Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1491
Trenger noen innspill her.

Usikker på om jeg snorter rett. Hver gang jeg snorter cola så er nesa mi tett etter rundt 40-50 minutter.

Jeg snorter via sånn pappsugerør man får kjøpt på butikker som clas ohlson, klipper begge endene om til korte "snorterør". Jeg har lest på nettet at man bør kjøre røret langt inn i nesen. Har prøvd å snorte med røret både langt inn, og ikke så langt inn. Usikker på hva som fungerer best. Slik jeg har forstått det så har vi vel årer i hele nesa (om alle årene tar opp stoffer har jeg ingen peiling på)? altså i "bårene" også? men jeg er fremdeles veldig forvirret, men det jeg lurer på er ettersom nesa blir tett etter bare et par linjer, kan jeg fortsette å snorte med tett nese, eller må colaen langt inn? (ettersom at tett nese vil jeg tro blokkerer colaen fra å gå langt inn i nesa???)

Når jeg snorter cola så vil jeg helst ha litt mer enn bare 2-4 linjer. Liker å holde på i et par timer når jeg først setter i gang.

Men orker jo ikke å "waste" cola dersom slimhinnene ikke tar opp colaen ved tett nese. Og ved tett nese mener jeg altså totalt tett. nesa mi får et voldsomt "trykk/vakum" og det renner ut veske som det hyler, men ender opp å måtte puste med munnen når nesa er slik. Har prøvd å snorte med tett nese og altså colaen går liksom inn, men den kommer seg vel ikke lengre enn til nesebårene/neseinngangen (innblåsningen er jo ikke så super kraftig når nesa er tett, men kjenner at det svir i nesa når jeg snorter med tett nese, kjenner bare ikke noe colasmak i halsen)?

Jeg har absolutt ingen peiling på hvor colaen egentlig skal for å bli tatt opp korrekt, om den skal inn i nesebårene bare, eller om den skal lengre inn, eller om det tas opp i bihulene eller hvor enn det blir tatt opp.

Normalt når jeg snorter så bruker jeg å få cola smaken i halsen ettersom jeg kjører røret godt inn og tar litt i når jeg snorte, men tar ikke overdrevent drag, er usikker på om jeg da snorter for langt inn i nesa eller om det er korrekt at man skal kjenne colasmaken? men når nesa mi er tett så går ikke colaen så langt inn, men kjenner at det svir i nesa.

Hvordan snorter dere cola? kjører dere snorterøret langt inn? skal man få cola smak i halsen? er det vits å snorte med tett nese, eller er det bare bortkastet? (tenker ettersom hvis cola blir tatt opp i yttre del av nesen altså inngangen til nesen så går det vel fint? men hvis den må lengre inn så er det vel bare waste da?)

Takk for innspill er så veldig usikker på korrekt snortemetode.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skal ikke stikke røret langt opp og snorte langt inn, det skal ikke opp i bihulene eller ned i lungene. Det er blodårer hele veien. Ellers er det jo bare sånn, snorter man masse pulver opp i nesa, blir man tett, i hvert fall etter hvert. Kanskje slimhinnene dine reagerer litt sterkere enn andres, og blir hovne? Colasmaken i halsen kommer når du svelger det, og det må man etter hvert og skjer automatisk, det kan ikke ligge der for alltid. Det blir med slimet, snørret, fra slimhinnene ned, det er sånn nesen kvitter seg med det. Og det nesen ikke har klart å absorbere (det meste) blir tatt opp i tarmen, så det blir virkning av det og. Det du kan gjøre hvis du blir tett er å skylle med litt lunket vann, gjerne med litt salt i.
Har du prøvd å kombinere med nesespray? Hvor mange mg antatt tar du per linje?
Det er bare å legge røret på hylla når man begynner å bli så tett at det er problematisk å få i seg flere linjer.

Er det noe jeg absolutt ikke savner med cola så er det den kronisk tette nesa. Forstår ikke hvordan folk kan misbruke dette daglig i lengden.

Er bedre å røyke crack slik at man unngår det, men da får man fort ett annet problem. Det er vanvittig avhengighetsskapende, verre en pulver som begrenser seg selv på grunn av total trafikkork i nesen etterhvert.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det er bare å legge røret på hylla når man begynner å bli så tett at det er problematisk å få i seg flere linjer.

Er det noe jeg absolutt ikke savner med cola så er det den kronisk tette nesa. Forstår ikke hvordan folk kan misbruke dette daglig i lengden.

Er bedre å røyke crack slik at man unngår det, men da får man fort ett annet problem. Det er vanvittig avhengighetsskapende, verre en pulver som begrenser seg selv på grunn av total trafikkork i nesen etterhvert.
Vis hele sitatet...
JA fyfaen, er så glad jeg ble ferdig med det tullet, all resultat ledet til TETT nese, nå lever jeg plutselig på nesespray, wtf
Må nesten ha otrivin ved siden av. Men som andre sier så blir man tett etterhvert.
Kjøp neseskyllehorn, salt og bland det med lunket vann i hornet! Bruker det hver dag. Helt uskadelig for slimhinnene er det også
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skal sikte på å treffe neseveggene ca 2/3 opp i neseborene, ikke helt opp i bihulene.
Det er fordi det er det området som har de små blodårene man forsøker å treffe med stoffet. Å dra lange feite linjer er ganske unødvendig, hvis varene er ordentlige saker.
Om du kjenner det drypper bak i halsen, har du egentlig dratt på for mye.. Men det vil gå ned i magen og taes opp oralt, men jeg mener å ha hørt at kokain ikke er det mest effektive å ta oralt vs nasalt. Det vil jo funke, men om du tenker på wasting av kola og tett nese, er det feil måte å gjøre det.
Har hørt at linjene ikke skal være feitere enn ca en halv fyrstikk, men det forutsetter selvsagt at du har kvalitetsvarer.

Først og fremst må du sørge for at kolaen din er bra greier, det er masse cuts som er både usunne og jævlige, samtidig som de kan gjøre nesa unødvendig tett.
Om du handler varer fra en person du kjenner face-to-face vil jeg nesten alltid anta at varene er tukla med i et eller annet ledd.
Spesielt kola og speed er nesten alltid tukla med på "gatenivå".

Det kan også hende du bare drar alt for grove linjer, og i tillegg har sensitiv nese. Kompis av meg får alltid bihulebetennelse om han snorter noe, uansett hvor bra eller dårlig det er.
Anonym bruker
"Plaprende Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På cola pleide jeg å pådra meg en bihulebetennelse etter nesten hver session uansett hvor mange/ få linjer jeg tok. Betennelsen kunne på det værste vare i flere måneder. Batchene var gode og mine venner hadde ikke samme problem. Så noen har nok dessverre mer sensitive bihuler enn andre. Jeg måtte til slutt bare legge cola helt på hylla.

Om du absolutt må ha cola er det en mulighet å ta det via rassen i stedet, såkalt plugging. Funker fett det å, men krever mer forarbeid og blir liksom ikke helt det samme på en kveld med gutta
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er det som er chill å gjøre når man er coka da? Går det litt begge veier mellom dra på byen og bare sitte dra lisser i sofaen? Jeg er ikke så erfaren med stoffet, prøvd noen ganger men vet liksom ikke hva som er best å gjøre på det? Hvis man ikke har kompiser som driver med sånt, men vil fikse en bag hva burde man finne på Lizm? Vurderer å fikse meg 1G i nærmere framtid så lurer litt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er det som er chill å gjøre når man er coka da? Går det litt begge veier mellom dra på byen og bare sitte dra lisser i sofaen? Jeg er ikke så erfaren med stoffet, prøvd noen ganger men vet liksom ikke hva som er best å gjøre på det? Hvis man ikke har kompiser som driver med sånt, men vil fikse en bag hva burde man finne på Lizm? Vurderer å fikse meg 1G i nærmere framtid så lurer litt.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke finner på noe å gjøre så blir det fort til at man sitter å drikker og drar linjer om hverandre, helt til man plutselig våkner opp etter en blackout neste morgen.

På ett punkt vil alkoholen vinne, enten hvis man venter for lenge med å dra ny linje, eller hvis man drikker for mye, for fort. Dette skjedde veldig ofte med meg, selv når jeg egentlig skulle ut å drikke så kunne jeg bli for ivrig hjemme i sofaen og plutselig våknet jeg opp midt på natta.

Jeg liker forresten best å røyke crack(uten alkohol) når jeg tar det alene. Veldig koselig sånn sett, men hvis du skal dra linjer anbefaler jeg at du finner noen å ta det med heller slik at fokuset på rusen blir litt mindre.

Det er også fult mulig å bare holde seg til 5-6 linjer som kos, på samme måte som folk drikker noen øl etter jobb.