Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1406
Hey folkens¨

Bare lurte på om noen her inne har no god peiling på hvordan en kan skille laktose fra kokain?

Jeg VET at den inneholder noe laktose da jeg så det ble blandet inn littegrann når jeg kjøpte, men kan jeg få "sila" ut laktosen på noen måte og sitte igjen med et renere produkt?

Takker på forhånd for alle svar

PS! Jeg har BÅDE søkt her på forumet uten hell og søkt på google uten resultat.
Hvordan går det an å ikke finne det på google? Du kan gjøre det så rett fram og skrive "clean cocaine", og få masse treff.

http://www.google.com/custom?hl=en&c...ocaine&spell=1
Gjest
Trådstarter
Joda, greit nok.

Men ingen som har en enkel løsning de kan bare skrive kjapt ned så jeg slipper å lese 200 sider for å finne èn enkel løsning?
Denne linken har jeg hatt en stund, har selv ikke fått prøvd det selv..
Sitat av Skummetmelk Vis innlegg
Denne linken har jeg hatt en stund, har selv ikke fått prøvd det selv..
Vis hele sitatet...
Funker det og hvis man hadde fått det til så er jo den genial
Sitat av Schizofrenic Vis innlegg
Joda, greit nok.

Men ingen som har en enkel løsning de kan bare skrive kjapt ned så jeg slipper å lese 200 sider for å finne èn enkel løsning?
Vis hele sitatet...
Du trenger bare å trykke på det første treffet. Du trenger ikke lese èn side for å finne det engang.
Laktosen gjør ikke stort om ikke du er intolerant. Skal du først begynne å rense den ville jeg cleanet den helt, så du sitter igjen med 95%-ish ren kokain, for det er virkelig noe for seg. Regn med minst 80% svinn.