nå, og jeg føler på meg at det bare blir bedre og bedre.
Sitat av sneipen Vis innlegg
Blir dette spillet bedre etter hvert?
Har ikke spilt det lenge, men de 3 timene i spillet har ikke verdt noe annet enn middelmådig tidsfordriv. :P
Vis hele sitatet...
Vent til det kommer gode mods.
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Hvilken quest?
Vis hele sitatet...
Questen heter Confidence Man. Du får det i Diamond City og involverer radioverten. Problemet er at det er en bug i spillet som skjer etter en barfight, to npcer blir satt som important og du kan ikke fullføre questline. Men værst er at spileren (du) blir og satt som important og dermed ikke kan dø. Hver gang du går tom for HP faller du ned på kne bare for å reise deg med fullt liv igjen. Veldig game breaking.
Sitat av Akuma Vis innlegg
Questen heter Confidence Man. Du får det i Diamond City og involverer radioverten. Problemet er at det er en bug i spillet som skjer etter en barfight, to npcer blir satt som important og du kan ikke fullføre questline. Men værst er at spileren (du) blir og satt som important og dermed ikke kan dø. Hver gang du går tom for HP faller du ned på kne bare for å reise deg med fullt liv igjen. Veldig game breaking.
Vis hele sitatet...
Fra hva jeg forstår det er radioverten på kanalen Diamond City en fantastisk kar. Ser ikke at det er snakk om noe quest. Kan ikke gjøre noe annet enn å si meg enig, vrir på smilebåndet hver gang han sier "Oh we're gonna die! Ooohhw!". Han kommer også med andre artige innspill pluss at musikken er helt herlig
Sitat av Akuma Vis innlegg
Questen heter Confidence Man. Du får det i Diamond City og involverer radioverten. Problemet er at det er en bug i spillet som skjer etter en barfight, to npcer blir satt som important og du kan ikke fullføre questline. Men værst er at spileren (du) blir og satt som important og dermed ikke kan dø. Hver gang du går tom for HP faller du ned på kne bare for å reise deg med fullt liv igjen. Veldig game breaking.
Vis hele sitatet...
Hadde ingen problemer med å fullføre denne questen.

Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Fra hva jeg forstår det er radioverten på kanalen Diamond City en fantastisk kar. Ser ikke at det er snakk om noe quest. Kan ikke gjøre noe annet enn å si meg enig, vrir på smilebåndet hver gang han sier "Oh we're gonna die! Ooohhw!". Han kommer også med andre artige innspill pluss at musikken er helt herlig
Vis hele sitatet...
Du får den i Dugout Inn. Det kjedelige med å fullføre questen er at han får selvtillitt og blir bare en "vanlig" radiofyr.
Sist endret av danielsk; 18. november 2015 kl. 10:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av danielsk Vis innlegg
Du får den i Dugout Inn. Det kjedelige med å fullføre questen er at han får selvtillitt og blir bare en "vanlig" radiofyr.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe snakk om et quest, det er snakk om han som snakker på Diamond City kanalen som person, og hans innspill. Ikke noe med at questet er vanskelig, buggy eller kjedelig. Bere han som person når man gjør andre quests og hører på radiokanalen.

Om du faktisk gjør dette questet du/dere prater om, vil "reporteren" skifte stil? Jeg mener, vil han begynne å snakke om andre ting på en annen måte, eller vil han fortsette å snakke slik som før? Vet nesten ikke om jeg vil gjøre questet da
Han forandrer seg